Rijstwafel
Huge Freak
- Waardering
- 1.477
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
vind ik ookHaha goodmornings zijn hele goed assistence voor squats., allemaal gezeik over die deadlift.. 1x per week is genoeg en anders kan je die 2de keer heel licht op speed doen.

thnx!ik las 110kg bp voor het einde van het jaar, netjes baas.
lekker lekker, inderdaad bench gaat zeker hard omhoog! keep it up, ik volg je!![]()

haha thnx, ik ga om 1 uur

Als ik zo door je log blader heb je een mooie progressie weten te makenHeb je ook wedstrijdintenties? (powerlifting of wellicht strongman)
strongman is ook wel vet. ach, ik zie wel

sterke triceps power man! filme die 110, mss kan ik er nog uit leren!![]()

gat de laatste tijd wel weer lekker, in de zomer ben ik wat achteruit gedaan (paar weken vakantie niet trainen en daardoor slechter eten)
zou opzich wel PL wedstrijden willen doen, maar eerst een goede basis opbouwenstrongman is ook wel vet. ach, ik zie wel

maybe volgend jaar. ik heb nog tot 18Je bent nog "junior" tot 18 jaar...wellicht leuk om bij de NPB records te gaan neerzetten in deze leeftijdsklasse aangezien met de nieuwe gewichtsklassen de oude records zijn "bevroren" en dus nieuwe gezet kunnen worden. Lees eens hier op het forum de ervaringen van "Hollands got's powerlifting talent", waar junioren/subjunioren o.l.v. Pjotr v/d Hoek in Papendal getraind worden...wellicht wat voor jou?![]()

lekker bezig man close grip is wel heel sterk aan het worden. vind zelf wide grip veel fijner, snap ook niet dat mensen meer uit close grip kunnen halen
![]()
110kg zit er denk ik al in 
maybe volgend jaar. ik heb nog tot 18
dus eigenlijk tot ik 19 ben toch? (voor me 19e dan)
wel leuk om een NR op me naam te hebben
ff doortrainen nog![]()