AndroidHealthClinic

Joost goes true natty recomp

Heb je ook certificaat van tnbb?

• Topic Starter Topic Starter
is dit het nieuwe PUA topic???

puddingbuks :roflol::roflol::roflol::roflol::roflol:

Meh, wat als een goede training begon eindigde als een hel. tijdens cable side raises iets verkeerds gedaan of iets, als ik nu me hoofd naar links buig voel ik steken in me zijkant van me nek en me nekwervels / bovenrug. zal morgen nog ff me training loggen, als ik morgenochtend nog steeds zo last heb (wat wss zo is) moet ik de fysio maar is bellen. foamrollen mocht al niet meer baten.

Das kut heb ik ook wel is gehad steken , beter heel even rust en anders fysio idd ;) succes

Das kut heb ik ook wel is gehad steken , beter heel even rust en anders fysio idd ;) succes

pijn was er vanochtend nog dus heb fysio maar gebeld, afspraak staat voor maandag. heb deze pijn al vaker gehad, en was vaak een wervel die vast zit.

Training van gisteren:

Shoulders / Triceps:

Barbell Press:
12x35
8x37.5KG
8x37.5KG

Dumbbell Arnold Press:
8x20KG !PROGRESS!
8x20KG !PROGRESS!
8x20KG !PROGRESS!

Dumbbell Lateral Raise:
10x10KG VPR
10x10KG VPR
10x10KG VPR
Had me vorm wat veranderd, was niet zo strict als bij me 8kg maar toch een vpr.

Cable Lateral Raise:
10x10KG
10x8KG
10x8KG
Hierna schoot de pijn erin.

Dumbbell Reverse Flyes:
12x8KG
12x8KG
12x8KG

Decline Triceps Extension:
10x10KG
10x10KG
10x10KG
Volgens mij een VPR maar weet niet zeker.

Machine Frenchpress:
10x15
10x15
10x15

Daarna nog wat cable pushdowns.

Rating: 0/5 kut rug

Heb je niet gewoon je traps geforceerd?

Heb je niet gewoon je traps geforceerd?

heb geen idee, voelde al een tijdje dat er iets niet helemaal lekker zat in me rug. had al een tijdje niet meer gefoamrolled :o
Telkens als me rug goed voelt stop ik met foamrollen. moet ik niet doen maar goed. Vanavond beentraining op de planning, hopelijk kan ik een beetje om de pijn heen werken, en hopelijk blijft me bovenbeenblessure weg :o

Terug
Naar boven