Fitness Seller

Joost goes true natty recomp

• Topic Starter Topic Starter
Schouder tren, viel beetje tegen

Barbell push press:
8x40KG
5x40KG <- kut
9x35KG

Arnold press:
8x18KG
8x18KG
8x18KG

Dumbbell side raises:
10x8KG
10x8KG
10x8KG

Cable side raises:
8x10KG
8x10KG
8x10KG

Dumbbell reverse flyes:
12x8KG
12x8KG
12x8KG

Geen shrugs, had last van rugtren.

Nog een poging tot wat beenwerk maar zat er ook niet in door spierpijn.

Rating 2/5 Worstenbroodjes, meh geen gains

Merk ook geen zak van crea, komt dit omdat ik niet crea heb geladen? gebruik et nu twee weken weer.

why push press ipv strict?

Volgende keer beter maat! Dan gwn lekker 4 worstenbroodjes minimaal ;)

Zaterdag bbq gehad en gisteren uiteten met maten. Steppegras, wat een huge bord kreeg ik zeg :eek:.

Nu weer strict:o

Vanacht echt kut geslapen, hopelijk zit het me training van vanavond niet in de weg!.
Ben ook me creatine dosis aan het verhogen, gebruik al 2 weken 5gr per dag zonder oplaadfase. op aanrade van meerdere toch maar een laadfase doen van 10-20 gr per dag.

Zaterdag bbq gehad en gisteren uiteten met maten. Steppegras, wat een huge bord kreeg ik zeg :eek:.

Nu weer strict:o

Vanacht echt kut geslapen, hopelijk zit het me training van vanavond niet in de weg!.
Ben ook me creatine dosis aan het verhogen, gebruik al 2 weken 5gr per dag zonder oplaadfase. op aanrade van meerdere toch maar een laadfase doen van 10-20 gr per dag.
Verwacht nou niet teveel van de creatine...die laadfase is zowieso al achterhaald volgens mij..:o

Verwacht nou niet teveel van de creatine...die laadfase is zowieso al achterhaald volgens mij..:o

dat dacht ik dus ook altijd, toch blijven meerdere mensen beweren dat het werkt, dus toch maar een poging wagen, als ik over een week nog niks merk zal ik waarschijnlijk ook weer stoppen met creatine.

achterhaald in de zin dat het niet essentieel is: true. Maar het kan wel verschil maken in de tijd dat het nodig heeft om effect te hebben
Ach..wat creatine betreft geldt ook wel baat het niet schaad het niet..creatine monohydraat kost tegenwoordig toch bijna niks meer :D

Zal even de tren van gisteren loggen, viel beetje tegen, twas druk dus kon niet bankdrukken.

Maandag: Borst / Biceps:

Dumbell Benchpress:
8x30KG
8x30KG
5x34KG !PROGRESS!

Had niet verwacht dat ik em kon, maar een maat daagde me uit dat het me niet zou lukken :)

Dumbell incline press:
5x30KG
8x28KG
8x28KG

Dumbell Flyes:
8x16KG
8x16KG
8x16KG

Cable Crossover:
10x7.5
10x7.5
10x7.5

Barbell Curl (rechte stang):
8x15KG zonder stang
8x15KG zonder stang
8x15KG zonder stang

EZ-bar reverse curl:
10x15KG zonder stang
10x15KG zonder stang
10x15KG zonder stang

Dumbell preacher curl:
10x12KG
10x12KG
10x12KG

Rating 3/5 Worstenbroodjes

8x 30 en dan denken dat 34 niet lukt???

8x 30 en dan denken dat 34 niet lukt???

had et al aantal weken niet gedaan, voelde redelijk zwaar aan moet ik zeggen.

En ik wil een gewicht minimaal 10x kunnen voordat ik ga verzwaren ;) heb in het verleden al vaak tot failure getraind en dat heeft een hoop blessures opgeleverd.

Zit te denken om me schema toch binnenkort om te gooien naar een push / pull variant maybe.

Weet niet goed wat ik moet kiezen, omdat een UB/LB split niks voor mij was (puur vanwege het feit dat ik dan twee LB dagen heb terwijl ik nog met lichte blessures kramp).

Zou een push/pull/legs/fullbody of iets dergelijks werken? Dat ik iig elke maandag, dinsdag, donderdag en vrijdag kan trainen.

Laatst bewerkt:
Terug
Naar boven