MuscleMeat

Jonggeleerd's comeback na 5 jaar!

Hoe doe je je rows? zo strikt mogelijk met elke rep terug naar de vloer of ?

• Topic Starter Topic Starter
  • #3.382
Smolov is toch opbouwen? Je bent klaar met smolov en verliest meteen je gains waardoor je weer opnieuw moet opbouwen? Begrijp er niets van.

• #3.384
nee mn max is heus nog wel 170. maar zoals je zag op t filmpje niet echt netjes. daarom nu opbouw naar 180. even goede aanloop. beltless en goed diep kan ik sws wat minder. 5x5x125 maandag al, over 2 weken vrijdag 5x140

Vind verhoudingen ook heel erg van elkaar afliggen. Werksetjes met 65kg onder je max

• #3.386
woensdag is ook lichte dag he. vandaag 5x130

• #3.388
Doei.
sinds deze week dan?

Jep
vandaag al ergens anders getraind :)

• #3.390
Jep
vandaag al ergens anders getraind :)

bevalt 't?

training vandaag
squat beltless
5x50 pff voelde k*t
5x50 al wat beter
5x70
5x100
5x110
5x120
5x130 best zwaar, laatste soort van grind. vraag me af hoe dat kan.

paar redenen:
1. het lijkt zwaar omdat ik lang geen zwaar gewicht heb gedaan, 5x5x105 in week 1 ging ook niet supervlot, wel easy maar niet echt heel erg speed. Dus ik moet gewoon doorverhogen en doorzetten, dan kom ik vanzelf bij PR's

2. Doordat ik beltless doe is het echt een stuk zwaarder, daardoor kan ik minder gewicht. Misschien moet ik toch weer een belt om gaan doen.

3. ik was erg moe, en niet echt gemotiveerd, ook waren mn benen koud en voelde de eerste set al k*t.

Bench
5x60
5x70
5x5x90 best easy. niet supergoede spanning maar makkelijk uitgedrukt allemaal.

BOR
5x5x90
makkelijk

Abs
2 sets

BW 94.8

Denk dat ik gewoon moet doorgaan met verhogen, maandag 5x5x125 beltless. Knallen gewoon, moet lukken.

gewoon knallen maandag moet je kunnen man.

• #3.392
Ga ik doen :D

Dat het af en toe wat minder gaat kan ook he, niet gelijk in paniek schieten

Laatst bewerkt:
  • #3.394
Is zo, het was iig geen fail nog.

• #3.395
vandaag
beltless sq
5x5x125 zwaar wel. volgende week mss 127,5 of 130 en dan pas 2,5 per keer verhogen.

bench
5x50
5x70
5x90 easy
5x102,5 PR zwaar maar 5x105 moet ook nog lukken.

bor
5x70
5x80
5x90
5x102,5

hypers
4x8 tot bw +30

2sets abs

Pff die BOR, ziek.

ik wou dat ik mijn BOR gelijk kon houden met mijn BP :D maar ik heb BORs gewoon opgegeven, ik begin pull ups gelukkig aangenamer te vinden, die zie ik hier precies ook niet veel passeren kan dat? :)

Idd sterke rows

volgende week 130 gewoon knallen !

• #3.400
haha thnx, ze waren wel iets cheated (sta niet 90 graden met de vloer, wel een stuk hoger) maar ze gaan wel lekker.
ik wou dat ik mijn BOR gelijk kon houden met mijn BP :D maar ik heb BORs gewoon opgegeven, ik begin pull ups gelukkig aangenamer te vinden, die zie ik hier precies ook niet veel passeren kan dat? :)
ja ach, wat heb je aan BOR? liever hoge bench. maar wel nice dat ik ze gelijk kan houden idd. ik doe nu 2x per week BOR (5x5 en 1x5) en 1x per week pullups. moet 3x8 maar haal de laatste set steeds niet.
vergeet misschien de pullups wel eens te loggen, maar elke woensdag doe ik ze ;)
thnx!
volgende week 130 gewoon knallen !
ik twijfel man, ff kijken hoe vrijdag 5x135 gaat.

Terug
Naar boven