gokhann
Ripped Bodybuilder
- Waardering
- 91
- Lengte
- 1m68
- Massa
- 85kg
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Wat het toevoegt? Testen wat je kunt en het laten zien op een plek waar het echt telt.
Kosten valt mee. Singlet koop je eenmalig en voor 1 jaar is lidmaatschap 40 euro ongeveer.
En je hebt vast wel een maat of iemand die diesel rijd dan ben je ook voor niet al te veel op en neer.
Dat kun je over alles zeggen he, als ik al jaren lang bij een tennis vereniging tennis en iemand vraagt 'waarom doe je geen wedstrijden' en ik met een antwoord kom als 'wat voegt het toe'
Marja beginnerswedtrijd is wel een top ervaring, daar zijn ze minder strikt als op een NK en je komt er veel te leren. En het is eigenlijk de plek om te laten zien wat je waard bent.
En je hebt toch wel een bijbaantje?![]()
jonggeleerd wil gewoon enkel meedoen als hij een reeele kans heeft om te winnen, wat ik best begrijp want zo denk ik er ook over.
en niet zagen over een singlet e jonguhkost ma 24 euro
Dan zou er geen wedstrijd bestaan, als iedereen er zo over denkt.

jonggeleerd wil gewoon enkel meedoen als hij een reeele kans heeft om te winnen, wat ik best begrijp want zo denk ik er ook over.
en niet zagen over een singlet e jonguhkost ma 24 euro
Als je niet meedoet weet je ook niet of je kans maakt. Als je niet mee doet maak je nooit kans.
ja maar je kunt wel je kansen inschatten voor je ergens aan begint, nu zou hij er los uitgedeadlift worden en door de meesten uitgebencht, dus dan is het toch niet zo raar dat hij eerst zijn zwaktes wilt bijwerken?![]()
yep, hopelijk slaat dat volume een beetje aan.Wow behoorlijk volume op die press. Good train indeed!