AndroidHealthClinic

Jonggeleerd's comeback na 5 jaar!

Heb het even voor je opgezocht ;)
Het NPBminimumgewicht in jouw leeftijds/gewichtsklasse moet je de volgende gewichten tillen: SQ 210kg - BP 130kg - DL 225kg. Let wel, als je dit tild heb je dus een NLrecord op naam staan. En deze gewichten mogen in PLgear getild worden en hoeven dus niet raw. Heb je al enige ervaring met PLgear? Subjunior ben je overigens tot 1 januari van het kalenderjaar waarin je 19 wordt.

---------- Post toegevoegd Sun 11 Dec 2011 om 20:17 ----------

Via deze link kan men zien wat de huidige en de oude records zijn en wat je moet tillen om eventueel voor een record in aanmerking te komen.
Het is allemaal onderverdeeld naar geslacht, leeftijd en gewichtsklasse.

http://www.powerliftingbond.nl/records/records.htm
:fire::fire: ik ben er in ieder geval klaar voor.

• Topic Starter Topic Starter
  • #1.442
kun je aub eens stoppen met sterker worden op die bench? :mad:
haha, doe gewoon gezellig mee! jij hebt al 110kg bench. moet toch eerder de 120 hebben dan jij?
Heb het even voor je opgezocht ;)
Het NPBminimumgewicht in jouw leeftijds/gewichtsklasse moet je de volgende gewichten tillen: SQ 210kg - BP 130kg - DL 225kg. Let wel, als je dit tild heb je dus een NLrecord op naam staan. En deze gewichten mogen in PLgear getild worden en hoeven dus niet raw. Heb je al enige ervaring met PLgear? Subjunior ben je overigens tot 1 januari van het kalenderjaar waarin je 19 wordt.

---------- Post toegevoegd Sun 11 Dec 2011 om 20:17 ----------

Via deze link kan men zien wat de huidige en de oude records zijn en wat je moet tillen om eventueel voor een record in aanmerking te komen.
Het is allemaal onderverdeeld naar geslacht, leeftijd en gewichtsklasse.

http://www.powerliftingbond.nl/records/records.htm

thnx,
ik heb even gekeken, het word denk ik de -105 klasse, want ik ben van plan nog wel wat zwaarder te worden :) ik word 11 maart 2014 19 jaar, dus eind 2013 moet het dan gebeuren !
heb nog nooit met gear gedaan. ga ik ook pas doen als ik daadwerkelijk bij de gewichten in de buurt kom, eerst gewoon nog gainen! :D
vooral squat, want dat lijkt nog nergens op :(
:eek: Dikke CGBP pr ff gezet zeg.
Mjaa aan andere kant als je over de 100kg bencht. kan er die 2,5kg nog wel ff bij. en vooruit die 2e 2,5kg ook nog wel. Das op 100kg niet zoveel.

Die 110kg bench zit erin man!!!:D En dat binnen ziek korte tijd vergelijken met je 100kg bench pr.
2,5kg blijft nog wel zwaar hoor. 110kg bench is idd wel nice , zeker als je vergelijkt dat ik een tijdje terug 1x100kg als pr had :D

Haha liron zet een goede training neer, en meteen allemaal aandacht hahah, nice man :)
like a boss :cool:
:fire::fire: ik ben er in ieder geval klaar voor.

haha ik ga ook niet in jou klasse
ga jij maar in de -93 :D

maar doe je dit jaar mee Liron?, en je hoeft het aanstaande NK Powerliften niet per se met gear mee te doen. je kan ook RAW meedoen;)

• #1.444
maar doe je dit jaar mee Liron?, en je hoeft het aanstaande NK Powerliften niet per se met gear mee te doen. je kan ook RAW meedoen;)

wil wel graag, maar ik ga niet meedoen.
me ouders vinden het niks dat ik wedstrijden wil gaan doen. :S ze doen sowieso beetje moeilijk....

Je moet je ouders de info beetje bij beetje voeren, als ze opstandig zijn ;)

wil wel graag, maar ik ga niet meedoen.
me ouders vinden het niks dat ik wedstrijden wil gaan doen. :S ze doen sowieso beetje moeilijk....
haha de mijne ook maar dit laten ze nog wel toe:D mijn ouders zien er ook al tegenop als ik shakes ofzo drink.

