AndroidHealthClinic

Joost goes true natty recomp

Blessure gevoelig bestaat niet. Heb je dat door een dokter laten testen ofzo? Blessures komen door een
verkeerde techniek of manier van trainen. Ik heb zelden blessures. Hoe komt dat? Omdat ik mijn ROM
controleer en focus leg op techniek. Nu heb ik toevallig mijn linker trap & lat geforceerd. Hoe kwam dat?
Door een gare rep chin-ups die ik eigenlijk niet meer had moeten doen. Ben ik nu ook blessure gevoelig?
Of zeggen, ja, ik zit in de cut en train te zwaar. Of moet ik gewoon toegeven dat ik een verkeerde techniek
heb gebruikt?

En ja, het is handig om zo zwaar mogelijk te trainen in een cut. Zo verlies je namelijk het minste.

Grotendeels wel mee eens, goede techniek is essenteel om je lichaam niet te vernielen, maar jezelf ook niet overschatten. Vooral een nieuwe oefening rustig opbouwen als je banden en pezen nog niet voldoende kracht hebben. Dit geldt natuurlijk vooral voor beginnende krachtsporters.

• Topic Starter Topic Starter
  • #2.382
Nou dan, dan weet je dus wel hoe je je trainingen daarop moet aanpassen om niet geblesseerd te raken.
Dus je hebt gewoon een ander lijf zeg maar. Daardoor krijg je niet sneller blessures als iemand anders. Je
moet gewoon wat meer opletten.

Dat is dus ook precies wat ik doe :thumbs:

Grotendeels wel mee eens, goede techniek is essenteel om je lichaam niet te vernielen, maar jezelf ook niet overschatten. Vooral een nieuwe oefening rustig opbouwen als je banden en pezen nog niet voldoende kracht hebben. Dit geldt natuurlijk vooral voor beginnende krachtsporters.

Tja. Ik zie hier zo vaak filmpjes van mensen die bv een DB row doen en er een FB oefening van maken.
En de ene blessure na de andere hebben. Maar niet snappen dat ze iets mis doen. En als je er dan iets
over zegt zeggen ze ook nog dat ze het goed doen :roflol:

:roflol: ja want als je qua verhouding die dosissen zou toepassen op mensen vallen ze dood om lijkt me :p
Check bv maar eens wat een paard op kan van clen :) En reken dat eens om naar een dosis voor de mens

Zo simpel is het allemaal niet. En het is helemaal niet dat je na 1 kuur ofzo plots 10kg zwaarder bent eens
alles terug 'normaal' is.

Farmacokinetiek is moeilijk te vergelijken tussen soorten hoor. Als een hond in verhouding zoveel chocola eet wat een mens op kan, valt ie ook dood om ;)

En wat hormoonapen als Ronnie Coleman allemaal spuiten en slikken, houden ze zelf ook zorgvuldig geheim, ook om de concurrenten niet wijzer te maken ;)

Ronnie is natty! :mad:

Tja. Ik zie hier zo vaak filmpjes van mensen die bv een DB row doen en er een FB oefening van maken.
En de ene blessure na de andere hebben. Maar niet snappen dat ze iets mis doen. En als je er dan iets
over zegt zeggen ze ook nog dat ze het goed doen :roflol:

Het is ook lastig om iets goed te leren. Ik zit in me eentje thuis te kloten, zoals velen. Maar een gym waar je slecht advies krijgt van een instructor die 1 LOI cursusje on line heeft gedaan, kan soms nog slechter zijn ;)

---------- Toegevoegd om 11:33 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 11:32 ----------

En Jesus kon over water lopen.

