AndroidHealthClinic

Joost goes true natty recomp

Nice chins

60 kilo squats, mis ik iets hier?

wel harde chins.

• Topic Starter Topic Starter
  • #2.503

Thanks, chins blijven hard ja

60 kilo squats, mis ik iets hier?

wel harde chins.

paused 2 seconde onderin ;)

Heb anderhalf jaar met scheve heupen rond gelopen waardoor ik altijd last had van illopsoas en dus niet fatsoenlijk kon squatten. kan nu eindelijk onder paralell squaten alleen wil me kont bij de daling nog wel eens naar 1 kant op wijken, ben dus nu tijdelijk aan het paused squatten om me vorm onder de knie te krijgen.

Thanks, chins blijven hard ja

paused 2 seconde onderin ;)

Heb anderhalf jaar met scheve heupen rond gelopen waardoor ik altijd last had van illopsoas en dus niet fatsoenlijk kon squatten. kan nu eindelijk onder paralell squaten alleen wil me kont bij de daling nog wel eens naar 1 kant op wijken, ben dus nu tijdelijk aan het paused squatten om me vorm onder de knie te krijgen.

oke vandaar ;)

no hate ofzo maar iemand die zo lang traint en struggled met 60x5 paused squats is meestal niet zonder rede.

Goeie chins idd

Overhead met 18kg, is dag niet een beetje licht?

3 humps!:cheer: Hoe gaat het shape-wise Joost? Beetje zoden aan de dijk met het huidige trainingsregime?

• #2.509
oke vandaar ;)

no hate ofzo maar iemand die zo lang traint en struggled met 60x5 paused squats is meestal niet zonder rede.

Ik kan pas weer sinds een week of 4 squatten he, heb daarvoor een jaar niet fatsoenlijk benen getraind.
meer dan 5 had er misschien wel ingezeten maar ik had het idee dat er weer een goodmorning aan zat te komen :o. moet toch maar eens powerlift schoenen aanschaffen, zit alleen te wachten op een sale :o

Goeie chins idd

Overhead met 18kg, is dag niet een beetje licht?

Ik voer deze oefening uit met 1 DB, die ik bij elke rep stil op me schouder leg voordat ik weer omhoog ga ;)
Deed eerst 20kg maar merkte dat me vorm wat begon te verslappen hiermee. Misschien over een maandje weer overstappen op barbell overhead.

T zijn wel veel repjes.

O nee, 18 kg dumbells en 10-8 reps toch? Dat is toch netjes rambo?
Vind et zelf ook wel prima :)

3 humps!:cheer: Hoe gaat het shape-wise Joost? Beetje zoden aan de dijk met het huidige trainingsregime?

Gaat prima, was afgelopen week niet heel strict en dit was ook meteen te zien aan me gewicht. vanochtend was het weer 74.4 dus gaat weer de goede kant op.
Zit nu in week 8, ben begonnen op 78.5kg

Dat is een half kilo'tje per week. Toch lang zo slecht niet man ;) Zeker met de Pasen er nog tussen.

Met 1DB tegelijk? Doe ze zelf met 2 (om en om) en dat bevalt erg goed.

• #2.512
Dat is een half kilo'tje per week. Toch lang zo slecht niet man ;) Zeker met de Pasen er nog tussen.

2vigp5c.png

Met 1DB tegelijk? Doe ze zelf met 2 (om en om) en dat bevalt erg goed.

1db tegelijk ja, dus eerst 8 reps met links, dan 8 reps met rechts.

Die excel ziet er nice uit! Wil je die mij sturen..:o

nice cutprogress
laatste regeltje blijft ietsjes gelijk..even afwachten gok ik?

Nice JoostDD

Niet zo heel streng geweest idd, komt door die pizza van jou :(

ey, pizza past prima in een cut

(maar niet als je 3 van die hele zelfgemaakte krengen in je strorrie douwt :cool:)
kan me niet herinneren dat ik ze in die trechter van je ganzennekkie stopte hoor :rolleyes:

• #2.520
ey, pizza past prima in een cut

(maar niet als je 3 van die hele zelfgemaakte krengen in je strorrie douwt :cool:)
kan me niet herinneren dat ik ze in die trechter van je ganzennekkie stopte hoor :rolleyes:

jawel je bleef me bord volgooien feeder :eek:

Terug
Naar boven