Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
thnx, maar vorige week was 3x5x80kg lang niet all out

nee, gewone grip haal ik 5x90kg redelijk easy maar het scheelt niet heel veel
100kg cgbp haal ik ook wel
waarom doe je niet gewone grip proberen?weet niet of je het tegen mij bedoelt, maar mijn borst is juist sterk heb ik het idee. tricep begintn u ook wel aan te sterken

je was er zeker vroeg dan vandaag ik heb je niet gezien??

bijna reverse curls
80kg ging nog redelijk, 85kg kwam niet boven borst 

ja maar nu was het epic fail5kg is op elke oefening veel. Nouja vind ik dan haha.
Ik deed die ab rollers ook al zowat full rom op knie-en en dan 3x10. Tuurlijk nie alle 30.
Ik voel me buik nu nog van zaterdag. Wilde ze morgen weer doen bij LB maar als ik ze nog voel ga ik wel simpel zooi crunches doen.
Lekker getraind weer![]()

kan gewoon barbell pakken, 2 schijven erop met sluiters en rollenIk zou de eigenaar ook is moeten aansporen voor een ab wheel te kopen.Nette trainingen!

was nog easy, heb al eerder gedaan
iddSterke training Liron. Altijd goed om weer is een nieuwe oefening uit te proberen.
thnxthnx
kan gewoon barbell pakken, 2 schijven erop met sluiters en rollen
Dus gaan!
lekkere squats man, en deadlift zonder grinders klinkt goed![]()
Jup, en pak ik me ez-bar stang dus me polsen in een wat natuurlijke houding. Gaat als een trein.
goedzo

haha misschien , misschienwow bench is echt goed aant gaan, 5x100 zal ng wel voor dit jaar zijn zeker?
echt nice man 3x95 paused. gaat hard die bench, echt hard![]()