Fitness Seller

Joost goes true natty recomp

jeej, nog maar een weekje.
Zat de pizza er nog in, of ga jij met LM mee uit eten?

• Topic Starter Topic Starter
  • #2.402
Discuss till you puke

ja want:

Die masterrace koeien hebben hyperplasie aka ongeremde spiergroei. Da's wat anders dan ze exogene hormonen toevoegen

Wat jij bedoelt zijn de dikbil koeien (myostatin mutanten), wat ik bedoel zijn de implantaten in vleeskoeien met estradiol, trenbolone en zeranol.

---------- Toegevoegd om 21:06 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 21:04 ----------

Ha ha, krijg je er een punthoofd van Joost?

Ik zeg doen Marv! Ik ben benieuwd :D
Anders ik wel! Echter doe ik het niet, want ken mezelf langer dan vandaag! Als die shit me bevalt is dit jaar kuur 1 (zo iets als winny kick + 500mg Test E) en volgende jaar fancy kuur (Test+primo/tren/mast) en vervolgens zal ik wel aan het blasten en cruisen slaan met alle facetten die daarbij horen (HGH, slin etc.)..

Het is IMO namelijk nooit genoeg. Nu moet ik enkel accepteren dat ik natty niet veel groter wordt en hou ik dat geld lekker in mijn zak..:o

Hoi
1. Weer niks gemist dus. Nog steeds zelfde discussies.
2. Altijd naar pleurklaat luisteren.
3. Ik zie het volgende week wel op haefland.
Fijn weekend.
Goede samenvatting!:thumbs:

Wat jij bedoelt zijn de dikbil koeien (myostatin mutanten), wat ik bedoel zijn de implantaten in vleeskoeien met estradiol, trenbolone en zeranol.

---------- Toegevoegd om 21:06 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 21:04 ----------

Ha ha, krijg je er een punthoofd van Joost?
Ze zijn toch al eens bezig geweest om myostatine blockers te ontwikkelen...als die er komen krijg je oneindige spiergroei:roflol:

Joost is discussies een stuk sneller zat dan ik zie ik al :p

Ze zijn toch al eens bezig geweest om myostatine blockers te ontwikkelen...als die er komen krijg je oneindige spiergroei:roflol:

En de mensen die dat gaan gebruiken zijn in mijn ogen net zulke losers als degenen die aan de hormonen zitten.

Plus dat je kan zeggen dat je het zelf (lees: op eigen kracht, discipline en volharding) hebt gedaan 'the hard way'.

Respect!

+1 voor respect!!!

En de mensen die dat gaan gebruiken zijn in mijn ogen net zulke losers als degenen die aan de hormonen zitten.

In elk geval degene die zeggen natural te zijn, maar het niet zijn en degene die van mening zijn harder te moeten trainen en beter te moeten eten dan een natural.

Zoals ik al eens eerder heb geschreven: 'een sporter op AAS/PED is als roeien in een roeiboot met buitenboordmotor'.

In elk geval degene die zeggen natural te zijn, maar het niet zijn en degene die van mening zijn harder te moeten trainen en beter te moeten eten dan een natural.

Zoals ik al eens eerder heb geschreven: 'een sporter op AAS/PED is als roeien in een roeiboot met buitenboordmotor'.

Dat is wel een goeie vergelijking ja, zeker als je dan schamper gaat doen dat het in die andere boten niet opschiet.

• #2.411
Training van gisteren.

BW vanochtend: 74,2

A1 Bench press
70x5
70x5
70x5
Vorm was eindelijk fatsoenlijk. lag stabiel op het bankje en de reps gingen tot de borst.

A2 Romanian deadlift
100x9
100x7
100x6
100x6
Lijkt wel cardio.

B1 Pronated lat pull down
65x13
65x10
65x10

B2 One-leg calf raise (tenen naar buiten)
90x8
90x8
90x6

C1 High dumbbell row
30x7
30x7

C2 Prone lateral raise (60 graden)
4x20
4x20
4x20
4x20

D1 Unilateral leg extension
30x12
30x12
30x12

D2 Bayesian curl
20x13
20x10

Rating:
2agn2bs.gif
2agn2bs.gif
2agn2bs.gif

Prima training.
Opmerkingen over welke methode beter voor mij zou zijn worden vanaf nu genegeerd. Ik train op me eigen manier, opbouwende kritiek en vragen zijn uiteraard wel welkom.

90kg one legged calf raise? Is this real life?

Je hebt wel een hele extreme kijk op AAS gebruikers, damn :o.
Ik heb een heel wat meer objectievere kijk; degene die gebruiken zullen vaak wel hun redenen hebben.

Als iemand bv. al 5-10 jaar traint en aan zijn naturel max zit, en het graag nog een stapje verder wilt nemen; heb ik daar geen enkele negatieve emotie bij.
Stel je hebt een bovenstaande maat, beste vriend enzo. Hij heeft zich duidelijk ingelezen en will een test-e 500 kuurtje gaan doen.
Minimale risico's, bijwerkingen en wel een goede mogelijkheid om boven je naturel max te gaan en te blijven. (immers, met AAS maak je meer androgene receptoren en veel meer myo-nuclei aan waardoor je naturel max verhoogt wordt.)
Ga je hem vanaf dat punt opeens een dikke loser vinden?

