MuscleMeat

Joost goes true natty recomp

Niet zo mopperen, krijg je rimpels van ;)

Heeft niks met mopperen te maken sgatje. Imo kan je je energie in je cut beter benutten dan aan isolatie meuk.
Ook qua kracht behoud is een hoop isolatie ook niet nuttig. Als je 100kg kan benchen, ga je door een peck deck die
100kg niet gaan behouden.

• Topic Starter Topic Starter
  • #2.342
Heeft niks met mopperen te maken sgatje. Imo kan je je energie in je cut beter benutten dan aan isolatie meuk. Ook qua kracht behoud is een hoop isolatie ook niet nuttig. Als je 100kg kan benchen, ga je door een peck deck die 100kg niet gaan behouden.

Daarnaast bankdruk ik nog 2x per week ;)

Heeft niks met mopperen te maken sgatje. Imo kan je je energie in je cut beter benutten dan aan isolatie meuk. Ook qua kracht behoud is een hoop isolatie ook niet nuttig. Als je 100kg kan benchen, ga je door een peck deck die 100kg niet gaan behouden.
Uiteraard hebben compounds bij mij sowieso prioriteit. Of ik nu in de bulk zit of in de cut..
Maar als ik het goed begrijp vind je bijvoorbeeld dat je aan het eind wanneer je erg diep in de cut zit wellicht isolatieoefeningen kan laten vallen wanneer resultaten op compounds echt beginnen te lijden?

Nee, afvallen daar krijg je rimpels van. Ben meer cms kwijt in mijn gezicht dan bij m'n buik. Serieus. (bijna serieus...)
Hahaha :o.
Weet nog wel toen ik van morbide obi kwam dat het sowieso eerst in mijn gezicht eraf ging.. Op een gegeven moment vrij smal bekkie, maar van mijn nek naar beneden was dat nog helaas niet het geval :p.

OK, vetverlies en progressie is ook een heel lastige combinatie.
En Victor, is dat Victor Mooren, of een heel andere Victor?
Mooren idd.

---------- Toegevoegd om 10:32 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 10:30 ----------

Als ik ooit nog eens 50kg wil speedbenchen, buiten mijn warm up, zal ik dat wereldje wel verlaten ;)
Als jij ooit eens echt blijvend vet verliest ipv cut poging nr 15363572 die mislukt, dan praten we verder. ;)

Als jij ooit eens echt blijvend vet verliest ipv cut poging nr 15363572 die mislukt, dan praten we verder. ;)

No disrespect makker, maar noch jouw fysiek, noch jouw kracht zijn voor mij een voorbeeld hoe het wel moet.
Voor iemand die al zoveel jaren onder de bar heeft doorgebracht zie je er nog steeds uit als een marathon loper.
Kan je wel weer je enige pluspunt aanhalen, dat je op een % of 12, 13 staat. En dat wij vetkleppen ook maar zoveel kracht
overhouden moesten we cutten. Maar goed, dat is dan ook je enige punt en daarom nog niet waar.

No disrespect makker, maar noch jouw fysiek, noch jouw kracht zijn voor mij een voorbeeld hoe het wel moet.
Voor iemand die al zoveel jaren onder de bar heeft doorgebracht zie je er nog steeds uit als een marathon loper.
Kan je wel weer je enige pluspunt aanhalen, dat je op een % of 12, 13 staat. En dat wij vetkleppen ook maar zoveel kracht
overhouden moesten we cutten. Maar goed, dat is dan ook je enige punt en daarom nog niet waar.
Laat maar zien dan. :thumbup:

Mijn fysiek is voor jou sowieso onhaalbaar. :D

Laatst bewerkt:
  • #2.349
Back on topic pls :)

heb je fotos van je huidige shape? ben benieuwd naar de vergelijking met OP (nohomo).

• #2.352
Als je natural gaat cutten moet volume omlaag.

Herstel is stuk minder.

Sorry Joost..:popcorn:

Wat een zeik log zeg.... :trollface:

• #2.357
Training van gisteren

BW vanochtend: 75
BW is al een week ongeveer hetzelfde, schommelend tussen 74,5 en 75. ben ook niet zo heel streng geweest deze week imo.

A1 Bench press
67.5x7
67.5x6
67.5x6
Moest eigenlijk 62.5 doen maar had verkeerd gekeken.

A2 Romanian deadlift
97x10
97x6
97x6
97x6

B1 Pronated lat pull down
80x5 5RM
65x10
65x10

B2 One-leg calf raise (tenen naar buiten)
85x10 VPR
85x10
85x10
85x10

C1 High dumbbell row
28x10
28x8

C2 Prone lateral raise (60 graden)
6x10
6x10
6x10
6x10