Fitness Seller

Jonggeleerd's comeback na 5 jaar!

bench sletjes het is deadlift vandaag:
epic slecht, weer niet aan schema gehouden
5x70kg
5x110kg nu al moeite, wtf??
3x140kg KK allemaal langzame reps
2x140kg 3f
5x125kg

T bar rows
12x60kg
12x70kg
12x65kg

LPD
6 setjes tot 6x97kg

powerclean

tot 2x65kg
en nog wat shit

k*ttraining

Ajoh shit happens, zondag gwn weer knallen!

gewoon volgende week herpakken, en je aan je schema houden!!! :)

Balen man. volgende keer komt goed:)

• Topic Starter Topic Starter
  • #1.046
heb weer last van me rug na een tijd pijnloos getraind te hebben :S

echt k*t weer...
zeurende onderrug heel de dag

Dan maar een paar dagen goed slapen en niet stappen en bier tanken:D Volgende keer beter.

• #1.048
ja, vanavond maar vroeg naar bed idd...
moest vanmorgen me bed uit om 7 uur om te gaan werken dus echt bijslapen doe je dan ook niet

hey heb je pm ontvangen zal het morgen uitleggen.

Trouwens zou leuk zijn om een keer voor jou om met de junioeren mee te trainen. leuk voor je motivatie en je leert superveel.

maar over die trainingsmethode mail ik je morgen wel ga wel eens ddor je log pluizen en kijken hoe je nu traint en wat je kan veranderen niks moet natuurlijk

• #1.050
hey heb je pm ontvangen zal het morgen uitleggen.

Trouwens zou leuk zijn om een keer voor jou om met de junioeren mee te trainen. leuk voor je motivatie en je leert superveel.

maar over die trainingsmethode mail ik je morgen wel ga wel eens ddor je log pluizen en kijken hoe je nu traint en wat je kan veranderen niks moet natuurlijk

Okee heel erg bedankt!
ja ik zou wel mee willen doen, maar papendal is echt heel ver weg... en heb geen vervoer.
Misschien later, ik zou wel graag willen!
Er kan zeker veel veranderen, ik zit maar een beetje te kloten eigenlijk.
Laatste training met deadlift ook, te hoog gewicht, te langzame reps, te weinig totaal volume...
Ik wil zelf ook wel veel veranderen :D
thnx pjotr

Okee heel erg bedankt!
ja ik zou wel mee willen doen, maar papendal is echt heel ver weg... en heb geen vervoer.
Misschien later, ik zou wel graag willen!
Er kan zeker veel veranderen, ik zit maar een beetje te kloten eigenlijk.
Laatste training met deadlift ook, te hoog gewicht, te langzame reps, te weinig totaal volume...
Ik wil zelf ook wel veel veranderen :D
thnx pjotr

hey maar je hoeft alleen maar de trein naar arnhem te pakken kan altijd wel iemand je oppikken van het station.

Waar woon je ergens dan?

naast den haag dus

Takke end weg idd

---------- Post toegevoegd Sat 29 Oct 2011 om 18:29 ----------

Trein is dal wel weer easy. Den haag - utrecht - Arnhem, kan je 2x een intercity pakken

1.46 uur reistijd vanaf den-haag. valt wel mee opzich

pijnacker das een dorp waar ze in de hoofdstraat een bord van 15km/uur durven te zetten en om de 20 meter een rotonde leggen :D

• #1.058
naast den haag dus

Takke end weg idd

---------- Post toegevoegd Sat 29 Oct 2011 om 18:29 ----------

Trein is dal wel weer easy. Den haag - utrecht - Arnhem, kan je 2x een intercity pakken

jep, en dan eerst nog een klein half uurtje naar den haag
1.46 uur reistijd vanaf den-haag. valt wel mee opzich

pijnacker das een dorp waar ze in de hoofdstraat een bord van 15km/uur durven te zetten en om de 20 meter een rotonde leggen :D

haha idd :o

wt die 4 uur reistijd leer je wel meer dan je in een paar maanden jezelf aan kan leren om eerlijk te zijn.

Ben even zn naam kwijt, maar er is er ook een die komt elke keer helemaal uit groningen.

• #1.060
wt die 4 uur reistijd leer je wel meer dan je in een paar maanden jezelf aan kan leren om eerlijk te zijn.

Ben even zn naam kwijt, maar er is er ook een die komt elke keer helemaal uit groningen.

dan denk ik toch dat ik het ga doen!
zou ik eventueel met iemand mee kunnen reizen vanaf den haag oid met het forum? wel zo gezellig :P

Terug
Naar boven