MuscleMeat

Jonggeleerd's comeback na 5 jaar!

waarom verspillen we dan zoveel energie aan squats en DL enzo? :( peer pressure I guess

waarom verspillen we dan zoveel energie aan squats en DL enzo? :( peer pressure I guess

idd

nieuwe compounds:

cable crossover

tricep pushdown

curls (alle soorten)

leg press

BOR met max 50 kg (en straps ofc) + handschoenen

crunches ?
beste in de 100 rep range

^wtf zijn kompounds? en BOR ik kei slecht voor de rug jonge!!! je moet lat pushdowns doen :rolleyes:

jonggeleerd zal :fuu: zijn als hij ziet dat zijn log helemaal ondergetrolld is :D

Laatst bewerkt:
Goede kerst jonggeleerd !

trollololo ...

geen getroll zonder warres he!:p

• Topic Starter Topic Starter
  • #1.551
je bicep curl is maar iets meer dan mij, terwijl je wel aanzienlijk meer bencht! :)

^ jonggeleerd kan wel meer dan 30 curlen hoor :) maar idd curls zijn niet echt onze topprioriteit

wat?!

curls for the girls man :P

idd

nieuwe compounds:

cable crossover

tricep pushdown

curls (alle soorten)

leg press

BOR met max 50 kg (en straps ofc) + handschoenen

crunches ?
beste in de 100 rep range

^wtf zijn kompounds? en BOR ik kei slecht voor de rug jonge!!! je moet lat pushdowns doen :rolleyes:

jonggeleerd zal :fuu: zijn als hij ziet dat zijn log helemaal ondergetrolld is :D

dankje :) jij ook!
OMG almost forgot to troll!!!!!1!!!

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

geen getroll zonder warres he!:p

had al zoiets verwacht toen er over curls begonnen werd

/care dat ik 30kg curl :P

Hoeveel pull up doe je?

mooie gewichten komen hier voorbij zeg, vooral de bench gaat hard

je bicep curl is maar iets meer dan mij, terwijl je wel aanzienlijk meer bencht! :)

bb curl
5x10x30kg (=wel ff 50reps)
pomp
gewicht wel licht, volgende keer 35kg

Zegt toch echt wel genoeg lijkt me. En gaat zowieso nie om gewicht bij curlen. En betrek curlen nou aub niet bij benchen Demian. dat is als water en vuur kom op zeg..;) als ecto en meso, als compounds en iso's, als jing en yang. I made my point!

Zegt toch echt wel genoeg lijkt me. En gaat zowieso nie om gewicht bij curlen. En betrek curlen nou aub niet bij benchen Demian. dat is als water en vuur kom op zeg..;) als ecto en meso, als compounds en iso's, als jing en yang. I made my point!

Jin en Yang zijn een eenheid, dat weet je wel he? ;)

hoezo zou curlen niet om gewicht gaan en benchen wel? het verschil viel me gewoon op vandaar de vraag

Maar zijn toch ook tegenovergestelden van elkaar. Dacht ff slim over te komen:p

en biceps en triceps zijn ook tegenovergestelden, maar toch ook een eenheid, je gebruikt je biceps en rug ook bij het bankdrukken, stabiliserende functie tijdens het zakken en uitdrukken ;)

• Topic Starter Topic Starter
  • #1.559
meer dan jij fatty:trollface:
mooie gewichten komen hier voorbij zeg, vooral de bench gaat hard
dankje, gaat idd lekker die bench
haha bench doe ik om sterk op te worden, curls om bicep beetje te pompen.
Jin en Yang zijn een eenheid, dat weet je wel he? ;)
haha ;)
hoezo zou curlen niet om gewicht gaan en benchen wel? het verschil viel me gewoon op vandaar de vraag
kan je niet nadenken ? bench is een onderdeel van PL, dus doe ik om zo veel mogelijk te drukken. curls doe ik om bicep beetje te pompen.

Terug
Naar boven