jonggeleerd
Huge Freak
- Waardering
- 374
- Lengte
- 1m90
- Massa
- 90kg
Geloof me voor je het weet zit je in je 20e levensjaar. Ik heb nu best wel spijt van dat k niet eerder ben begonnen en nog er zo bij loop. Heb er jaren mee gelopen met fitness-gedachte. Aan de andere kant ik weet teminst zeker dat ik helemaal uitgegroeit ben en nu kan ik zelf gaan vormen zoals ik het wil
Lekkere beentraining van vandaag. Wat een gewichten zeg. Je doet ook benen en biceps in 1 keer??^^ Je curlt er aardig op los al voor iemand van 16. Of k heb nog gewoon zwakke armen
Ps. wat bedoel je bij die squats met op schijven staan??
ja ach, daar heb je gelijk in, toen ik 12 was dacht ik ook het duurt nog heel lang voordat ik 16 ben, haha
over me beentraining ben ik niet echt tevreden, maarja. squats gingen niet zo. En ja, bicep bij benen, en normaal ook nog MP ertussen.
ik vind zelf 40 kilo bicep curl niet veel hoor, ik had ook maar 5 reps. op naar de 50 !

en met op schijven staan bedoel ik dat ik lastig op diepte kom, en met me hakken op schijfjes ga staan zodat ik beter op diepte kom

Zou je wat meer richten op je squat bij je benen training. Gelijk al legg press na je squat en dan nog zoveel pakken dan zit er VEEEL meer in bij je squat.
Ja ik weet het, techniek ging gewoon k*t, maar volgende week ga ik meer setjes pakken! thx

volgende week 3x5x117.5 dan maar...