Fitness Seller

Jonggeleerd's comeback na 5 jaar!

• Topic Starter Topic Starter
  • #3.521
zoiets heb ik toch ook? 3cm.
okee wel beetje korte duim dan haha

ik gebruikte die greep ook ongeveer, maar gisteren merkte ik dat ik veel sterker kon pressen met een iets smallere grip, ik voelde dat mijn schouders sterker waren in die positie en mijn triceps beter gerecruteerd werden, ik kan het maar meegeven, je kunt het eens proberen bij warmupsets :)

pfffffff heb ik je weer gemist vandaag

• #3.525
Vandaag
Sq beltless

5x20
5x50
5x70
5x100
4x120
1x140 easy
5x147,5 PR! Nice. Met madcow ging 5x130 al zwaar, en nu lukt 147,5 gewoon :D

Bench
5x20
5x50
5x70
3x85
5x5x100 PR! Nice nice nice. Betere bench dan voor smolov. 1rm zal wel hoger zijn dan 112,5

Bor
10x70
4x8x100 pr

Onderarmen vol na 4e set
Volgende keer 4x10x100

Abss
4sets

Nice train nice PR's

lekkere beltless squat! , 115 bench zit er miss wel al in!

PR's all round. Sterk!

5x5 met 100 zou je een bench van 120 moeten geven :) epic mijlpaal

gewoon lekker doorbouwen tot er zeker 120+ in zit

• #3.531
Mooi die bench!
Wanneer ga je 1RM testen?

• #3.533
weet ik nog niet. mss voor mn 18e nogv ff.

Lekkere stats, zeker voor 17 jaar vind ik.

En wanneer ga je wedstrijden doen:D

• #3.537
Weet ik nog niet man, zit er wel aan te denken maar wat voegt het toe? En het kost wel aardig wat, zeker voor een arme student
Lidmaatschap, vervoer, singlet etc.
Nk raw lijkt me wel wat maar dan wil ik wel sterker zijn.

Weet ik nog niet man, zit er wel aan te denken maar wat voegt het toe? En het kost wel aardig wat, zeker voor een arme student
Lidmaatschap, vervoer, singlet etc.
Nk raw lijkt me wel wat maar dan wil ik wel sterker zijn.

Wat het toevoegt? Testen wat je kunt en het laten zien op een plek waar het echt telt.

Kosten valt mee. Singlet koop je eenmalig en voor 1 jaar is lidmaatschap 40 euro ongeveer.

En je hebt vast wel een maat of iemand die diesel rijd dan ben je ook voor niet al te veel op en neer.

Dat kun je over alles zeggen he, als ik al jaren lang bij een tennis vereniging tennis en iemand vraagt 'waarom doe je geen wedstrijden' en ik met een antwoord kom als 'wat voegt het toe' :rolleyes:

Marja beginnerswedtrijd is wel een top ervaring, daar zijn ze minder strikt als op een NK en je komt er veel te leren. En het is eigenlijk de plek om te laten zien wat je waard bent.

En je hebt toch wel een bijbaantje?:D

jonggeleerd wil gewoon enkel meedoen als hij een reeele kans heeft om te winnen, wat ik best begrijp want zo denk ik er ook over.

en niet zagen over een singlet e jonguh :D kost ma 24 euro

Terug
Naar boven