jonggeleerd
Huge Freak
- Waardering
- 374
- Lengte
- 1m90
- Massa
- 90kg
yeaahhh, zelfde gewicht starten ook?
maar jij squat denk ik meer

ik hoop een redelijke easy 130 te kunnen voordat ik begin, dan start ik op 130kg
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.

ik ga gewoon mijn eerlijke 1rm ingeven, mss zelfs 5kg minder want ik heb gehoord dat het echt te freaking moeilijk is, tenzij je in je prime van je leven zit en je recuperatievermogen op zijn hoogst is, maar ik ga eerst dat russian squat program proberen van exrx.net om gewoon te raken aan het zware werk![]()

gewoon op volle max knalle!! grinders worden ooit normale reps, das de circle of life![]()

klopt, wil ook eerst massa gainen
smolov is ook heel veel reps natuurlijk.
ach, ik houd dit een tijdje vol en zie dan wel weer![]()
ja met maxen wel , maar niet invoeren op smolovgewoon op volle max knalle!! grinders worden ooit normale reps, das de circle of life![]()

dat heb ik wel gemerkt ja.. heb 1 keer met iemand gesquat die een smolov schema had. killing

Begin ook in maart dan! tegelijk is wel coel
yep, nasetjes licht houden, nette techniek en dan 2x6 tot 3x8 ofzo
daartussenin![]()

gewoon op volle max knalle!! grinders worden ooit normale reps, das de circle of life![]()

mss ben ik hardleers maar ik snap het nog steeds niet, was je nu sarcastisch of niet?
Nee, eigenlijk niet. Je kan wel week in week uit maxen, maar uiteindelijk kom jij jezelf wel een keer tegen. En de kg's die je pakt met het altijd maxen staan niet in verhouding met wat je dan inleverd
het woord 'max' was gewoon slecht gekozen 
sowieso hard trainen natuurlijk! beetje door de spierpijn heenmoet er aan wennen voor smolov

Smolov lees ik hier .... nice
Heb het zelf net afgerond, wel in aangepaste vorm'' smolov meso cycyle''
Volgende week mijn max testen... ben benieuwd