- Waardering
- 7.946
- Lengte
- 1m85
- Massa
- 105kg
- Vetpercentage
- 14%
lol :d
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
dikz*k.
Vanavond gaan we et weer is proberen, kijken of ik die humpjes er nog uit kan gooien vandaag met bench en romanians als main oefeningen.

Ik denk dat joost in tegenstelling tot mij verstandig is en wel op tijd gaat slapen. Gains will be made

Nee, hij stelt ons gewoon teleur door niets te loggen..Ik denk dat joost in tegenstelling tot mij verstandig is en wel op tijd gaat slapen. Gains will be made![]()

Ik denk dat joost in tegenstelling tot mij verstandig is en wel op tijd gaat slapen. Gains will be made![]()
Nee, hij stelt ons gewoon teleur door niets te loggen..![]()
![]()
![]()
moest vandaag naar een andere vestiging 
. Nu niet trainen tot maandag ivm kaakchirurg morgen.Niet zo negatief joh, training was sowieso meer dan twee humps waard!! Enne.. Succes bij de slager morgen![]()
Ik vind 68.5 voor de bench niet slecht. En als het een verbetering voor de schouder is, is het toch winst! Calf raise is seated neem ik aan (hoe kom je anders op 80 kg?) Succes bij kaak slager.
Blijf me hier over verbazen hoe zwak ik ben geworden na een techniek wijziging.
jeej voor VPR's succes bij kaakchirurg Volgende week woensdag trouwens R1-dag? tijd voor een bakske? ---------- Toegevoegd om 10:25 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 10:25 ---------- jeej voor VPR's succes bij kaakchirurg Volgende week woensdag trouwens R1-dag? tijd voor een bakske?

Ben ook benieuwd naar de techniekwijziging precies. ---------- Toegevoegd om 11:49 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 11:47 ---------- Meer arch, maar het gaat moeilijker begrijp ik? Hoe is de rest van je techniek?
had tijdje geleden filmpje gepost van me huidige vorm.
http://drive.google.com/file/d/0Bx5kn4O58UdDSTczYjV5MGwydXM/view?usp=sharing
Meer arch inderdaad, en misschien een stukje dieper.