AndroidHealthClinic

Jonggeleerd's comeback na 5 jaar!

Dan zou er geen wedstrijd bestaan, als iedereen er zo over denkt.

• Topic Starter Topic Starter
  • #3.542
Wat het toevoegt? Testen wat je kunt en het laten zien op een plek waar het echt telt.

Kosten valt mee. Singlet koop je eenmalig en voor 1 jaar is lidmaatschap 40 euro ongeveer.

En je hebt vast wel een maat of iemand die diesel rijd dan ben je ook voor niet al te veel op en neer.

Dat kun je over alles zeggen he, als ik al jaren lang bij een tennis vereniging tennis en iemand vraagt 'waarom doe je geen wedstrijden' en ik met een antwoord kom als 'wat voegt het toe' :rolleyes:

Marja beginnerswedtrijd is wel een top ervaring, daar zijn ze minder strikt als op een NK en je komt er veel te leren. En het is eigenlijk de plek om te laten zien wat je waard bent.

En je hebt toch wel een bijbaantje?:D

jonggeleerd wil gewoon enkel meedoen als hij een reeele kans heeft om te winnen, wat ik best begrijp want zo denk ik er ook over.

en niet zagen over een singlet e jonguh :D kost ma 24 euro

Dan zou er geen wedstrijd bestaan, als iedereen er zo over denkt.

okee jullie hebben idd wel gelijk, maar wat guts zegt speelt ook mee. Wil niet meedoen aan een wedstrijd en dan 120 benchen, 180 squaten en 190 deadliften oid. Ben nog jong, heb ook nog wat jaren in de junioren.
Wedstrijden gaan er zeker komen!

en over die singlet was mss wel beetje gierig, dat ding hoef je idd maar eenmalig te kopen :P

Beginnerswedstrijd is wel wat idd. :)

training van vandaag:

Squat beltless

5x50
5x70
5x100
3x120 easy speed
5x5x137,5 PR nice. heavy maar niet zwaarder dan 135 of 132,5 voelt eigenlijk het zelfde. progress!

Bench
10x20
5x40
5x60
5x75
3x90
5x105 PR jezus, die laatste was vette grind. had wat easier verwacht met voorgaande weken 7x100 en 6x102,5. Maargoed, volgende week 107,5 attempten.

Pendlay row (iig goed diep zakken met rug en echt strict)
5x60
5x80
5x90 easy
5x95 ook nog wel goed te doen maar vond het best zo, volgende week 100.

abs
1 set , Yes lazy. :trollface:

BW:
97,5 PR zat wel epic vol, had er wat last van met squats. Beter had ik geen tweede keer macaroni opgeschept haha :D

BW bijna honderd man epicc!! goed buff aant worde?

Lekker die PR's zeg volhouden zo!!

• #3.546
ja idd bulken staat gelijk aan pr's. ga ik zeker volhouden!

sterke squat

mooie training

• #3.550
Squat beltless paused
5x50
5x70
5x100
5x105
5x110
5x115 pr paused

Mp
10x20
5x30
5x40
5x50
7x62,5 nice na vorige week 7x60

5x10x40 holy **** schouders burn, gewicht easy. Nu 2,5 erbij per week. Ga ik ook voor bench doen, presses moeten omhoog!

Deadlift beltless
5x70
5x100
5x120
3x5x155 PR! Nice.

Pullups
Paar sets bw waarvan 1 set 4xbw+10 viel niet echt mee

Abs

Good train! Bulk gaat lekker

keep up the deadlift, volgens mij kan je deadlift warmup minder zwaar hoor, zoiets van een 5x60, 5x100 2x140, worksets, ga je niet minder omgewarmd van zijn ;)

• #3.552
5x120 is toch ook niet zwaar?

Vind wel goed zo
Doe ook wel is ipv 5je 3tje op 120 en dan nog 2x140
Maar dl gaat lekker! Als ik door kan gaan tot 3x5x160 ben ik echt blij.

jonggeleerd wil gewoon enkel meedoen als hij een reeele kans heeft om te winnen, wat ik best begrijp want zo denk ik er ook over.

en niet zagen over een singlet e jonguh :D kost ma 24 euro

Als je niet meedoet weet je ook niet of je kans maakt. Als je niet mee doet maak je nooit kans.

ja maar je kunt wel je kansen inschatten voor je ergens aan begint, nu zou hij er los uitgedeadlift worden en door de meesten uitgebencht, dus dan is het toch niet zo raar dat hij eerst zijn zwaktes wilt bijwerken? :)

• #3.555
Als je niet meedoet weet je ook niet of je kans maakt. Als je niet mee doet maak je nooit kans.

ja maar je kunt wel je kansen inschatten voor je ergens aan begint, nu zou hij er los uitgedeadlift worden en door de meesten uitgebencht, dus dan is het toch niet zo raar dat hij eerst zijn zwaktes wilt bijwerken? :)

Ik heb sowieso nog veel plezier in gewoon te trainen, de behoefte om wedstrijden te doen komt nog wel.
Alles stap voor stap. Madcow gaat iig lekker!

Wow behoorlijk volume op die press. Good train indeed!

vandaag trainen?

• #3.559
squat
tot 2x5x140 kon geen spanning krijgen en ze gingen verrot dus gestopt
3x5x120 ondanks 20 eraf nog niet echt goed. volgende week beter

bench
5x40/60/80
5x95
3x100
3x105 best makkelijk
1x110 2f wtf geen spanning

bor
tot 8x100

4 sets crunches.

ging k*t, niet helemaal hersteld / gefocust

je deed vrijdag toch ook max squat sets? dan kun je vind ik beter een hele week tussenlaten. Ik weet niet bij jou maar bij mij naargelang een schema vordert wordt mijn recupvermogen minder en minder.

Terug
Naar boven