- Waardering
- 6.352
- Lengte
- 1m83
- Massa
- 92kg
- Vetpercentage
- 16%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.

Yep, zwaarste is 5x5x150 en 3x4x160opt einde staat 5x5 150 gepland ni?kheb zelf die smolov calculator vaak genoeg ingevuld
wordt hard, iig kan je nu al reppen met je vorige 1rm, das al een serieuze prestatie
![]()
Ja idd. Maar lukt wel. Zo zit t schema in elkaar, je doet gewichten over een week waarvan je ze nu niet zou halen.
Hee Pjotr,
Bedankt! Leuk dat je even de moeite neemt te reageren. Ja een spotter is wel beter eigenlijk, maar meestal bij een fail laat ik m van me af glijden. Bedankt voor de tip!
Volgende doel is 185 squat belt only na intense cycle.
Train bij de viergang in Pijnacker, soort health ding, wel met squatrack dus goed genoeg. Alleen beetje prijzig, zoek eigenlijk wat anders dicht in de buurt.
Gr, Liron

Even extreem laat reageren. Heb net dat filmpje van je gezien op youtube, echt indrukwekkend. Hoe zou jij het type squat dat je doet omschrijven? Een diepe Powerlifting squat?
P.S.: hey, je traint in pijnacker, lol ik woon daar. Klein landje. Oh, en ik ga volgen, doe ik nu praktisch toch al![]()
train je ook bij de viergang? type squat? euhh onder par squat probeer ik gewoon haha. kom een keer meetrainen dan!

ohh , thuis is wel chill, heb zelf alleen geen plek.Ik train thuis, heb een powercage staan met dumbbells en dipvatten en alles, wel eens bij de viergang geweest(samen met iemand die wel n abbonnement had), maar t is daar best prijzig.
Ja, van die squat, ik merkte gewoon dat jullie diep squatten, maar jullie knieen redelijk stil houden en de beweging vanuit de heupen doen, terwijl ik als het tussen mijn benen zak, mijn rug redelijk recht blijft, en mijn knieen naar voren(een beetje zoals mensen dus front squat doen, maar dan met de bar op mijn rug). Vind het altijd wel interessant om te zien hoe mensen zo'n oefening op allerlei verschillende manieren kunnen uitvoeren
Geen idee trouwens of je bij de viergang gewoon voor een keer kunt trainen tegen betaling zonder abbonnement of zo...![]()

gehaald is gehaald
nu flink bulken en dan woensdag er tegenaan !
intense is niet voor de mietjes onder ons
moet helemaal goedkomen dus 
ohh , thuis is wel chill, heb zelf alleen geen plek.
lijkt me wel leuk om een keer samen te trainen, als jij ook wilt.
zit nu nog in intense cycle, weet niet hoe jou schema eruit ziet? anders valt er niet zoveel samen te trainen
idd! zit nu op een bulkschema van 1100 kcalsmoet helemaal goedkomen dus
![]()
thnx!