jonggeleerd
Huge Freak
- Waardering
- 374
- Lengte
- 1m90
- Massa
- 90kg
Yep, smolov ga ik wel weer een keertje doen. Base cycle dan.wat je uit 2012 kan leren is dat je goed progresseert op een lift als je je focust op die lift, dus je bent geen 'all rounder' zoals sommige mensen, en das totaal geen probleem, ik merk bij mijzelf ook dat als mijn squats goed gaan ik verminderde focus/gains zie bij de presses en omgekeerd.
dus als je de aandacht die je in je smolov stak kon overbrengen naar een andere lift had je wss meer progressie gemaaktde enige pech die jij hebt is dat die 'all out programma's' zoals smolov niet zo goed werken voor presses, dus daar zul je iets anders voor moeten vinden.
Alleszins ben ik ervan overtuigd dat je na weer een jaar toch al een beter idee hebt van wat goed werkt en wat niet voor jou
Sowieso ook bulken, daardoor had ik in 2011 dikke gains.
Thnx voor je review. Focus is nu op dl.
Yep, dit jaar op pulls en presses. Op dl zit er een dik pr aan te komen voel ik al. Presses komen wel met bw.Mooie progressie op de squat maar dan ook niet zo vreemd dat je nergens anders echte progressie op hebt geboekt. Neem genoegen met iets minder progressie op een bepaalde lift en focus dan meer op je allround ontwikkelingen.
Zeker!

de enige pech die jij hebt is dat die 'all out programma's' zoals smolov niet zo goed werken voor presses, dus daar zul je iets anders voor moeten vinden.