• #1.449
Je moet je ouders de info beetje bij beetje voeren, als ze opstandig zijn ;)
i know ;)
haha de mijne ook maar dit laten ze nog wel toe:D mijn ouders zien er ook al tegenop als ik shakes ofzo drink.

daarom gebruik ik ook geen shakes ;)

vandaag
squat

5x50kg
3x70kg
3x90kg
3x100kg
3x110kg
3x120kg niet van harte
2x125kg PR

deadlift
5x70kg
3x110kg
3x130kg
1x140kg
1x150kg redelijk easy
1x160kg ****ing dikke strain en epic grind. gelukkig schreeuwde Bart ff, anders gefaald. PR!

bench
3x60kg
3x60kg
3x80kg
3x80kg
3x80kg
zwaar na gister:P
niks bijzonders

ab rollouts
1 setje beetje last van onderrug door die deadlift

bw was 93kg, PR

3 PR's op 1 dag, congratz ;)

Eindelijk fatsoenlijke deadliftcijfers :)

niet teveel benchen eh :p

i know ;)

daarom gebruik ik ook geen shakes ;)

Mijn ouders dachten er ook altijd zo over. Toen vroeg ik als ik nou 5/6 keer in de week trainde voor voetbal bijvoorbeeld zouden jullie het dan erg vinden toen zeiden ze nee. (punt 1 voor mij.)

Ik vroeg ook aan ze wat heb je liever. Dat ik let op wat ik eet en elke dag sport. Of dat ik allemaal t*ring zooi eet en elk weekend me klem zuip.

Daarna gaf ik ze een heel boekwerk over voeding en supplementen zodat ze zich daarover in konden lezen. En zodat ze geen poep meer praatte gebaseerd op zelf verzonnen feiten.

Nu vinden ze het niet meer erg wat ik doe me pa vind het zelfs tof

Misschien dat het ook voor jou werkt.

als jij 3x120 en 2x125 squat kan er wel meer uit dan 1x130 ;)

ach het went wel...

j/k
thnx ! deadlift ben ik blij met progressie :)
400 total is bijna binnen, nog 2,5kg te gaan
110kg bench moet dus wel!

Oh shit, had ik nog niet gemerkt!! die 400 is zowiezo binnen dit jaar nog!!!

nudat je er over begint, merk ik opeens dat ik ook aan 400 zit :D dat wil zeggen dat we aan elkaar gewaagd zijn brah!!!

Laatst bewerkt:
goed man 160 deads+ 93bw!!!

Dikke deadlift en dikke squat man! Ben er jaloers op haha.

Nice prs!
En ja shit met je ouders, denk dat 9/10 dat wel hebben gehad. De tijd zal het wel minder maken.

Laatst bewerkt:
  • #1.459
Eindelijk fatsoenlijke deadliftcijfers :)

niet teveel benchen eh :p
haha thnx

nee, was gewoon nog easy ofc. voelde vermoeidheid wel wat, maar heb geen spierpijn van gisteren.
Mijn ouders dachten er ook altijd zo over. Toen vroeg ik als ik nou 5/6 keer in de week trainde voor voetbal bijvoorbeeld zouden jullie het dan erg vinden toen zeiden ze nee. (punt 1 voor mij.)

Ik vroeg ook aan ze wat heb je liever. Dat ik let op wat ik eet en elke dag sport. Of dat ik allemaal t*ring zooi eet en elk weekend me klem zuip.

Daarna gaf ik ze een heel boekwerk over voeding en supplementen zodat ze zich daarover in konden lezen. En zodat ze geen poep meer praatte gebaseerd op zelf verzonnen feiten.

thnx Robert, heb ik wel wat aan :)
als jij 3x120 en 2x125 squat kan er wel meer uit dan 1x130 ;)
ik hoop het!
Oh shit, had ik nog niet gemerkt!! die 400 is zowiezo binnen dit jaar nog!!!

nudat je er over begint, merk ik opeens dat ik ook aan 400 zit :D dat wil zeggen dat we aan elkaar gewaagd zijn brah!!!
haha ja idd (6) ik heb 397,5kg nu. dus 110kg bench zou 400 moeten maken :)
thnx!
Dikke deadlift en dikke squat man! Ben er jaloers op haha.
binnenkort heb je dat ook joh ;) maar thnx
Nice prs!
En ja shit met je ouders, denk dat 9/10 dat wel hebben gehad. De tijd zal het wel minder maken.

danke,
idd, maar ze doen wel erg moeilijk :(
dat het obsessie word enzo blabla

Ik had tijdje terug stukje opgenomen van MADE op mtv. Die jongen wilde ook graag zwaarder en sterker worden. coach erbij 6x per dag eten. binnen 5 weken 10% aangekomen. En kotsen elke training in begin.(Hij was ook maar 60kg dan) Liet ik me ouders zien dat ik er ook mee zat en toen zijn ze meer gaan steunen:) Me vader gunt me een dikke powercage als we de ruimte hadden thuis. kwijll.

@ jonggeleerd je gaat als een speeeer!!!!:thumb:

Terug
Naar boven