AndroidHealthClinic

Jonggeleerd's comeback na 5 jaar!

• Topic Starter Topic Starter
  • #1.241
why squatten met nog spierpijn in je legs?

omdat de spierpijn de ergste fase al voorbij was + heb speed squats gedaan nu. anders kan ik maar 3x per 2 weken squaten. door te pushen bevorder je het herstel :) anders kom ik nooit aan 200kg squat :D

vandaag:
squat:
8x20kg
5x40kg
3x60kg
6x2x80kg
speed en diepte = good

bench
8x50kg gare ellebogen van squat
8x50kg beter nu
3x70kg good.
5x80kg
5x85kg
4x92,5kg 5e zou fail worden, dus maar teruggelegd. voelde niet heel goed om te benchen vandaag, maar toch evenaring PR.
5x85kg
5x80kg

deadlift
5x50kg
6x2x90kg
good speed
had een klein beetje last van onderrug, nu verholpen :)

incline db press
8x26kg
8x30kg
6x34kg pff echt me dag niet om te pressen. maarja zondag en maandag ook redelijk zware presses gedaan :P

dips
10xbw
12xbw
10xbw

pushdoen
20x
20x
20x
beetje doorbloeden

bw 91,7

Laatst bewerkt:
Hoe zit je trainingstemplate er eigenlijk uit? Wel goed bezig!

• #1.243
thnx! gaat lekker

verschilt af en toe, maar 4x per week bench (2x speed)
probeer 3x squat (max, medium en speed)
en 2-3x deadlift

Toch DL't killy meer dan jou Jonggeleerd ;)

netjes man bench gaat lekker

• #1.251
ja, gister niet helemaal in bench mood. toch 4x92,5kg gedaan :) volgende keer 5x92,5kg

4x92,5 is ook al netjes!

5*92.5 ga je tillen als een reus . The mood moeje kweken :D je zal harder gaan ...

succes broh ;)

Je houdt wel vol kerel:thumb:

Lijkt me ook wel wat om eens in de toekomst paar weekjes te gaan doen.
De grote 3 meerdere keren per week op verschillende niveau's met bijna niks deromheen verder.
Al lijkt me het t**fus zwaar.
Tot nog toe echt geen last gehad dat de trainingen met mekaar botsen en je spieren te weinig rust krijgen? Je traint ook al met spierpijn las ik...
BEEEST:)

• #1.255
niet netjes
evenaring PR= ok
5*92.5 ga je tillen als een reus . The mood moeje kweken :D je zal harder gaan ...

succes broh ;)
ofc! volgende week 5x92,5kg. tricep was nog ietsjes moe , dusjaa volgende week herkansing :)
Je houdt wel vol kerel:thumb:

Lijkt me ook wel wat om eens in de toekomst paar weekjes te gaan doen.
De grote 3 meerdere keren per week op verschillende niveau's met bijna niks deromheen verder.
Al lijkt me het t**fus zwaar.
Tot nog toe echt geen last gehad dat de trainingen met mekaar botsen en je spieren te weinig rust krijgen? Je traint ook al met spierpijn las ik...
BEEEST:)

ja het gaat lekker :)
ik zou het gewono proberen! ookal wil je de BB kant op, basiskracht is belangrijk. merk wel dat ik buffer word.
trainen zonder spierpijn is overrated.
als de ergste spierpijn over is (het begint al minder te worden) kan je makkelijk speed training doen, is juist goed voor herstel. als je je benen een klein beetje spierpijn voelt, zet je de grootste PR's (althans, mijn ervaring)
maar bij jou vloeien de PR's ook rijkelijk, Goed bezig man ;)
ennuh, zwaar is het niet hoor. alleen van middag Max effort squat EN deadlift :)

Bw was gistermiddag na 4 big mac's, avondeten en een liter melk 95kg! :O gaat wel beetje hard haha

Bodyweight is overrated dude! you should know!

4... 4 big macs? :P ik moet zeggen, dat krijg ik ook op maar no way dat ik daar wat, 24 euro voor over heb? :P

7 euro ofzo :P waren 2 big macs voro de prijs van 1 hiero xD

oh is een big mac maar 3 euro? zo zie je mar hoe lang ik daar ni meer binnen ben geweest xD geef mij maar burgerking of KFC om nom nom

ja het gaat lekker :)
ik zou het gewono proberen! ookal wil je de BB kant op, basiskracht is belangrijk. merk wel dat ik buffer word.
trainen zonder spierpijn is overrated.
als de ergste spierpijn over is (het begint al minder te worden) kan je makkelijk speed training doen, is juist goed voor herstel. als je je benen een klein beetje spierpijn voelt, zet je de grootste PR's (althans, mijn ervaring)
maar bij jou vloeien de PR's ook rijkelijk, Goed bezig man ;)
ennuh, zwaar is het niet hoor. alleen van middag Max effort squat EN deadlift :)

Bw was gistermiddag na 4 big mac's, avondeten en een liter melk 95kg! :O gaat wel beetje hard haha

Bedankt:) Ga het zeker ff ergens opslaan dit in een mappie. Goed plannen dus ook wnnr wat en welke oefening je zwaar speed enzo pakt.
En dit goed volgen, maar dat deed ik al:D

4 Big Mac's das echt ziek. Zou ik nie naar binnenkrijgen haha.;)

Terug
Naar boven