AndroidHealthClinic

Jonggeleerd's comeback na 5 jaar!

• Topic Starter Topic Starter
  • #3.481
Vandaag
Squat beltless
10x20
5x70
4x100
3x125 voelde zwaar op mn rug
5x145 PR beltless. Voelde iets minder zwaar op mn rug, wel dikke grinds, maar toch nog solid. Nice.

Bench
10x50
8x70
3x85
5x5x97,5 evenaring pr.
Geeneens superzwaar. Ben benieuwd naar de 100!

Bor
5x70
5x100
5x5x105 PR nice best zwaar.

Db press incline
10x36
9x36
6x36
Goed vol.

Abs
Paar sets

Goede training.

good squats

Goeden squats jonge

• #3.485
Danke gokhan.

netjes hoor!, 5x5x100 moet lukke!!

• #3.487
ik hoop t wel ja. zou relax zijn. als ik hierop vastloop met bench op 5x5 ga ik starten op 5x5x90 paused en dan 2,5 per keer erbij.

Wat doe je nu voor je squats?

goed bezig. sterke beltless squats ook

• #3.491
Lekker kerel! Mooi wat pr's laten vallen. Wat is het verschil tussen een normale madcow en advanced (link oid)?

Mooie bench ook
BOR is pendlay?

Uit je belt zou je toch wel wat moeten halen, anders gebruik je hem niet goed :) Wanneer is de switch naar 1x3 en 3x3?

Inzer??

met zo'n pitbull erbij :roflol:

thnx. met belt is evensterk nu denk ik. over een maand krijg ik mn inzer binnen.

Van welke site heb je hem? Moet je er serieus 6 weken op wachten? (is toch wat ik zie op inzershop.de en powersportz.de)

Wil me ook 13mm lever belt kopen aangezien degene die ik nu heb van goodlift maar slap/dun dingetje is... Zou liever van Titan Brahma lever hebben maar dan is verzending teringduur, bij Inzer dan weer 6 weken wachten... :p

Vervelende met die Inzer levers is ook dat er maar 10cm speling per maat op zit, en niet echt overlappend tussen maten onderling

Terug
Naar boven