---------- Toegevoegd om 11:39 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 11:33 ----------

pauze zit helemaal onderin, zit goed diep iig ;)

OK, dan wordt het meer een soort stretch onder spanning toch? En zwaar om weer omhoog te komen ;)

Owh jee, frustated Marv en het kuren :roflol: Als het je zo hoog zit, kuur dan ook gewoon man :roflol:

Ben eigenlijk wel eens benieuwd of het jouw gedachten erover zou bevestigen. Of dat je eigenlijk beseft dat het voor een groot deel overroepen is.
(tenzij je natuurlijk year round on zou gaan)

:roflol: ja want als je qua verhouding die dosissen zou toepassen op mensen vallen ze dood om lijkt me :p
Check bv maar eens wat een paard op kan van clen :) En reken dat eens om naar een dosis voor de mens

Zo simpel is het allemaal niet. En het is helemaal niet dat je na 1 kuur ofzo plots 10kg zwaarder bent eens
alles terug 'normaal' is.
Dat besef ik uiteraard, maar het is hoe dan ook the key to bodybuilding succes! Waar ik nu best wel vastloop kan ik met 10 weken test only zo 5kg erbij pakken. Zeg dat het er 3 zijn...die pak ik natty niet eens in 5 jaar.

En dan heb ik het nog niet gehad over de zwaardere kuren in combi met HGH. Als je training en voeding op orde zijn is AAS een 'wondermiddel' en zeer zeker niet overroepen..

En ja...ook ik verbaas me over mensen met een shit fysiek die kuren..hoe dan?!

• #2.388
Het is ook lastig om iets goed te leren. Ik zit in me eentje thuis te kloten, zoals velen. Maar een gym waar je slecht advies krijgt van een instructor die 1 LOI cursusje on line heeft gedaan, kan soms nog slechter zijn ;)

---------- Toegevoegd om 11:33 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 11:32 ----------

En Jesus kon over water lopen.

---------- Toegevoegd om 11:39 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 11:33 ----------

OK, dan wordt het meer een soort stretch onder spanning toch? En zwaar om weer omhoog te komen ;)

Het is idd zwaar om weer omhoog te komen, maar is dat niet de bedoeling?

Dat besef ik uiteraard, maar het is hoe dan ook the key to bodybuilding succes! Waar ik nu best wel vastloop kan ik met 10 weken test only zo 5kg erbij pakken. Zeg dat het er 3 zijn...die pak ik natty niet eens in 5 jaar.

En dan heb ik het nog niet gehad over de zwaardere kuren in combi met HGH. Als je training en voeding op orde zijn is AAS een 'wondermiddel' en zeer zeker niet overroepen..

En ja...ook ik verbaas me over mensen met een shit fysiek die kuren..hoe dan?!

Ik zeg doen Marv! Ik ben benieuwd :D

Blij te zien dat je tevreden bent over je train.. Lekker om zo het weekend in te gaan :).
Chin ups zien er mooi uit!!
En wat blessuregevoeligheid betreft.. Denk dat ikzelf "blessuregevoeligheid" omschrijf als het hebben van een bepaald type lichaam dat zo zijn eigen sterke en zwakke punten heeft. Dan is (zoals de rest hier ook al heeft gezegd) techniek des te belangrijker, maar in mijn ogen is techniek en een goede uitvoering sowieso altijd al het belangrijkste. Dat gewicht komt dan vanzelf wel.

en het is erg handig om low reps high weights te doen in me cut?

ja want:

En ja, het is handig om zo zwaar mogelijk te trainen in een cut. Zo verlies je namelijk het minste.

Tenzij meer verlies van spiermassa dan nodig jou niet uitmaakt.

Een koe die stil staat in een stal en hormonen krijgt zet ook een heel pak spierweefsel aan, dus het zal echt niet overroepen zijn.

Die masterrace koeien hebben hyperplasie aka ongeremde spiergroei. Da's wat anders dan ze exogene hormonen toevoegen

• #2.396
iedereen zo ze eigen manier van trainen.

beter goed gejat dan slecht verzonnen :p

Als je je cut begint te voelen in je trainingen dan is het inderdaad wel aan te raden om eerder volume te gaan verlagen dan gewichten en ook nog regelmatig op enigszins hoge percentages blijven trainen is verstandig met oog op kracht- en spierbehoud.

Hoi
1. Weer niks gemist dus. Nog steeds zelfde discussies.
2. Altijd naar pleurklaat luisteren.
3. Ik zie het volgende week wel op haefland.
Fijn weekend.

• #2.400
Terug
Naar boven