JorisL
Competitive Bodybuilder
- Waardering
- 73
- Lengte
- 1m87
- Massa
- 94kg
je bicep curl is maar iets meer dan mij, terwijl je wel aanzienlijk meer bencht!![]()
lol'd irl
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
je bicep curl is maar iets meer dan mij, terwijl je wel aanzienlijk meer bencht!![]()
waarom verspillen we dan zoveel energie aan squats en DL enzo?peer pressure I guess
jonggeleerd zalzijn als hij ziet dat zijn log helemaal ondergetrolld is
![]()
^ jonggeleerd kan wel meer dan 30 curlen hoormaar idd curls zijn niet echt onze topprioriteit
waarom verspillen we dan zoveel energie aan squats en DL enzo?peer pressure I guess
idd
nieuwe compounds:
cable crossover
tricep pushdown
curls (alle soorten)
leg press
BOR met max 50 kg (en straps ofc) + handschoenen
^wtf zijn kompounds? en BOR ik kei slecht voor de rug jonge!!! je moet lat pushdowns doen
jonggeleerd zalzijn als hij ziet dat zijn log helemaal ondergetrolld is
![]()
dankje
jij ook!OMG almost forgot to troll!!!!!1!!!
[Afbeelding niet meer beschikbaar]

bb curl
5x10x30kg (=wel ff 50reps)
pomp
gewicht wel licht, volgende keer 35kg
als ecto en meso, als compounds en iso's, als jing en yang. I made my point!Zegt toch echt wel genoeg lijkt me. En gaat zowieso nie om gewicht bij curlen. En betrek curlen nou aub niet bij benchen Demian. dat is als water en vuur kom op zeg..als ecto en meso, als compounds en iso's, als jing en yang. I made my point!

Zegt toch echt wel genoeg lijkt me. En gaat zowieso nie om gewicht bij curlen. En betrek curlen nou aub niet bij benchen Demian. dat is als water en vuur kom op zeg..als ecto en meso, als compounds en iso's, als jing en yang. I made my point!

Maar zijn toch ook tegenovergestelden van elkaar. Dacht ff slim over te komen![]()

meer dan jij fatty

dankje, gaat idd lekker die benchmooie gewichten komen hier voorbij zeg, vooral de bench gaat hard
haha bench doe ik om sterk op te worden, curls om bicep beetje te pompen.Zegt toch echt wel genoeg lijkt me. En gaat zowieso nie om gewicht bij curlen. En betrek curlen nou aub niet bij benchen Demian. dat is als water en vuur kom op zeg..als ecto en meso, als compounds en iso's, als jing en yang. I made my point!
haha

kan je niet nadenken ? bench is een onderdeel van PL, dus doe ik om zo veel mogelijk te drukken. curls doe ik om bicep beetje te pompen.hoezo zou curlen niet om gewicht gaan en benchen wel? het verschil viel me gewoon op vandaar de vraag
hoezo zou curlen niet om gewicht gaan en benchen wel? het verschil viel me gewoon op vandaar de vraag
kan je niet nadenken ? bench is een onderdeel van PL, dus doe ik om zo veel mogelijk te drukken. curls doe ik om bicep beetje te pompen.