Fitness Seller

Jonggeleerd's comeback na 5 jaar!

• Topic Starter Topic Starter
  • #3.621
t*ring misselijk vandaag weer, nu net niet genekt.

bench paused
5x5x95 PR

squat beltless
5x50
5x70
5x100
2x120
8x135 lelijke reps de laatste
5x10x90 pfoe zwaar conditioneel. ookmisselijk

nu nog echt niet lekker :(
5x10 gaat goed doen op squat !

5x10 en misselijk zijn is ook niet een succesnummer :P.

Ben je sowieso misselijk, of wordt je misselijk van het trainen?

op naar 5x5 100kg paused!

nice bench! misselijkheid tijdens training lijkt me k*t, weet je de oorzaak ook?

• #3.627
sowieso misselijk. vandaag ook weer kan geen grote porties tegelijk eten. kcals geteld vandaag en is 4000 ongeveer. meestal val ik af op 4000 dus ben benieuwd. mss prop ik mn eten gwn teveel maarja anders gain ik helemaal niks.

Ik heb het ook gehad toen ik vies aan het bulken was een jaar geleden, ik werd toen ook na een tijd misselijk en dat kwam mogelijk ook door het eten.

sowieso misselijk. vandaag ook weer kan geen grote porties tegelijk eten. kcals geteld vandaag en is 4000 ongeveer. meestal val ik af op 4000 dus ben benieuwd. mss prop ik mn eten gwn teveel maarja anders gain ik helemaal niks.

Ik heb dit ook een half jaar lang gehad, ik was toen per dag (naast trainen waarop ik std misselijk werd) 4x per dag spontaan misselijk, voor, na, tijdens eten.

Mijn enige oplossing was het volproppen en tijdje te laten voor wat het was, en toen duurde het alsnog 2 weken voordat het helemaal weg was.

Ik ben niet misselijk, maar ik heb de laatste tijd helemaal geen zin om te eten. Als ik eenmaal begin en het is lekker krijg ik het wel makkelijk weg, maar anders moet ik echt proppen voor mijn gevoel. Voor de Smolov heb ik daarom maar een paar zakken koekjes gehaald :D

Ik krijg bijna het idee dat ik mijn 'natuurlijke maximale gewicht' heb gehaald. Vorige keer rond dit gewicht had ik precies hetzelfde.

• #3.631
Ja ik laat t stouwen nu ook wat minder.

Heb gister geen reet uitgevoerd ( alleen op de bank gezeten / gestudeerd) en toch 4000 kcals op. Dus zo erg afvallen zal ik daar nou ook weer niet van

• #3.632
Zoo vandaag weer getraind.
Op de heenweg ff moeten stoppen, ging bijna weer. Gaat niet best zo.

Mp
5x20
5x30
5x40
5x50
3x60
5x70 PR! Nice. Laatste dikke grind

5x10x47,5 best makkelijk nog.

Deads zonder straps
5x70
5x100
5x130
5x135
5x140 moest herpakken en mixed

Hierna grip nog getraind, 5x10 rows en abs.

Erectors nog zuur van 5x10 squats. Maar wel okee

sterke MP en squats man laatste tijd

MP is going places!

mooi pr!
wat eet je zoal op een dag? misschien moet je er meer bij drinken ofzo?

• #3.636
sterke MP en squats man laatste tijd
thnx! gaat lekker idd. over een paar weken mn belt binnen en dan eens een zwaar drietje op squat of mss maxen.
Yeahh, 5x10 doet z'n werk :)
mooi pr!
wat eet je zoal op een dag? misschien moet je er meer bij drinken ofzo?

thnx!

ehh, 's ochtends brinta met melk, daarna wat boterhammen, gewoon avondeten en kwark 's avonds
tussendoor nog andere shit (chocomel, melk , sinaasappelsap, stukje kaas, visje af en toe)

totaal ongeveer 4000 kcals

• #3.637
vandaag

minder misselijk :) gewoon iets minder gegeten (kom vandaag ong. op 4000 kcal uit, ietjes meer misschien)

Bench paused
8x40
8x60
5x80
7x97,5 PR! vorige week 7x95 dus dik tevreden :):)

T&G
5x10x70 serieus zwaar, die 97,5 set pompte me gelijk vol

squat beltless

5x70
5x100
2x120

4x6x130
muah, voelde niet heel lekker vandaag, 2e set was de 5e rep ff stil op par ongeveer. Daarna mezelf bozer gemaakt en 3e en 4e set gingen beter. Volgende week 132,5

BOR
lazy
10x70
10x80
10x85
easy maar handen nog spierpijn van woensdag, dus maar lichtjes

3 sets abs

donee.

comment:
huge pomp van 5x10 op bench, begint nu zwaar te worden dus vanaf hier ipv 5 gewoon 2,5 verhogen

nice bench mayn ;)

moet zeker lukken :) 5x5 100 geeft het en volgens mij had je dat al bijna

Terug
Naar boven