MuscleMeat

Jonggeleerd's comeback na 5 jaar!

ik squat sws wel onder par gelukkig :)
deadlift is k*t omdat ik het altijd k*t heb gevonden, en meerdere malen last van mn onderrug heb gehad. ook is techniek niet optimaal, maar daar ga ik nog niet echt aan werken, over een paar weken begin ik smolov, 27 augustus is de eerste training.

thnx! ja morgen hoop ik 'm te pakken.

T&G? of hoe is je techniek op bench? iets bove borst

• Topic Starter Topic Starter
  • #2.742
bench is T&G
niet boven borst natuurlijk, dat is gay

filmen die handel!

• #2.744
smolov ga ik weer filmen jongens, nog ff geduld

Film die 120 bench swa.

Waarom zou je niet aan techniek werken op je deadlift?

Sinds ik mezelf heb betrapt, geloof ik niemand meer zonder video of getuigen :D

betrapt op wat? :D

laat maar kheb het net gezien!! :O

ik squat sws wel onder par gelukkig :)
deadlift is k*t omdat ik het altijd k*t heb gevonden, en meerdere malen last van mn onderrug heb gehad. ook is techniek niet optimaal, maar daar ga ik nog niet echt aan werken, over een paar weken begin ik smolov, 27 augustus is de eerste training.

thnx! ja morgen hoop ik 'm te pakken.

Zou het niet verstandiger zijn eerst aan je deadlift techniek te werken? Als je nog een keer smolov gaat doen zal je squat helemaal uit verhouding gaan lopen met je deadlift.

Goed punt, al zal Smolov zijn deadlift ook geen kwaad doen.

Wel als je boven par squat en je bovenrug verwaarloosd.

Ik charcheer dus no offence jonggeleerd. Het komt over als "deadliften lukt me niet, dus ik ga maar volop squatten". En dat zou natuurlijk zonde zijn.

• #2.753
ik ben alleen, dus gaat niet :(
Waarom zou je niet aan techniek werken op je deadlift?
ga er wel aan werken, alleen heb niet zoveel deadliftsessie's meer. ga zo op vakantie en erna smolov.
Sinds ik mezelf heb betrapt, geloof ik niemand meer zonder video of getuigen :D
haha ik squat wel echt onder par :) check me smolov vids maar van maart/april/mei ongeveer in mn log.

Zou het niet verstandiger zijn eerst aan je deadlift techniek te werken? Als je nog een keer smolov gaat doen zal je squat helemaal uit verhouding gaan lopen met je deadlift.
nee, deadlift groeit wel mee, max is nu denk ik 170-175 ongeveer. heb gewoon niet zoveel gedeadlift nog, dit jaar eerst focus op squat.
na smolov ga ik aan deadlift techniek werken. :)
:o

Goed punt, al zal Smolov zijn deadlift ook geen kwaad doen.
dat sowieso niet. 200kg deadlift einde vh jaar staat nog op de planning!
Wel als je boven par squat en je bovenrug verwaarloosd.

Ik charcheer dus no offence jonggeleerd. Het komt over als "deadliften lukt me niet, dus ik ga maar volop squatten". En dat zou natuurlijk zonde zijn.
zo komt het misschien over, maar zo is het niet. ik bedoel dat ik smolov ga doen en dus 13 weken niet deadliften. squat is sws onder par, met smolov ga ik het weer filmen. bovenrug moet ik idd weer wat meer trainen, sinds ik smolov heb gedaan heb ik niet zo gek vaak bovenrug getraind. pas nog wel 4x8x90kg BOR. voortaan weer elke week!

Ik heb idd vids van je gezien, die waren prima. Maar niet van je max ;)

j/k ik maak voor jou een uitzondering :D

Haal je niet.

trolololo.

Een beetje te optimistisch aan het worden met smolov?

Ik weet niet op smolov die gains blijft beloven bij elke cycle

Terug
Naar boven