Tom509
Competitive Bodybuilder
- Waardering
- 38
- Lengte
- 1m84
- Massa
- 96kg
hopelijk tot 5x5x80kg door te kunnen gaan :)[/QUOTE zei:dat zou wel nice zijn ik had dat nog niet op mijn 16e
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
hopelijk tot 5x5x80kg door te kunnen gaan :)[/QUOTE zei:dat zou wel nice zijn ik had dat nog niet op mijn 16e
dat zou wel nice zijn ik had dat nog niet op mijn 16e
ehh, ben op me 13 begonnen (maandje voor me dertiende volgens mij nog)Sterk man, hoe lang train je eig al?
Je bent van 95 zeker?

dankje!

ja, had beter 50kg of 60kg kunnen pakken.
maar 1x70kg? dat heeft helemaal geen zin lijkt me.
Of bedoel je dan 1x80kg nog?
Nee ik doe het altijd zo 2setjes opwarmen met ongeveer 60kg en het nodige rek en stretch werk en soms als ik me stijf voel nog een andere kleine pomp oefening erbij. En die 1x70kg als je reps gaat maken met 80kg als die 70kg goed voelt en rap gaat weet ik voor mezelf dat ik de setjes ga halen.

zo hoop ik het ook te gaan doen
nu dus ook die 5x5 op compounds. dan 3x5.. en derna 3x3 of 5x3![]()

nice nice 
Fijne training gedraaid. Gewichten gaan lekker en je BW ook![]()
alleen ga denk ik wel 5 kilo verliezen op vakantie, maarja so be it.zeker, Ben echt blij met deadlift, vorige keer failde ik de 140kg met 3x130kg ervoor.
BW gaat ook goed vooruit jaalleen ga denk ik wel 5 kilo verliezen op vakantie, maarja so be it.
Ben jij der ook al zo gevoelig voor..
echt k*t:S
hele maand niet trainen. wat zal je dat missen haha.
Is voor ons nu part of life.^^

ja ik eet echt veel, val heel snel af.
Het vele eten ben ik nu wel gewend, maar dan moet het wel kunnen.
Maar van de 5 kilo zit de eerste 2-3 kilo er weer gauw aan, en daarna gewoon doorgainen op kilo per maand ongeveer
als ik 18 ben wil ik 100kg wegen![]()

Mooi doel
Ach na de vakantie miss klein resetje omdat je er een maand uit bent ofzo en dan knal je door al je vorige records heen in no-time![]()

Dus nog meer eten tijdens je vakantie om het te compenseren!