Fitness Seller

Jonggeleerd's comeback na 5 jaar!

doe ik ook, maar als het pronated ook nog easy gaat pak ik pronated. sowieso speed altijd

alleen ik vergat om mixed te doen bij 150 en 160
150 no problemo, 160 wel :P

Inderdaad als het pronated nog wil gewoon die greep gebruiken! En al netjes dat je die 150 zo pakt!

BAM BAM BAM BAM pr, naar boven alsof je uit het dak gaat springen en huppa +20kg PR.

laat die explosie eens gecontroleerd afgaan.

(tip bruine bonen)

:)

vanavond LB training zonder Bart.... dus geen spotter met squats.
eens zien of ik nog PR kan pakken op squat!

Je moet niet te vaak proberen pr-tjes te zetten, en al helemaal niet als je geen spotter hebt bij het squatten. Gewoon 3-tjes, 5-jes en 8-jes trainen en heel af en toe kijken waar je staat! Als die 3rm en 5rm omhoog gaan doet je 1rm dat ook wel!

Je moet niet te vaak proberen pr-tjes te zetten, en al helemaal niet als je geen spotter hebt bij het squatten. Gewoon 3-tjes, 5-jes en 8-jes trainen en heel af en toe kijken waar je staat! Als die 3rm en 5rm omhoog gaan doet je 1rm dat ook wel!
:thumbup: iedere keer weer op die 3tjes, concentreer je ook eens op 5-8en.

Afwisseling zorgt ook voor sterkte :)

• Topic Starter Topic Starter
  • #1.488
BAM BAM BAM BAM pr, naar boven alsof je uit het dak gaat springen en huppa +20kg PR.

laat die explosie eens gecontroleerd afgaan.

(tip bruine bonen)

haha :P 20kg pak ik niet zomaar

ja ik wil oko voor een 3/5/8rm PR gaan ;)
:thumbup: iedere keer weer op die 3tjes, concentreer je ook eens op 5-8en.

Afwisseling zorgt ook voor sterkte :)

zal vandaag eens voor 8jes gaan!

Goedzooooo, en die 20kg was maar voor de show natuurlijk. Wordt gewoon 30kg. Laat maar weten, ben benieuwd :)

• #1.492
gister:
squat
5x40kg
5x60kg
5x80kg
8x100kg pr geen nette reps :(
6x105kg pr idem
6x110kg pr

techniek gaat echt klote met squats....

FSQ
8x60kg
5x70kg
4x75kg

haha zo slecht... ???

squat techniek
2x5x60kg
lukt nog niet helemaal

deadlift
5x70kg
5x100kg
5x120kg
3x130kg
easy. pronated beltless

pullups
paar setjes

bw 92kg

pff, squat gaat echt niet lekker. misschien overstappen op sumo squats

nee joh!! geen sumo squats!! FULL squats moet je doen ;) AL je squats zouden full moeten zijn :mad:

Soms heb je gewoon een dagje dat je techniek er echt NIET in zit, kan gebeuren ;)

Film je je squats wel eens?
Zoniet, zeker eens doen!
Dan kunnen de mensen met kennis van zake hier je mss wat op de goeie weg helpen;)

goh... ik heb hetzelfde probleem gehad met die squats. Ik was tot een bepaald punt geraakt (5x5x115) en voelde dat ik meer dan een week nodig had om te recuppe. Best gewoon een weekje eens laten (of licht) en dan komt dit wel goed.

Om die problemen te vermijden, ga ik ook wat meer stretch werk doen. Probleem bij mij is de heup vooral.

• #1.497
nee joh!! geen sumo squats!! FULL squats moet je doen ;) AL je squats zouden full moeten zijn :mad:
heb geluk als ik een keer onder par kom, laat staan sumo zonder xtreme rugbolling :P
Soms heb je gewoon een dagje dat je techniek er echt NIET in zit, kan gebeuren ;)
kan ook ;)
Film je je squats wel eens?
Zoniet, zeker eens doen!
Dan kunnen de mensen met kennis van zake hier je mss wat op de goeie weg helpen;)
volgende LB training zal ik kijken of ik ze gefilmd kan krijgen ;)
goh... ik heb hetzelfde probleem gehad met die squats. Ik was tot een bepaald punt geraakt (5x5x115) en voelde dat ik meer dan een week nodig had om te recuppe. Best gewoon een weekje eens laten (of licht) en dan komt dit wel goed.

Om die problemen te vermijden, ga ik ook wat meer stretch werk doen. Probleem bij mij is de heup vooral.
nahh, ik heb het al heel lang :(
quads zijn oook minder sterk dan glutes/hams

en met fronts is me core weakpoint...

Dus een negatieve invloed om op reps te trainen of positief? Techniek is #1, Gewicht is #2. Je bent nog jong, met zware gewichten en verkeerde uitvoering zit lichaamsverneuking in een klein hoekje :)

Core -> deadliften

+ gewoon aparte core-oefeningen doen.

Quads -> heb ik ook, /care :D

• #1.500
Dus een negatieve invloed om op reps te trainen of positief? Techniek is #1, Gewicht is #2. Je bent nog jong, met zware gewichten en verkeerde uitvoering zit lichaamsverneuking in een klein hoekje :)
hmm ja maar om nou 3x8x80kg te doen is ook weer zo´n gay gewicht :(
Core -> deadliften

+ gewoon aparte core-oefeningen doen.

Quads -> heb ik ook, /care :D

jhaa, ab rollouts moet ik maar wat vaker gaan doen....

Terug
Naar boven