XXL Nutrition

Jonggeleerd's comeback na 5 jaar!

ik ga gewoon mijn eerlijke 1rm ingeven, mss zelfs 5kg minder want ik heb gehoord dat het echt te freaking moeilijk is, tenzij je in je prime van je leven zit en je recuperatievermogen op zijn hoogst is, maar ik ga eerst dat russian squat program proberen van exrx.net om gewoon te raken aan het zware werk :)

• Topic Starter Topic Starter
  • #1.683
ik ga gewoon mijn eerlijke 1rm ingeven, mss zelfs 5kg minder want ik heb gehoord dat het echt te freaking moeilijk is, tenzij je in je prime van je leven zit en je recuperatievermogen op zijn hoogst is, maar ik ga eerst dat russian squat program proberen van exrx.net om gewoon te raken aan het zware werk :)

daarom doe ik ook een gewicht wat ik relatief easy (niet extreme grinden) kan. heb geen zin om meteen te falen :P

gewoon op volle max knalle!! grinders worden ooit normale reps, das de circle of life :D

• #1.687
in het boek van stronglifts 5x5 staat dat de warming up atlijd max 5 reps mogen zijn? waarom is dat eigelijk?

mss ben ik hardleers maar ik snap het nog steeds niet, was je nu sarcastisch of niet?

Nee, eigenlijk niet. Je kan wel week in week uit maxen, maar uiteindelijk kom jij jezelf wel een keer tegen. En de kg's die je pakt met het altijd maxen staan niet in verhouding met wat je dan inleverd

Nee, eigenlijk niet. Je kan wel week in week uit maxen, maar uiteindelijk kom jij jezelf wel een keer tegen. En de kg's die je pakt met het altijd maxen staan niet in verhouding met wat je dan inleverd

ik weet ook wel dat altijd tegen je max aanpushen counter productive is, ik bedoelde gewoon dat hij zo hard als mogelijk moet trainen :) het woord 'max' was gewoon slecht gekozen ;)

• #1.696
sowieso hard trainen natuurlijk! beetje door de spierpijn heen :D moet er aan wennen voor smolov

Smolov lees ik hier .... nice
Heb het zelf net afgerond, wel in aangepaste vorm'' smolov meso cycyle''
Volgende week mijn max testen... ben benieuwd

Terug
Naar boven