Fitness Seller

Joost goes true natty recomp

Mooie training, alleen waarom geen progressive op je preacher curls?

• Topic Starter Topic Starter
merk dat het wel stuk makkelijker begint te worden, wil alleen wel 8 reps blijven halen, omdat ik in het verleden blessures kreeg van te zwaar curlen.

Ok fair! Wat mij zelf erg geholpen heeft met Preachers is de oefening extreem strikt te doen, en spanning op de arm te houden op het einde van de excentrische beweging. Maar goed bezig iig!

Zal even de tren van gisteren loggen, moet zeggen dat ik toch elke week het wel zwaar heb met rug training :roflol: Deadlift trekt echt alle energie uit me. Heb dit keer geen triceps gepakt omdat ik in tijd nood zat, had voor rug al een uur nodig. ik ga triceps donderdag of vrijdag meepakken.

Back:

Deadlift:
5x110KG !PROGRESS!
5x110KG !PROGRESS!
5x110KG !PROGRESS!
5x100KG
8x80KG
Me onderrug was compleet verzuurd na 3 setjes.

Pullups:
10x
8x
6x

V-bar Pulldown:
8x65KG
8x65KG
8x65KG
Zwaar maar wel gered.

Dumbell Row:
10x30KG
10x30KG
10x30KG
Voelde al beter aan als de vorige keer, next time verhogen.

Cable Row:
10x55KG !PROGRESS!
10x55KG !PROGRESS!
10x55KG !PROGRESS!

Rating: 4/5 Worstenbroodjes, goed verzuurd. gains were made

Vandaag staat een rustdag op de planning en mss chillebille bij LM

Lekker bezig op de deadlift!

Heb je niet te hoog ingezet op die deads dan? Na 5 setjes van 5 reps zou je eigenlijk toch niet helemaal leeg mogen zijn.

Ja wat is het nou? :D

Hoe ver zit je tegen je 1RM aan te liften dan?

geen idee wat me 1RM is. in me cut heb ik amper gedeadlift vanwege me low carbs, kon het niet echt opbrengen en kampte met been blessure. voor me cut periode deed ik 5x120.

Volgens mijn app (rekent automatisch 1rm uit) zou me 1RM 130kg moeten zijn.

Dat is een 85 beetje hoog wel om 5x5 op te doen imo

Geen idee :p Wat is je opzet/plan? Of train je er maar op los?

En waarom werkt mijn procent teken niet ???

het idee is om gains te maken uiteraard :D

Heb geen strategie net als bij een schema zoals wendler, ik probeer gewoon elke week zwaarder te liften dan voorheen. Maar als jij suggesties hebt, brand los.

Imo moet je iedere week net wat verder komen dan inderdaad. Maar gewoon weekelijks blijven verhogen gaat je
uiteindelijk op een plateau brengen. Je totaal volume moet gewoon om de zoveel tijd verhogen. En dat gaat gemakkelijk
met andere rep ranges maar meer setjes bv.

bv
5x5 met 100 = 2500
dan bv 6x4 met 105 = 2520
etc...

zo raak je telkens wat verder met verschillende rep ranges.

Imo moet je iedere week net wat verder komen dan inderdaad. Maar gewoon weekelijks blijven verhogen gaat je
uiteindelijk op een plateau brengen. Je totaal volume moet gewoon om de zoveel tijd verhogen. En dat gaat gemakkelijk
met andere rep ranges maar meer setjes bv.

bv
5x5 met 100 = 2500
dan bv 6x4 met 105 = 2520
etc...

zo raak je telkens wat verder met verschillende rep ranges.

zo had ik het nog nooit bekeken inderdaad, ipv het gewicht gewoon het totaal volume te verhogen. ik zal er de komende weken is mee gaan spelen.

vanavond staat schouders / triceps op het programma :D

Gisteren nog uiteten geweest bij de griek, gyros en baklava als toetje hnggg :heart:

Hey Ektomorv!

Hoe ziet je voeding dr uit?

grgrgr

Hey Ektomorv!

Hoe ziet je voeding dr uit?

grgrgr

hee spuitelf,

Zal het nog eens voor jou onder elkaar zetten (is al tig keer gedaan in dit topic maar toch)

7:15: 50 gram brinta + 40 gr perfect whey
10:00: 2 boterhammen met pindakaas + Appel
12:30: 70 gram basmati rijst, 100 gr kipfilet, 75gram groentes, en wat kruiden / woksaus
15:00: 2 boterhammen met kipfilet
16:30: 2 gekookte eieren.
18:00: avond eten wat de pot schaft
20:15: 450gr kwark met een banaan en wat WF syrup.

~2500 kcals 160/265/30

Voorlopig blijft me gewicht nog wat stijgen vanwege creatine en het feit dat ik de afgelopen twee weken 2 bbqs en twee keer uit eten ben geweest.
Gewicht zat gisteren op 73.5KG, dat is dus ongeveer 2 kilo erbij sinds het begin.

Terug
Naar boven