Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Bij jou gaat het +10kg per week, ik ben blij met 180 over ruim een maand
Bij jou gaat het +10kg per week, ik ben blij met 180 over ruim een maand
Thnx! Squats waren zwaar en deads killing volume
Neejoh, je bent tot meer in staat dan dat je denkt. Gewoon geen smolov volumes doen maar 3jes of 5jes. Niet te zwaar, wel heavy.Zit ik nog beetje over te twijfelen.
Dinsdag wordt me Squat/deadlift dag(is het enige wat ik dan doe met abs en grip). Nu vraag ik me af als je squat eerst zwaar doet zoals jij, of dat niet de ortmayer routine gaat verkrachten omdat je al voorvermoeid bent.
Die 180 is zeker haalbaar naargelang je volume.
Deadlift is ook niet meteen mijn beste lift maar je moet er tijd voor nemen.
Ik zou ook 2 keer per week willen deadliften maar dit vraagt veel
van je lichaam en blijft ook lang in je systeem

Nee gebruik ik niet. Haha aarde als magnesium. Ach heb wel pijn aan me handen maar is juist goed voor grip. Nice, volger erbij!gebruik je ook dextrose tijdens je trainingen ? helpt enorm voor je herstel vindt ik persoonlijk.
Als ik in het weekend thuis mijn deadlift doe, en omdat ik geen magnesium gebruik, doe ik wat aarde aan men handen, free, genoeg en is toch wel beter als magnesium vind ik
Ik volg je zeker verder
I feel ya man, examens/werk en trainen is een echte k*tcombohet zal wel terug goed gaan snel, wie weet wen je er wel aan
![]()
Voeding tijdens het werk ook op orde? En idd gewoon wat meer rust pakken en optijd gaan slapen.. Je moett groeien!!!![]()
idd misschien wat vroeger pitten, scheelt echt een hoop.
Die 180 is zeker haalbaar naargelang je volume.
Deadlift is ook niet meteen mijn beste lift maar je moet er tijd voor nemen.
Ik zou ook 2 keer per week willen deadliften maar dit vraagt veel
van je lichaam en blijft ook lang in je systeem
gebruik je ook dextrose tijdens je trainingen ? helpt enorm voor je herstel vindt ik persoonlijk.
Als ik in het weekend thuis mijn deadlift doe, en omdat ik geen magnesium gebruik, doe ik wat aarde aan men handen, free, genoeg en is toch wel beter als magnesium vind ik
Ik volg je zeker verder

Je kan ipv van 2x deadliften toch beter GH raises doen, als je daar de gelegenheid op hebt. Die kan je redelijk vaak doen gezien je daar niet heel lang voor nodig hebt om te herstellen.
Haha, aarde... je moet er maar opkomen!
P.S. Blokje magnesium kost geen drol hoor
Eens. Dat zo'n Ortmaier het kan, wil niet zeggen dat het voor iedereen goed is: de meesten kunnen niet zomaar 2x/week zwaar gaan deadliften. Daar moet je aan wennen.