Tom509
Competitive Bodybuilder
- Waardering
- 38
- Lengte
- 1m84
- Massa
- 96kg
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
wat is niet de vraag
de vraag is hoeveel
ja, eerste stuk ging soepel, vanaf dat tricep het overnam moest kont iets van de bank en keihard grindenecht tegen een muur zat ik.
ff tijdje CGBP en boardpresses doen![]()
ja, eerste stuk ging soepel, vanaf dat tricep het overnam moest kont iets van de bank en keihard grindenecht tegen een muur zat ik.
nop, 2 januari weer...
sja, ach, heb je altijd met grinders. 2,5kg lager en me kont had er gewoon op gebleven.
500 totalEcht Nice man weet je al wat voor doelen je volgend jaar wil behalen

idd, een beetje hoger, squat is nu niet een oefening waar je snel op failt![]()
Bedoel je met 5x5 opwarmen + vijf sets met hetzelfde gewicht of vijf sets opbouwend (Texas of Bill Starr zeg maar)?
80 is wel wat weinig idd met een max van 130, maar je kunt ook in het begin 2,5 kg per training ophogen en/of de laatste set een rep-out doen.
en het is 5x5 met zelfde gewichtthnx!

maar ik snap nog altijd niet waarom jij zoveel op volume traint eigelijk :s het originele 5x5 systeem van Reg Park had maar 3 werksets van hetzelfde gewicht, voorafgegaan door 2 warmupsets. Plus jij traint toch voluit voor kracht? Is het dan niet beter om wat minder werksets te doen en de intensiteit te verhogen?
+ goede techniek (vooral van squat) voordat ik smolov begin in maart