XXL Nutrition

Jonggeleerd's comeback na 5 jaar!

• Topic Starter Topic Starter
Geloof me voor je het weet zit je in je 20e levensjaar. Ik heb nu best wel spijt van dat k niet eerder ben begonnen en nog er zo bij loop. Heb er jaren mee gelopen met fitness-gedachte. Aan de andere kant ik weet teminst zeker dat ik helemaal uitgegroeit ben en nu kan ik zelf gaan vormen zoals ik het wil:)

Lekkere beentraining van vandaag. Wat een gewichten zeg. Je doet ook benen en biceps in 1 keer??^^ Je curlt er aardig op los al voor iemand van 16. Of k heb nog gewoon zwakke armen:P

Ps. wat bedoel je bij die squats met op schijven staan??

ja ach, daar heb je gelijk in, toen ik 12 was dacht ik ook het duurt nog heel lang voordat ik 16 ben, haha
over me beentraining ben ik niet echt tevreden, maarja. squats gingen niet zo. En ja, bicep bij benen, en normaal ook nog MP ertussen.
ik vind zelf 40 kilo bicep curl niet veel hoor, ik had ook maar 5 reps. op naar de 50 ! :D
en met op schijven staan bedoel ik dat ik lastig op diepte kom, en met me hakken op schijfjes ga staan zodat ik beter op diepte kom ;)

Zou je wat meer richten op je squat bij je benen training. Gelijk al legg press na je squat en dan nog zoveel pakken dan zit er VEEEL meer in bij je squat.

Ja ik weet het, techniek ging gewoon k*t, maar volgende week ga ik meer setjes pakken! thx ;)

Dus gewoon blijven herhalen en dan moet het goed komen!

ja ach, daar heb je gelijk in, toen ik 12 was dacht ik ook het duurt nog heel lang voordat ik 16 ben, haha
over me beentraining ben ik niet echt tevreden, maarja. squats gingen niet zo. En ja, bicep bij benen, en normaal ook nog MP ertussen.
ik vind zelf 40 kilo bicep curl niet veel hoor, ik had ook maar 5 reps. op naar de 50 ! :D
en met op schijven staan bedoel ik dat ik lastig op diepte kom, en met me hakken op schijfjes ga staan zodat ik beter op diepte kom ;)

Ja ik weet het, techniek ging gewoon k*t, maar volgende week ga ik meer setjes pakken! thx ;)

Best wel slim dat van die schijfjes:P.
Normaal ook nog een MP ertussen?? Waar komt die vandaan dan als ik vragen mag? Is toch heel andere spiergroep:)

om nog ff schouders te pakken, na bench vind ik het k*t, en qua herstel haal ik het ;)

training van vandaag:

Bench
12x40kg
8x50kg
6x55kg
5x75kg pff zwaar
5x75kg
5x75kg zat geen goede spanning op, nog net af kunnen maken
5x75kg veel beter
5x75kg heavy, maar 5x5x75kg is nu me nieuwe PR :D

Dips:
5xbw
5xbw+10kg
5xbw+10kg
5xbw+10kg
5xbw+10kg
5xbw+10kg
en toen 5 minuten praten
8xbw+10kg BAM PR!

volgende week 5x5xbw+12kg :)

tricep nu wel vol
Skullcrushers:

12x27kg
2x37kg wtf helemaal geen kracht meer.
5x32kg laat maar zitten, triceps hebben genoeg gehad. :)

Squat

10x50kg
10x50kg
10x50kg
10x50kg
nice, kom netaan op diepte, dieper haal ik gewoon niet zonder me rug te krommen, maarja, net op diepte is ook op diepte.
met squat ga ik niet meer 5x5 doen maar 4x10x70kg attempten maandag, en nog woensdag/vrijdag (licht aan de spierpijn) nog een keertje squaten.
want 3x90kg is natuurlijk wel heel weinig.... moet omhoog!

onderarm curls:
15x30kg
15x40kg
15x50kg
15x50kg

nette training, volgende week 77,5kg 5x5 gaat denk ik niet lukken, maar toch proberen uiteraard! daarna 3x3 :)

Ben benieuwd naar wat aktiefilmpjes! Fijne training.

Zo zo, da's een behoorlijke training man.
Zware wrist curls ook man.
Doe je die "achter" je rug?

