Fitness Seller

Jonggeleerd's comeback na 5 jaar!

mhm ortmayer nog nooit van gehoord maar het zullen gains worden liron,

nice deadlift 10x120;)

• Topic Starter Topic Starter
  • #2.562
Thnx! Hoop over 6 weken 180 te liften.

Nice training bro:D.

Bij jou gaat het +10kg per week, ik ben blij met 180 over ruim een maand

Thnx! Squats waren zwaar en deads killing volume

Zit ik nog beetje over te twijfelen.
Dinsdag wordt me Squat/deadlift dag(is het enige wat ik dan doe met abs en grip). Nu vraag ik me af als je squat eerst zwaar doet zoals jij, of dat niet de ortmayer routine gaat verkrachten omdat je al voorvermoeid bent.

Die 180 is zeker haalbaar naargelang je volume.

Deadlift is ook niet meteen mijn beste lift maar je moet er tijd voor nemen.
Ik zou ook 2 keer per week willen deadliften maar dit vraagt veel
van je lichaam en blijft ook lang in je systeem

• #2.568
Zit ik nog beetje over te twijfelen.
Dinsdag wordt me Squat/deadlift dag(is het enige wat ik dan doe met abs en grip). Nu vraag ik me af als je squat eerst zwaar doet zoals jij, of dat niet de ortmayer routine gaat verkrachten omdat je al voorvermoeid bent.
Neejoh, je bent tot meer in staat dan dat je denkt. Gewoon geen smolov volumes doen maar 3jes of 5jes. Niet te zwaar, wel heavy.

ik hoop het! Herstel van dl is idd langer dan van squats, nu zijn me hams, quads(van squat denk ik) onderrug glutes en traps en grip nog zuur. Had alles pronated vastgehouden

gebruik je ook dextrose tijdens je trainingen ? helpt enorm voor je herstel vindt ik persoonlijk.

Als ik in het weekend thuis mijn deadlift doe, en omdat ik geen magnesium gebruik, doe ik wat aarde aan men handen, free, genoeg en is toch wel beter als magnesium vind ik :D

Ik volg je zeker verder

success met je nieuwe schema!

• #2.571
gebruik je ook dextrose tijdens je trainingen ? helpt enorm voor je herstel vindt ik persoonlijk.

Als ik in het weekend thuis mijn deadlift doe, en omdat ik geen magnesium gebruik, doe ik wat aarde aan men handen, free, genoeg en is toch wel beter als magnesium vind ik :D

Ik volg je zeker verder
Nee gebruik ik niet. Haha aarde als magnesium. Ach heb wel pijn aan me handen maar is juist goed voor grip. Nice, volger erbij!
success met je nieuwe schema!

thnx guts. Het is maar 1x per week. Maar na smolov voor squats moest ik deadlift wat bijtrekken. Het is alleen maandag

Ben er nu nog verrot van.
Komt door heavy squat (heb al heel lang niet meer dan 80% gedaan, nu 90% en heavy deads + weinig slaap omdat ik elke ochtend werk xnu omdat school voorbij is, 7 uur beginnen. Ga elke keer telaat slapen haha. Training ging k*t vandaag , was niet hersteld.
Ga het de komende weken beter aanpakken en wat meer herstellen en slapen.

Vandaag
Bench
10x50kg
5x70 ging al k*t
5x95 heavy wtf
2x5x92,5
Volgende week 95 speedreps!

Db bench press
8x30
8x36
6x36
Epic k*t, voelde ook niet goed, bench ook niet.
Herstellen en vrijdag squat+rug!

Zie je, die squat hakt er toch in hé.:p

I feel ya man, examens/werk en trainen is een echte k*tcombo :) het zal wel terug goed gaan snel, wie weet wen je er wel aan :D

Voeding tijdens het werk ook op orde? En idd gewoon wat meer rust pakken en optijd gaan slapen.. Je moett groeien!!!:p

idd misschien wat vroeger pitten, scheelt echt een hoop.

• #2.576
Zie je, die squat hakt er toch in hé.:p

I feel ya man, examens/werk en trainen is een echte k*tcombo :) het zal wel terug goed gaan snel, wie weet wen je er wel aan :D

Voeding tijdens het werk ook op orde? En idd gewoon wat meer rust pakken en optijd gaan slapen.. Je moett groeien!!!:p

idd misschien wat vroeger pitten, scheelt echt een hoop.

ja ik weet waar het aan ligt, niet dat de kracht er niet was, alleen was nog niet hersteld. ben nu wat eerder gaan slapen en het gaat beter
gewoon elke keer voor tienen slapen als ik om half 7 eruit moet.
morgen squats en rug!

Je kan ipv van 2x deadliften toch beter GH raises doen, als je daar de gelegenheid op hebt. Die kan je redelijk vaak doen gezien je daar niet heel lang voor nodig hebt om te herstellen.

Ik volg je zeker verder

Haha, aarde... je moet er maar opkomen!

P.S. Blokje magnesium kost geen drol hoor ;)

Je kan ipv van 2x deadliften toch beter GH raises doen, als je daar de gelegenheid op hebt. Die kan je redelijk vaak doen gezien je daar niet heel lang voor nodig hebt om te herstellen.

Eens. Dat zo'n Ortmaier het kan, wil niet zeggen dat het voor iedereen goed is: de meesten kunnen niet zomaar 2x/week zwaar gaan deadliften. Daar moet je aan wennen.

Haha, aarde... je moet er maar opkomen!

P.S. Blokje magnesium kost geen drol hoor ;)

Eens. Dat zo'n Ortmaier het kan, wil niet zeggen dat het voor iedereen goed is: de meesten kunnen niet zomaar 2x/week zwaar gaan deadliften. Daar moet je aan wennen.

Hij deadlift maar 1x per week.

• #2.580
Voor de duidelijkheid, ortmayer is 1x per week.
Waarom kan 4x squat wel met smolov en 2x deadlift niet?
Iig maandag training 2 van ortmayer

Terug
Naar boven