JorisL
Competitive Bodybuilder
- Waardering
- 73
- Lengte
- 1m87
- Massa
- 94kg
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Altijd zoveel reps, epic vermoeiend
lang leve triples

Nice goede training liron, goede volume ook op de dl!

Sterke rug man!!Sneuvelen ook heel wat pr's @ the moment.
10x130kg DL is erg netjes hoor had je 12 reps ofzo gewild? haha
Lijkt me dat elke rep die je daarna nog kan doen achter die 10 je 1Rm verhoogt met 5kg ofzo. t*ring zwaar.
ligt ook aan de dag natuurlijk, met 8 ben ik ook tevredenBen benieuwd naar je squats, zo na een beetje rust!
+1Waarom zoveel herhalingen op die deadlift kanonne. Af en toe een keer repout OK, maar dit lijkt me wel erg veel allemaal. Als je die 180 wil aanpakken, dan zal je denk ik ook wel is een voor een 3tje 160 kunnen proberen. Die 40 kg verschil ga je best merken denk ik.
Tja, IK zou het het wel weten: opbouwende 5'jes. Maar IK ben ook veel te lui voor al dat volume![]()
Waarom zoveel herhalingen op die deadlift kanonne. Af en toe een keer repout OK, maar dit lijkt me wel erg veel allemaal. Als je die 180 wil aanpakken, dan zal je denk ik ook wel is een voor een 3tje 160 kunnen proberen. Die 40 kg verschil ga je best merken denk ik.
+1
Zwaar gewicht moet je toch eens in je handen hebben gehad.
Merk het zelf met MP dat ik lang geen 60+ meer in men poten heb gehad.
Meerdere reps kunnen doen met een relatief laag gewicht =/= piekkracht
Je kan ook gewoon een week of 3 naar een max toe niets anders dan triples/doubles/singles doen, gegarandeerd pr's.
hmm maar dan ben ik nog niet echt gewend aan 85% + van 1rm
dus eerst een week 5jes, dan een week 3tjes en dan maxen?
Ik heb nu 5x5 gedaan tot 57,5 bij MP, uitgaande van 67,5 max.
Nu doe ik 5x3 met 60 tot ?, dan 5x2 met 65 ofzo en dan maxen
Ik kon 5x5x57,5 maar kreeg 65 niet meer de lucht in, zal ook wel verzuring geweest zijn.
Zwaardere gewichten voelen dan zo zwaar aan, is effe apart.
5x5 is de basis maar piek ff naar een max toe.

hmm ja, dus ik ga denk volgende week 5jes, week erna 3tjes en dan snoeiharde PRs![]()