- Waardering
- 7.946
- Lengte
- 1m85
- Massa
- 105kg
- Vetpercentage
- 14%
5 humps kan alleen gehaald worden als alle goden tevreden zijn op het zelfde moment.
Nooit dus

Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
5 humps kan alleen gehaald worden als alle goden tevreden zijn op het zelfde moment.

Dat kan jij5 humps kan alleen gehaald worden als alle goden tevreden zijn op het zelfde moment.
en zeer zeker niet in de cut

veel rood weer man... wel op oefeningen die er niet echt aan toe doen maar goed![]()
maar daarom staat mijn log ook niet in de powersectie 
voor jou niet neemaar daarom staat mijn log ook niet in de powersectie
![]()
voor jou niet neemaar daarom staat mijn log ook niet in de powersectie
![]()

)Nou, de OHP doet er zeker wel toe, de anderen zijn misschien iets meer bijslijpen dan massabouw. En zelfs dan nog..
alles doet er toe. Zelfs rust en slapen.

En je bent nog langer als mij 
Haha. Maar toch meer VVM dan jouw totale gewicht jochieEn je bent nog langer als mij
![]()

als je dan toch andere zaken erbij trekt, doe dan gelijk jouw celltech verleden en het aantal jaren wat je al traint![]()
En je noemt me nog steeds dik
Right in them feelsnee is ook rehab in principe, alhoewel ik wel tot failure train.Zekers, overheen gelezen, en die doe je zelfs met 5kg extra
Skwats zijn natuurlijk massa builder, maar dit gewicht is denk ik voor jou niet een echte trainingsprikkel.

waarom ik tenen naar binnen doe?
Had verwacht dat er allang een wijsneus hiero daar kritiek op zou geven.