AndroidHealthClinic

Jonggeleerd's comeback na 5 jaar!

waarom doe je alleen squatten ?

:trollface:

• Topic Starter Topic Starter
  • #3.222
nop, niks aan gedaan. dat zal wel weer terugkomen joh, anders mixed/straps voor een tijdje tot grip weer goed is :)

vandaag gewerkt (fysiek werk) van 7 tot 6, ben net thuis.
omdat er wordt aangeraden om op ma wo za te trainen omdat de training van woensdag veel herstel vraagt, en omdat ik nu kapot ben ga ik morgen trainen.
5x4x135kg is het plan. easy lijkt me

---------- Post toegevoegd Fri 26 Oct 2012 om 18:46 ----------

waarom doe je alleen squatten ?

:trollface:

:roflol:

• #3.223
week 1 geklaard!
8x50 voelde k*t, kwam ook niet op diepte
5x70 voelde beter
3x100 normaal

4x120
5x4x135
volume ging aardig. met base had ik al 7x5x135

suerte hombre!

Mooi.

• #3.226
yep. op naar week 2 .
woensdag wordt sws hard met 3x3x150+3x160

opt einde staat 5x5 150 gepland ni? :) kheb zelf die smolov calculator vaak genoeg ingevuld :D wordt hard, iig kan je nu al reppen met je vorige 1rm, das al een serieuze prestatie :)

dam man , 3*160, ben epic benieuwd ;)

Ben ook wel benieuwd naar die 3x160!

• #3.230
opt einde staat 5x5 150 gepland ni? :) kheb zelf die smolov calculator vaak genoeg ingevuld :D wordt hard, iig kan je nu al reppen met je vorige 1rm, das al een serieuze prestatie :)
Yep, zwaarste is 5x5x150 en 3x4x160
dam man , 3*160, ben epic benieuwd ;)
Ja idd. Maar lukt wel. Zo zit t schema in elkaar, je doet gewichten over een week waarvan je ze nu niet zou halen.

Ben ook wel benieuwd naar die 3x160!

Ik ook!

Hee Pjotr,
Bedankt! Leuk dat je even de moeite neemt te reageren. Ja een spotter is wel beter eigenlijk, maar meestal bij een fail laat ik m van me af glijden. Bedankt voor de tip!
Volgende doel is 185 squat belt only na intense cycle.
Train bij de viergang in Pijnacker, soort health ding, wel met squatrack dus goed genoeg. Alleen beetje prijzig, zoek eigenlijk wat anders dicht in de buurt.

Gr, Liron

Even extreem laat reageren. Heb net dat filmpje van je gezien op youtube, echt indrukwekkend. Hoe zou jij het type squat dat je doet omschrijven? Een diepe Powerlifting squat?

P.S.: hey, je traint in pijnacker, lol ik woon daar. Klein landje. Oh, en ik ga volgen, doe ik nu praktisch toch al :D

• #3.232
Even extreem laat reageren. Heb net dat filmpje van je gezien op youtube, echt indrukwekkend. Hoe zou jij het type squat dat je doet omschrijven? Een diepe Powerlifting squat?

P.S.: hey, je traint in pijnacker, lol ik woon daar. Klein landje. Oh, en ik ga volgen, doe ik nu praktisch toch al :D

train je ook bij de viergang? type squat? euhh onder par squat probeer ik gewoon haha. kom een keer meetrainen dan!

• #3.233
squat

5x50
5x70
3x100
3x120 nog steeds dikke speed
4x135 hmm stond iets te breed, best zwaar

3x150 nice, goede spanning, wel zwaar ofcourse
4x150 goed, wel zwaar
4x150 laatste epic grind, haalde 'm echt net!

woensdag 3x3x150 en 3x160, ben benieuwd :O

train je ook bij de viergang? type squat? euhh onder par squat probeer ik gewoon haha. kom een keer meetrainen dan!

Ik train thuis, heb een powercage staan met dumbbells en dipvatten en alles, wel eens bij de viergang geweest(samen met iemand die wel n abbonnement had), maar t is daar best prijzig.

Ja, van die squat, ik merkte gewoon dat jullie diep squatten, maar jullie knieen redelijk stil houden en de beweging vanuit de heupen doen, terwijl ik als het tussen mijn benen zak, mijn rug redelijk recht blijft, en mijn knieen naar voren(een beetje zoals mensen dus front squat doen, maar dan met de bar op mijn rug). Vind het altijd wel interessant om te zien hoe mensen zo'n oefening op allerlei verschillende manieren kunnen uitvoeren:D

Geen idee trouwens of je bij de viergang gewoon voor een keer kunt trainen tegen betaling zonder abbonnement of zo...???

gehaald is gehaald

nu flink bulken en dan woensdag er tegenaan !
intense is niet voor de mietjes onder ons

• #3.236
Ik train thuis, heb een powercage staan met dumbbells en dipvatten en alles, wel eens bij de viergang geweest(samen met iemand die wel n abbonnement had), maar t is daar best prijzig.

Ja, van die squat, ik merkte gewoon dat jullie diep squatten, maar jullie knieen redelijk stil houden en de beweging vanuit de heupen doen, terwijl ik als het tussen mijn benen zak, mijn rug redelijk recht blijft, en mijn knieen naar voren(een beetje zoals mensen dus front squat doen, maar dan met de bar op mijn rug). Vind het altijd wel interessant om te zien hoe mensen zo'n oefening op allerlei verschillende manieren kunnen uitvoeren:D

Geen idee trouwens of je bij de viergang gewoon voor een keer kunt trainen tegen betaling zonder abbonnement of zo...???
ohh , thuis is wel chill, heb zelf alleen geen plek.
lijkt me wel leuk om een keer samen te trainen, als jij ook wilt.
zit nu nog in intense cycle, weet niet hoe jou schema eruit ziet? anders valt er niet zoveel samen te trainen ;)
gehaald is gehaald

nu flink bulken en dan woensdag er tegenaan !
intense is niet voor de mietjes onder ons

idd! zit nu op een bulkschema van 1100 kcals:) moet helemaal goedkomen dus :D

squat ze mayn, en vreten :)

ohh , thuis is wel chill, heb zelf alleen geen plek.
lijkt me wel leuk om een keer samen te trainen, als jij ook wilt.
zit nu nog in intense cycle, weet niet hoe jou schema eruit ziet? anders valt er niet zoveel samen te trainen ;)

idd! zit nu op een bulkschema van 1100 kcals:) moet helemaal goedkomen dus :D

1100 kcals boven onderhoud mag ik hopen ?

• #3.239
thnx!
1100 kcals boven onderhoud mag ik hopen ?

haha j/k
ik eet gwn zoveel mogelijk. gister sushi restaurant, ging afgeladen naar buiten, jezus.
dus vanochtend zat ik nog vol. nu nog ff wat kcals wegvreten.

sws elke dag 4000+

---------- Post toegevoegd Mon 29 Oct 2012 om 21:22 ----------

was trouwens vandaag toen ik de 4x135 net had gedaaan (rackte 'm net)
zo'n ecto instructeur: ja, kijk je wel uit voor je rug! anders moeten we naar het ziekenhuis!

Ik dacht LOLL k*tecto
maar ik reageerde, ja ach ik weet wel wat ik doe hoor
owh, dan is het goed..

en die is dan begeleider van een gozer onder de tattoos die benchdips moet gaan doen van 'm. oh lawd komt nooit goed

Sterke squats man goed bezig. maar je doet verder geen bank ofzo

Terug
Naar boven