Overigens heb ik ook geen probleem met wedstrijdatleten.
Hetgeen waar ik wel eens over frons, zijn de stoere-ecto-sportschoolgangers die al na een paar maanden aan de AAS gaan, niet nakuren en er stoer over praten enzo, terwijl ze er geen fl**ker vanaf weten :p.

Laatst bewerkt:
Waarom verkies je een Romanian DL boven een Regular DL..?

@kaluro, je houdt de met AAS verkregen spierhypertrofie niet vast als je stopt met farmaceutica en zult terugvallen naar je natural genetische limiet mits voldaan aan de normale eisen voor spiergroei.

Alleen GH kan zorgen voor hyperplasie en daarmee een blijvend grotere spiermassa (mits zie bovenstaand).

@kaluro, je houdt de met AAS verkregen spierhypertrofie niet vast als je stopt met farmaceutica en zult terugvallen naar je natural genetische limiet mits voldaan aan de normale eisen voor spiergroei.

Alleen GH kan zorgen voor hyperplasie en daarmee een blijvend grotere spiermassa (mits zie bovenstaand).

Het gaat niet zozeer om hyperplasie, het gaat om de extreem vergrote aanmaak van myo-nuclei en androgene receptoren. Ik heb een aantal studies gelezen die dat aantoonde. Waaruit je kon deduceren dat een persoon's naturel max verlegd wordt na AAS gebruik. Dit zal niet in de tientallen kilo's liggen natuurlijk maar naar mijn weten zal eenzelfde persoon die wel AAS heeft gebruikt, naturel meer spiermassa kunnen vasthouden dan diezelfde persoon als alltime natty.

Ik moet zo weg maar ik zal eens gaan zoeken naar studies.

Sorry dat ik je logje kaap joost, ik zal 't wel naar PM nemen :).

Laatst bewerkt:
  • #2.416
Waarom verkies je een Romanian DL boven een Regular DL..?

RDL is bewust gekozen omdat een regular DL (2x pw op dit volume) voor een te zware belasting zorgt waardoor ik niet goed kan herstellen. Na mijn 3-4 maanden cut word regular uiteraard weer opgepakt ;)

Het gaat niet zozeer om hyperplasie, het gaat om de extreem vergrote aanmaak van myo-nuclei en androgene receptoren. Ik heb een aantal studies gelezen die aantoonde dat een persoon's natuurlijke max verlegd werd na gebruiken van AAS. Dit zal niet in de tientallen kilo's liggen natuurlijk maar naar mijn weten zal eenzelfde persoon die wel AAS heeft gebruikt, naturel meer spiermassa kunnen vasthouden dan diezelfde persoon als alltime natty.

Sorry dat ik je logje kaap joost, ik zal 't wel naar PM nemen :).

zulke discussies zijn wel interresant :)

Zware belasting idd voor je CZS, helder!

Ik ben benieuwd naar het artikel want zover ik weet gaat men terug naar natuurlijk limiet.

A1 Bench press
70x5
70x5
70x5
Vorm was eindelijk fatsoenlijk. lag stabiel op het bankje en de reps gingen tot de borst.

Klinkt netjes Joost, respectabel gewicht, en als de vorm goed voelt, prima!

---------- Toegevoegd om 14:20 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 14:14 ----------

Je hebt wel een hele extreme kijk op AAS gebruikers, damn :o.

Ja.
Al moet iedereen het zelf weten. Het woord loser is misschien een beetje te persoonlijk, ik bedoel het alleen ten opzichte van de wijze waarop ze hun resultaat bereiken.

---------- Toegevoegd om 14:21 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 14:20 ----------

En laat het daar maar bij, ik wil geen oorlog starten ;)

---------- Toegevoegd om 14:29 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 14:21 ----------

Het gaat niet zozeer om hyperplasie, het gaat om de extreem vergrote aanmaak van myo-nuclei en androgene receptoren. Ik heb een aantal studies gelezen die dat aantoonde. Waaruit je kon deduceren dat een persoon's naturel max verlegd wordt na AAS gebruik. Dit zal niet in de tientallen kilo's liggen natuurlijk maar naar mijn weten zal eenzelfde persoon die wel AAS heeft gebruikt, naturel meer spiermassa kunnen vasthouden dan diezelfde persoon als alltime natty.

Mijn persoonlijke gevoel is ook dat als spiermassa er eenmaal is, dat het lichaam niet zoveel neiging heeft om dat weer af te breken. Tenzij er een gebrek aan voedingsstoffen komt, in dat opzicht net als vet, dat blijft er in principe ook aan zitten tenzij er een honger periode komt.
Kom maar op met die studie ;)

lekkere train, hoe lang denk je nog te cutten / wat is je doel?

Terug
Naar boven