Er was een bejaardenles fitness met een buikspiermatje in het squatrack, dus gezeik en uiteindelijk mochten we squaten
**** this shit!
Sit-ups in een squatrack??
Kom we gaan naar een andere sportschool

Ik heb het ook wel een beetje gehad daar

Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Er was een bejaardenles fitness met een buikspiermatje in het squatrack, dus gezeik en uiteindelijk mochten we squaten

Haha was gesloopt. Zware trainingen hakken erin. Volgende week lb deload.Quitters never win, winners never quit.
Waarom je training niet gewoon afmaken met wat meer pompen en wat lichtere gewichten? Je kan niet elke training verwachten dat je alle PR's breekt.
ja, nu is de rek op.
mr. Ik squat nog geen 150
Ja en nog moeten praten als brugman om te mogen squaten. Dat kreng werd gek. Waar moeten we heen dan?**** this shit!
Sit-ups in een squatrack??
Kom we gaan naar een andere sportschool
Ik heb het ook wel een beetje gehad daar![]()
Heb geen plek, gym heeft ook wel wat, alleen deze is een beetje k*tKoop je eigen spullen, heb je er in 2 jaar uit. Met z'n tweeën nog makkelijker![]()

Haha ik dacht al dat jij zou reageren met je fake bw strict press![]()

Thnx, bench gaat hard nu. Ja jij bent al klaar toch? Heb ook zin in overmorgen, lekker lang vakantie!Nice PR's liron, en succes met je laatste examen. Heerlijk vakantie gevoel als je klaar bent![]()
thnx !