jonggeleerd
Huge Freak
- Waardering
- 374
- Lengte
- 1m90
- Massa
- 90kg
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.

intense werkt volgens mij alleen bij noobgains of als je al gevorderde gewichten squat met een serieuze vermindering van de 1RM, of AAS natuurlijk, want we moeten nog altijd serieus blijven de meeste van die russische programmaatjes werden niet gehaald op alleen havermout en shekkies![]()
niks van aantrekken, je hebt uit smolov gehaald wat je kon deze cycle, nu gewoon terug een normale squatfrequentie![]()
Haha thnx
Zaterdag speed deadlifts en wat lichte bench, maandag beginnen. Het is eerst 3 weken licht, in week 4 match ik pr's.Wat is het plan voor de komende weken, voor je aan Madcow begint? Eerst terug helemaal fris worden?
jammer dat je vast loopt! ik weet zeker dat je met madcow gaat knallen het is een heerlijk programma en mischien nu minder snel van programma naar programma springen en de madcow lijn een lange tijd doorzetten![]()
succes!
Intense cycle weinig volume?? Is wel wat meer dan madcow.
Check ook deze:
If you are not in a good enough shape to handle such a macho work load and you feel very tired by the end of week two merciful coach Feduleyev shall let you reduce the weight by 5-7% in all sets without cutting back on the sets or repetitions.
Ik zou gewoon 7% van je sets afhalen, dan komt het wel goed.

Vanwaar die focus op de squat? Waarom werk je niet aan de gehele basis om allround te worden. Verhoudingen beginnen zoek te raken anders.

Begin toch gewoon safe. Wat maakt het nu uit of je je PR's match in week 4 of week 5/6? Je zal langer progressie kunnen blijven maken als je wat speling neemt in vergelijking met wanneer je weer zo kort terug je max aan gaat werken. Madcow werkt (denk ik) toch met lineaire progressie? Gewoon zorgen dat je die shit zo lang mogelijk kunt uitmelken dus.

Begin toch gewoon safe. Wat maakt het nu uit of je je PR's match in week 4 of week 5/6? Je zal langer progressie kunnen blijven maken als je wat speling neemt in vergelijking met wanneer je weer zo kort terug je max aan gaat werken. Madcow werkt (denk ik) toch met lineaire progressie? Gewoon zorgen dat je die shit zo lang mogelijk kunt uitmelken dus.
---------- Post toegevoegd Tue 6 Nov 2012 om 15:26 ----------