MuscleMeat

Jonggeleerd's comeback na 5 jaar!

ik las 110kg bp voor het einde van het jaar, netjes baas.

lekker lekker, inderdaad bench gaat zeker hard omhoog! keep it up, ik volg je! ;)

• Topic Starter Topic Starter
  • #1.423
Haha goodmornings zijn hele goed assistence voor squats., allemaal gezeik over die deadlift.. 1x per week is genoeg en anders kan je die 2de keer heel licht op speed doen.
vind ik ook ;)
ik las 110kg bp voor het einde van het jaar, netjes baas.
thnx!
lekker lekker, inderdaad bench gaat zeker hard omhoog! keep it up, ik volg je! ;)

idd, vanmiddag kijken of ik 100kg close grip kan :)

Als ik zo door je log blader heb je een mooie progressie weten te maken :thumbs: Heb je ook wedstrijdintenties? (powerlifting of wellicht strongman)

• #1.426
haha thnx, ik ga om 1 uur ;)
Als ik zo door je log blader heb je een mooie progressie weten te maken :thumbs: Heb je ook wedstrijdintenties? (powerlifting of wellicht strongman)

gat de laatste tijd wel weer lekker, in de zomer ben ik wat achteruit gedaan (paar weken vakantie niet trainen en daardoor slechter eten)
zou opzich wel PL wedstrijden willen doen, maar eerst een goede basis opbouwen :) strongman is ook wel vet. ach, ik zie wel

• #1.427
vandaag

CGBP
10x50kg
5x70kg
3x80kg
1x90kg
2x100kg PR! nice nog best easy
1x105kg PR!
1x107,5kg PR! wel erg zwaar. cgbp is sterker dan gewone. tenminste, pr staat hoger
ff 110kg benchen met normale grip volgende week :)
naset
2x90kg fuaark helemaal vol
10x70kg

MP
8x50kg nog steeds pijn aan me nek, dus maar db presses gedaan
10x24kg
12x24kg
10x24kg
zoiets. gewoon ff pompen

dips
3x10xbw

pullups
paar setjes

cable rows
paar setjes
12 reppers

Goede training, presses blijven echt gruwelijk hard gaan. had tevreden geweest met 100kg, en heb nu 107.5kg :D

sterke triceps power man! filme die 110, mss kan ik er nog uit leren! :)

• #1.429
sterke triceps power man! filme die 110, mss kan ik er nog uit leren! :)

110kg is nog niet binnen hé

tricep liep altijd heel erg achter, begint nu te komen gelukkig :)
dips hebben vooral veel geholpen.
400 totaal word nog wel moeilijk.
moet daarvoor gewoon ff 160kg DL halen +130kg squat +110kg bench en binnen :D

nice CGBP man!

hoe breed t.o.v. schouders zet jij je handen voor close grip? en laat je armen echt tegen je lijf schuren of gewoon zoals je bij normal grip bench doet?

• #1.431
thnx !
schouderbreedte, handen tegen gladde.
normale grip is pinken op de ringen, ook niet echt breed ofzo.

hmm bedankt, moeilijk te vergelijken want thuis train ik met 1.8m 30mm bar.

maar ik pak het ook op schouderbreedte. twijfelde altijd hoe smal 'close grip' nu eigelijk was :p

• #1.433
als je je armen langs je lijf laat hangen als je staat, zo breed pakken. moet wel natuurlijke breedte blijven om (pols)blessures te voorkomen.

gat de laatste tijd wel weer lekker, in de zomer ben ik wat achteruit gedaan (paar weken vakantie niet trainen en daardoor slechter eten)
zou opzich wel PL wedstrijden willen doen, maar eerst een goede basis opbouwen :) strongman is ook wel vet. ach, ik zie wel

Je bent nog "junior" tot 18 jaar...wellicht leuk om bij de NPB records te gaan neerzetten in deze leeftijdsklasse aangezien met de nieuwe gewichtsklassen de oude records zijn "bevroren" en dus nieuwe gezet kunnen worden. Lees eens hier op het forum de ervaringen van "Hollands got's powerlifting talent", waar junioren/subjunioren o.l.v. Pjotr v/d Hoek in Papendal getraind worden...wellicht wat voor jou? :)

lekker bezig man close grip is wel heel sterk aan het worden:). vind zelf wide grip veel fijner, snap ook niet dat mensen meer uit close grip kunnen halen:o

• #1.436
Je bent nog "junior" tot 18 jaar...wellicht leuk om bij de NPB records te gaan neerzetten in deze leeftijdsklasse aangezien met de nieuwe gewichtsklassen de oude records zijn "bevroren" en dus nieuwe gezet kunnen worden. Lees eens hier op het forum de ervaringen van "Hollands got's powerlifting talent", waar junioren/subjunioren o.l.v. Pjotr v/d Hoek in Papendal getraind worden...wellicht wat voor jou? :)
maybe volgend jaar. ik heb nog tot 18 ;)
dus eigenlijk tot ik 19 ben toch? (voor me 19e dan)
wel leuk om een NR op me naam te hebben :D
ff doortrainen nog ;)
lekker bezig man close grip is wel heel sterk aan het worden:). vind zelf wide grip veel fijner, snap ook niet dat mensen meer uit close grip kunnen halen:o

mijn normale is ook sterker, dus dit zegt wel wat over progressie :D 110kg zit er denk ik al in ;)

kun je aub eens stoppen met sterker worden op die bench? :mad:

maybe volgend jaar. ik heb nog tot 18 ;)
dus eigenlijk tot ik 19 ben toch? (voor me 19e dan)
wel leuk om een NR op me naam te hebben :D
ff doortrainen nog ;)

Heb het even voor je opgezocht ;)
Het NPBminimumgewicht in jouw leeftijds/gewichtsklasse moet je de volgende gewichten tillen: SQ 210kg - BP 130kg - DL 225kg. Let wel, als je dit tild heb je dus een NLrecord op naam staan. En deze gewichten mogen in PLgear getild worden en hoeven dus niet raw. Heb je al enige ervaring met PLgear? Subjunior ben je overigens tot 1 januari van het kalenderjaar waarin je 19 wordt.

---------- Post toegevoegd Sun 11 Dec 2011 om 20:17 ----------

Via deze link kan men zien wat de huidige en de oude records zijn en wat je moet tillen om eventueel voor een record in aanmerking te komen.
Het is allemaal onderverdeeld naar geslacht, leeftijd en gewichtsklasse.

http://www.powerliftingbond.nl/records/records.htm

:eek: Dikke CGBP pr ff gezet zeg.
Mjaa aan andere kant als je over de 100kg bencht. kan er die 2,5kg nog wel ff bij. en vooruit die 2e 2,5kg ook nog wel. Das op 100kg niet zoveel.

Die 110kg bench zit erin man!!!:D En dat binnen ziek korte tijd vergelijken met je 100kg bench pr.

Haha liron zet een goede training neer, en meteen allemaal aandacht hahah, nice man :)

Terug
Naar boven