SanneF
Freaky Bodybuilder
- Waardering
- 3.024
- Lengte
- 1m70
- Massa
- 75kg
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
In het weekend is me gewicht altijd wat lager. vandaag weeg ik weer 74.5Lekkere chins, en 2 sec pauze in de squats is heftig! (als het op het laagste punt is, niet op het hoogste)
Gaat goed met je gewicht (jaloers)
Hoeveel humpjes voor de training, en hoeveel voor de pizza?![]()

sorry....dat zijn pizzagains vrees ik
zet 'm op vanavond!!

Misschien toch maar overstappen op hoog eiwit dieet, volgens marv zitten daar maar 0,3 kcals per gram invet omzetten in spieren... daarom weeg je nog haast evenveel![]()

waarom was ik nog niet in hier :O
misschien heb je goede afterburn en kom je daarom aan in cut? mike changweng had daar goed filmpje over.
in

Je hebt ook zo'n pizzaovenwaarmeerderetegelijkinkunnen-ding. Dat je met z'n alleen kneuterig rond dat ding gaat zitten, ieder zijn eigen mini pizza belegt en die dan in dat ding schuift.uhm een link naar die oven?
het was een tweedehandsje
Ik zal mijn wederhelft eens aankijken, hij is de chef in huis![]()
.Je hebt ook zo'n pizzaovenwaarmeerderetegelijkinkunnen-ding. Dat je met z'n alleen kneuterig rond dat ding gaat zitten, ieder zijn eigen mini pizza belegt en die dan in dat ding schuift.
Soort eigentijds gourmetten maar dan met pizza. Lijkt me ook wel wat.
no way!
dat wordt never nooit warm genoeg.
Een pizzaoven moet 350 graden kunnen halen, een gewone oven (ook niet met pizzasteen) wordt niet heet genoeg.
Lekker zelf deeg maken met tipo 0.0 en heerlijk beleg, mjum, mum, nu alweer trek in.