- Waardering
- 10.714
- Lengte
- 1m84
- Massa
- 96kg
- Vetpercentage
- 8%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.

Jup, volgende fysio afspraak staat voor volgende week vrijdag.zonde dat je op ibu moest trainen. Wordt tijd dat de pijntjes weggaan. Wel lekker drie humpiesen feli met PR en VPR
Prima training weer Joost! Wel klote van al die pijntjes![]()
Nice chins idd manAls je ibu nodig hebt om te trainen zou ik toch ff rust nemen en uitvogelen wat er mis is, before you snap your shit up

Hmm, niet fijn om op Ibu te moeten trainen.. Zelf doe ik het niet omdat ik bang ben oefeningen te forceren omdat pijnprikkels gedempt worden. Ben eigenlijk wel nieuwsgierig, wat jou mening daar over is? Herken je dan bijvoorbeeld alsnog wanneer het "echt niet lekker zit" en je toch echt iets moet gaan aanpassen?
Hmm, niet fijn om op Ibu te moeten trainen..
Zelf doe ik het niet omdat ik bang ben oefeningen te forceren omdat pijnprikkels gedempt worden. Ben eigenlijk wel nieuwsgierig, wat jou mening daar over is? Herken je dan bijvoorbeeld alsnog wanneer het "echt niet lekker zit" en je toch echt iets moet gaan aanpassen?

hoeveel rust pak je tussen sets en begeleid je pt je via internet e.d. of traint ie ook mee?

Niet maxen op machines en kijk uit voor je nek.
niet lullig bedoelt maar vind je trainingen er vaak wat vaag uitzien. Aparte combo's van oefeningen en vreemde rep ranges. alles op advies van je pt?

Staat ''rm'' niet voor Rep Max?
Hebben de A/B/C nog een betekenis trouwens?
Lees veel mee maar reageer niet altijd![]()
5RM idd, op een losse oefening.. dipping riem met gewicht eraan.