Zo zo, da's een behoorlijke training man.
Zware wrist curls ook man.
Doe je die "achter" je rug?

thx!
ging lekker ja, vooral me presses gaan hard omhoog sinds ik weighted dips doe :D
ja, die doe ik achter me rug, vind ze niet echt zwaar.
Heb al eens een paar setjes op 60kg gedaan.

Deadlift:

8x70kg beltless
5x100kg beltless
5x120kg belt PR met pause zonder pause 5x130 al gedaan
4x120kg belt potverdomme faal hierzo, de 4e rep uber grinding :( volgende week 3x5x117.5 dan maar...

Pullups:
5xbw
5xbw
4xbw
4xbw
3xbw gaan ook maar niet omhoog...

BOR"s
5x75kg
5x75kg
5x75kg
5x75kg
5x75kg PR voel me rug bijna niet, wel zwaar, maar een keertje overgaan op volume trainingen.

Squat:
10x20kg
8x60kg
8x60kg
8x60kg
nice, als ik omhoog kijk kom ik beter op diepte, deze allemaal op diepte. maandag 4x12x70kg proberen :D of 4x10

shrugs:
20x80kg
12x90kg
7x100kg halve shrugs ^^
20x80kg dat word spierpijn morgen

Crunches:
25xbw
25xbw
25xbw

bw was 82.3 met sportkleding

gewicht blijft hetzelfde, maar word wel wat droger... terwijl ik helemaal niet cut ofzo? sta nu denk op 12 procent max

Goeie training zeg. Zou die deadlift helemaal niet op 3x5 doen. Probeer is 3 x 3. Zal je zien dat je ook snel zat omhoog gaat.

Sterke BORs! Als je trouwens je rug meer op massa wil trainen, zou ik naar de 8 reps gaan. Rug voel ik eigenlijk alleen na veel volume met de lat pulley icm chins, maargoed spierpijn zegt ook niet alles.

Waarom is je squat eigenlijk een stuk lager dan je PR? ik neem aan dat dat ervoor is om opnieuw op te bouwen met correcte vorm?

Goeie training zeg. Zou die deadlift helemaal niet op 3x5 doen. Probeer is 3 x 3. Zal je zien dat je ook snel zat omhoog gaat.

Goed? vond het maar k*t gaan, dikke faal op DL, gaat helemaal niet zo omhoog...
en 3x3? is dat goed denk je? ik zat meer te denken om 4x10x100kg te attempten, weer lekker volume. alhoewel 3x3 eigenlijk het plan was.

Sterke BORs! Als je trouwens je rug meer op massa wil trainen, zou ik naar de 8 reps gaan. Rug voel ik eigenlijk alleen na veel volume met de lat pulley icm chins, maargoed spierpijn zegt ook niet alles.

Waarom is je squat eigenlijk een stuk lager dan je PR? ik neem aan dat dat ervoor is om opnieuw op te bouwen met correcte vorm?

thx!
ja ach, 5x5 was nu het schema, gaat opzich ook wel lekker merk dat ik sterker word :) rug heb ik sowieso wel veel massa zitten :D en heel zelden spierpijn, dus zal wel goed gaan zo :)

En squat was recovery vandaag, daarom zo laag, 3x8x60kg merk wel dat het nu lkkr begint te gaan! squat pas sinds begin maart los :)

Zijn oly schoenen niet wat voor je? Kom je stuk makkelijker op diepte.

Sjaa, kost wel weer veel geld, en zeker omdat ik het nog niet lang doe probeer ik het eerst nog even, vandag de 3x8x60kg kwam ik wel goed op diepte. Zal wel voor een groot deel gewenning zijn :)

Weer eentje erbij :D welkom :)

****ing spierpijn in me rug! nice!

sjaa ach, ik vind 5jes maar wat weinig, 4x12 is volume :D

training van vanmiddag (extra training :))

MP:
15x20kg
10x30kg
5x40kg
5x50kg PR!
1x55kg PR!
1x55kg
1x55kg
1x55kg
1x55kg VPR
3x50kg
3x50kg
3x50kg
3x50kg
3x50kgVPR

CGBP:
15x20kg
12x40kg
10x50kg
5x60kg PR
5x60kg VPR
8x50kg

nice, triceps en schouders goed gehad, singles ben ik niet gewend.

Terug
Naar boven