Fitness Seller

Jonggeleerd's comeback na 5 jaar!

• Topic Starter Topic Starter
  • #3.261
Thnx, 2013 wordt mijn jaar

• #3.262
Squat
5x50
5x70
3x100 voelde gaar
3x120 voelde ook gaar
5x145 t*ring zwaar, form ook matig
5x145 zelfde, 10 min rust genomen
2x5x145 ook heel zwaar, form ook off, weer 10 min rust

Laatste set niet gedaan.
**** it, ik gain amper hiervan, form is onwijs slecht, het is gwn te zwaar.

Om blessures te voorkomen kap ik met intense.

Conclusie van smolov: base cycle heel erg aan te raden, intense cycle is niet te doen. Op zo weinig volume gain ik amper. Ga in 2013 ga ik wel. Weer eens base doen.

Ik ga maandag madcow starten, hopelijk trekt ub wat bij en kan ik mijn weg vervolgen naar 180kg squat!

intense werkt volgens mij alleen bij noobgains of als je al gevorderde gewichten squat met een serieuze vermindering van de 1RM, of AAS natuurlijk, want we moeten nog altijd serieus blijven de meeste van die russische programmaatjes werden niet gehaald op alleen havermout en shekkies :)
niks van aantrekken, je hebt uit smolov gehaald wat je kon deze cycle, nu gewoon terug een normale squatfrequentie :)

• #3.264
intense werkt volgens mij alleen bij noobgains of als je al gevorderde gewichten squat met een serieuze vermindering van de 1RM, of AAS natuurlijk, want we moeten nog altijd serieus blijven de meeste van die russische programmaatjes werden niet gehaald op alleen havermout en shekkies :)
niks van aantrekken, je hebt uit smolov gehaald wat je kon deze cycle, nu gewoon terug een normale squatfrequentie :)

Idd, base werkt wel echt goed! Nu madcow, lijkt me een leuk schema!

jammer toch vind het een sterke squat

Wat is het plan voor de komende weken, voor je aan Madcow begint? Eerst terug helemaal fris worden?

jammer dat je vast loopt! ik weet zeker dat je met madcow gaat knallen het is een heerlijk programma en mischien nu minder snel van programma naar programma springen en de madcow lijn een lange tijd doorzetten:)
succes!

• #3.268
jammer toch vind het een sterke squat
Haha thnx
Wat is het plan voor de komende weken, voor je aan Madcow begint? Eerst terug helemaal fris worden?
Zaterdag speed deadlifts en wat lichte bench, maandag beginnen. Het is eerst 3 weken licht, in week 4 match ik pr's.
jammer dat je vast loopt! ik weet zeker dat je met madcow gaat knallen het is een heerlijk programma en mischien nu minder snel van programma naar programma springen en de madcow lijn een lange tijd doorzetten:)
succes!

Ja madcow lijkt me chill
Hoezo lange tijd? Sowieso eerst 1 cycle en dan zie ik wel weer. Mss nog 1als t bevalt

Intense cycle weinig volume?? Is wel wat meer dan madcow.

Check ook deze:

If you are not in a good enough shape to handle such a macho work load and you feel very tired by the end of week two merciful coach Feduleyev shall let you reduce the weight by 5-7% in all sets without cutting back on the sets or repetitions.

Ik zou gewoon 7% van je sets afhalen, dan komt het wel goed.

• #3.270
Intense cycle weinig volume?? Is wel wat meer dan madcow.

Check ook deze:

If you are not in a good enough shape to handle such a macho work load and you feel very tired by the end of week two merciful coach Feduleyev shall let you reduce the weight by 5-7% in all sets without cutting back on the sets or repetitions.

Ik zou gewoon 7% van je sets afhalen, dan komt het wel goed.

heb al 5kg eraf gehaald, **** it ik kap er nu mee :P

als ik 7% eraf zou halen moet ik 5x5x135kg (heb al 7x5x135 gedaan in base cycle)
dus dat heeft ook niet echt zin.

Vanwaar die focus op de squat? Waarom werk je niet aan de gehele basis om allround te worden. Verhoudingen beginnen zoek te raken anders.

• #3.272
Vanwaar die focus op de squat? Waarom werk je niet aan de gehele basis om allround te worden. Verhoudingen beginnen zoek te raken anders.

nu ga ik madcow doen.

deadlift zal al wel hoger liggen, bench gaat ook wel weer komen

heb net madcow uitgerekend welke gewichten ik ga doen, ik match PR's in week 4

zit te twijfelen of ik 'm huidige 5rm op 145 of 150 zet.
150 kan ik wel, maar 5x145 kan ik netjes...
maar het is wel weer 4 weken verder, dus moet kunnen.
ach, ik doe wel 150, kan altijd nog verlagen ;)

Begin toch gewoon safe. Wat maakt het nu uit of je je PR's match in week 4 of week 5/6? Je zal langer progressie kunnen blijven maken als je wat speling neemt in vergelijking met wanneer je weer zo kort terug je max aan gaat werken. Madcow werkt (denk ik) toch met lineaire progressie? Gewoon zorgen dat je die shit zo lang mogelijk kunt uitmelken dus.

---------- Post toegevoegd Tue 6 Nov 2012 om 15:26 ----------

Begin toch gewoon safe. Wat maakt het nu uit of je je PR's match in week 4 of week 5/6? Je zal langer progressie kunnen blijven maken als je wat speling neemt in vergelijking met wanneer je weer zo kort terug je max aan gaat werken. Madcow werkt (denk ik) toch met lineaire progressie? Gewoon zorgen dat je die shit zo lang mogelijk kunt uitmelken dus.

• #3.274

je hebt gelijk. moet niet te gretig zijn :P

squat 5x145
bench 5x100
dl 5x150 (heel lang niet gedaan, dus safe beginnen)
shoulder press 5x70
BOR 5x100

:)

---------- Post toegevoegd Tue 6 Nov 2012 om 15:26 ----------

:roflol:

ben benieuwd, ik lees mee :)

Dat is geen antwoord op mijn vraag. Waarop leg je zoveel focus op je squat?

Squat is king.

• #3.279
Wil graag een hoge squat :)
en een keertje smolov full cycle halen, maar dat is niet gelukt :P

• #3.280
Vandaag voor t eerst sinds half augustus deadlifts

5x70
5x100
5x120
5x130 grip deed k*t, moest 2x herpakken... Ik deed 150 pronated easy
7x140 belt om. t*ring pijn aan mn handen, 100x herpakken. Grip moet nog terugkomen.
5x140 zelfde verhaal
5x140 ook. Vond t goed zo.

Viel niet tegen. PR is 8x140 dus zit zeker meer in.
Madcow op 5x5x140 in week 4. Zeker te doen. Denk dat er gauw wat op kan als grip weer beter is en de groove ook.

Maandag volgende training.

Terug
Naar boven