- Waardering
- 761
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
moet je eens trainen als je strontverkouden bent. is niet echt lekker dan. krijg ook zowat geen lucht. Niks met bloeddruk te maken joh, die was (toen ik een keer moest prikken) allemaal in orde (alle waardes trouwens)druk op je kop? dafus mate heb je een te hoge bloeddruk ofzo?ooit al eerder last van gehad?
Veel beterschap! Trainen als je je zo ruk voelt, is niet echt aangenaam.
netjes dat je toch traint, ik deed het eerst altijd ook maar weet wel beter, je lichaam gewoon lekker laten rusten heb je meer aan.
maar bij een verkoudheid gewoon alleen de main lifts doen en dan call it a day!
wel nette training!

je bedoelde ook meer echt alleen setje zwaar gaan op squat en bench thats it!
5x5x100 is zeer netjes hoop, maar hopen dat je je wat beter voelt dan!
beterschap!

Thnx!Lekker gebuffeld man, goeie trainingen zet je neer!
Ja ik ga maxen over paar weken
)Yep op naar een max van jou 10rm haha.goed liron! op naar 120 bench, mischien toch maar weer een keer smolov voor squat? haha![]()
Thnx! 100 5x5 paused is idd lekker. Laatste rep mocht gwn niet falen.supertraining makker, congratz met de pr! Altijd leuk die allerlaatste rep zo![]()
Hmmm, een beetje inzakken na Smolov omdat je minder in de groove zit kan ik me voorstellen, maar jouw huidige schema is ook niet zuinig met de squatsJammer dat het niet uitbetaalt, maar we hebben allemaal wel eens een minder periode natuurlijk.