AndroidHealthClinic

Joost goes true natty recomp

Ben benieuwd wanneer de 4+ ratingen langskomen :cool:

• Topic Starter Topic Starter
  • #2.363
training van gisteren:

BW vanochtend: 74,8

A1 Squat (high bar 2 sec paused)
56x9
56x6
56x6

A2 Overhead dumbbell press
20x8 VPR
20x7
20x6
20x5

B1 Neutral grip chin-up
bw+7x10 VPR
bw+7x7
bw+7x6
bw+7x6
bw+7x6

B2 One leg calf raise (tenen naar binnen)
75x10
75x10
75x10
75x10

C1 peckdeck
35x18
35x15
35x16
35x15
35x15

C2 Reverse Bayesian fly
2.5x18
3.5x15

D1 Unilateral liggende leg curl
50x12
50x10
50x10

D2 Overhead Rope extension
20x10 VPR
20x7

Rating:
2agn2bs.gif
2agn2bs.gif
2agn2bs.gif

wanneer 5RM op DB overhead?

• #2.365

Topset proberen te verbeteren,me rep target was 14 bij de eerste set, dus zit er nog even vandaan :(

Grote kans dat ik volgende week weer 18 pak en voor extra herhalingen ga.

Ik ga elke set tot failure he ;)

Blijf het een gaar systeem vinden. But hey, whatever works for you :)

wat voor schema is dit dan?

Dit is ook geen powerlifters log :cool:

En zolang het werkt vind ik het prima

Tja. Zodra mensen beseffen dat je zonder wat te powerliften ook niet fatsoenlijk kan bodybuilden, en het ene
eigenlijk gewoon bij het andere hoort, zijn er misschien wat minder ecto's in de gym :p

• #2.370

Owh jee, frustated Marv en het kuren :roflol: Als het je zo hoog zit, kuur dan ook gewoon man :roflol:

Ben eigenlijk wel eens benieuwd of het jouw gedachten erover zou bevestigen. Of dat je eigenlijk beseft dat het voor een groot deel overroepen is.
(tenzij je natuurlijk year round on zou gaan)

• #2.374
Neen, over het algemeen gewoon. Je kan niet verwachten, als natty, je ooit bv 150kg kan SQ door alsmaar
10 reps te blijven doen. Je moet gewoon ook aan kracht/powerliften doen om daar te raken.

en het is erg handig om low reps high weights te doen in me cut? ik ben al blessure gevoelig ;)
Focus ligt nu gewoon op techniek, squat is tijdje geleden aangepast naar paused om zo me heupen te revalideren en wat meer focus op techniek. ik kon anderhalve maand niet eens paralel squatten door me aanhechtingen.

en het is erg handig om low reps high weights te doen in me cut? ik ben al blessure gevoelig ;)
Focus ligt nu gewoon op techniek, squat is tijdje geleden aangepast naar paused om zo me heupen te revalideren en wat meer focus op techniek. ik kon anderhalve maand niet eens paralel squatten door me aanhechtingen.

Blessure gevoelig bestaat niet. Heb je dat door een dokter laten testen ofzo? Blessures komen door een
verkeerde techniek of manier van trainen. Ik heb zelden blessures. Hoe komt dat? Omdat ik mijn ROM
controleer en focus leg op techniek. Nu heb ik toevallig mijn linker trap & lat geforceerd. Hoe kwam dat?
Door een gare rep chin-ups die ik eigenlijk niet meer had moeten doen. Ben ik nu ook blessure gevoelig?
Of zeggen, ja, ik zit in de cut en train te zwaar. Of moet ik gewoon toegeven dat ik een verkeerde techniek
heb gebruikt?

En ja, het is handig om zo zwaar mogelijk te trainen in een cut. Zo verlies je namelijk het minste.

Owh jee, frustated Marv en het kuren :roflol: Als het je zo hoog zit, kuur dan ook gewoon man :roflol:

Ben eigenlijk wel eens benieuwd of het jouw gedachten erover zou bevestigen. Of dat je eigenlijk beseft dat het voor een groot deel overroepen is.
(tenzij je natuurlijk year round on zou gaan)

Een koe die stil staat in een stal en hormonen krijgt zet ook een heel pak spierweefsel aan, dus het zal echt niet overroepen zijn.

---------- Toegevoegd om 11:14 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 11:12 ----------

Nette chin-ups! En goed dat die pauzed squats nu werken voor jou. Op welk punt zit de pauze? Grootste kracht zou zijn als je dijen parallel zijn lijkt me.

• #2.377
Blessure gevoelig bestaat niet. Heb je dat door een dokter laten testen ofzo? Blessures komen door een
verkeerde techniek of manier van trainen. Ik heb zelden blessures. Hoe komt dat? Omdat ik mijn ROM
controleer en focus leg op techniek. Nu heb ik toevallig mijn linker trap & lat geforceerd. Hoe kwam dat?
Door een gare rep chin-ups die ik eigenlijk niet meer had moeten doen. Ben ik nu ook blessure gevoelig?
Of zeggen, ja, ik zit in de cut en train te zwaar. Of moet ik gewoon toegeven dat ik een verkeerde techniek
heb gebruikt?

En ja, het is handig om zo zwaar mogelijk te trainen in een cut. Zo verlies je namelijk het minste.

toevallig wel ja, ik ben hypermobiel. ik hoef maar 1x scheef te zitten op me stoel en ik heb al kans dat ik 3 dagen last heb van me trapezius. Daarnaast train ik al een hele tijd tot positief failure, met fatsoenlijke vorm. moet toegeven dat ik vroeger idd wat meer op kracht focuste dan op vorm.

Door constant in lage reps te zitten is bij mij tot nu toe altijd gebleken dat ik meer blessures overhield tijdens het cutten. Daarnaast vertrouw ik mijn trainer en de resultaten die hij zelf en zijn klanten behalen.

Een koe die stil staat in een stal en hormonen krijgt zet ook een heel pak spierweefsel aan, dus het zal echt niet overroepen zijn.

:roflol: ja want als je qua verhouding die dosissen zou toepassen op mensen vallen ze dood om lijkt me :p
Check bv maar eens wat een paard op kan van clen :) En reken dat eens om naar een dosis voor de mens

Zo simpel is het allemaal niet. En het is helemaal niet dat je na 1 kuur ofzo plots 10kg zwaarder bent eens
alles terug 'normaal' is.

• #2.379

---------- Toegevoegd om 11:14 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 11:12 ----------

Nette chin-ups! En goed dat die pauzed squats nu werken voor jou. Op welk punt zit de pauze? Grootste kracht zou zijn als je dijen parallel zijn lijkt me.

pauze zit helemaal onderin, zit goed diep iig ;)

toevallig wel ja, ik ben hypermobiel. ik hoef maar 1x scheef te zitten op me stoel en ik heb al kans dat ik 3 dagen last heb van me trapezius. Daarnaast train ik al een hele tijd tot positief failure, met fatsoenlijke vorm. moet toegeven dat ik vroeger idd wat meer op kracht focuste dan op vorm.

Door constant in lage reps te zitten is bij mij tot nu toe altijd gebleken dat ik meer blessures overhield tijdens het cutten. Daarnaast vertrouw ik mijn trainer en de resultaten die hij zelf en zijn klanten behalen.

Nou dan, dan weet je dus wel hoe je je trainingen daarop moet aanpassen om niet geblesseerd te raken.
Dus je hebt gewoon een ander lijf zeg maar. Daardoor krijg je niet sneller blessures als iemand anders. Je
moet gewoon wat meer opletten.

Terug
Naar boven