bob456
Competitive Bodybuilder
- Waardering
- 37
- Lengte
- 1m90
- Massa
- 100kg
oke ik doe dan denk ook mee
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Ik had tijdje terug stukje opgenomen van MADE op mtv. Die jongen wilde ook graag zwaarder en sterker worden. coach erbij 6x per dag eten. binnen 5 weken 10% aangekomen. En kotsen elke training in begin.(Hij was ook maar 60kg dan) Liet ik me ouders zien dat ik er ook mee zat en toen zijn ze meer gaan steunenMe vader gunt me een dikke powercage als we de ruimte hadden thuis. kwijll.
@ jonggeleerd je gaat als een speeeer!!!!![]()
blabla 0.0
als ik bij cgbp schouderbreete doe dan pak ik hem wijd
hahaa

Een cgbp is pas close als je bij zowel de neergaande als de opgaande beweging je ellebogen strak naast lichaam laat bewegen. Hoe verder deze los komen van je lichaam hoe minder zwaar het wordt. Ik noem het een beetje cheaten en zie het vaak gebeuren als het zwaarder wordt.
maarja 107.5kg ben ik sowieso blij mee!
eerste set kon ik er wel 12 voor me gevoel.haha dat lukt never! 160kg was epic epic grind
dan 132,5kg squat![]()
vanaf welk gewicht gebruik jij eigelijk mixed grip? of nog niet moeten gebruiken?

pff ga gewoon mixed grip tillen joh... die onderarmen gaan toch wel mee

3x90kg
3x97,5kg PR
3x100kg PR
Net rijtjeAls je met 3x100 al 1x110 kan schiet het lekker op ja
Vind je lkkr om als laatse nog eens de hoofdoefening helemaal op te maken door volume setjes?
DIkke bench en rows ! Die 110kg komt wel erg dichtbij![]()