- Waardering
- 2.433
- Lengte
- 1m93
- Massa
- 73kg
- Vetpercentage
- 35%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.

Thanks, chins blijven hard ja
paused 2 seconde onderin
Heb anderhalf jaar met scheve heupen rond gelopen waardoor ik altijd last had van illopsoas en dus niet fatsoenlijk kon squatten. kan nu eindelijk onder paralell squaten alleen wil me kont bij de daling nog wel eens naar 1 kant op wijken, ben dus nu tijdelijk aan het paused squatten om me vorm onder de knie te krijgen.

Goeie chins idd
Overhead met 18kg, is dag niet een beetje licht?
T zijn wel veel repjes.
O nee, 18 kg dumbells en 10-8 reps toch? Dat is toch netjes rambo?
oke vandaar
no hate ofzo maar iemand die zo lang traint en struggled met 60x5 paused squats is meestal niet zonder rede.
. moet toch maar eens powerlift schoenen aanschaffen, zit alleen te wachten op een sale 
Goeie chins idd
Overhead met 18kg, is dag niet een beetje licht?

Vind et zelf ook wel primaT zijn wel veel repjes.
O nee, 18 kg dumbells en 10-8 reps toch? Dat is toch netjes rambo?

3 humps!Hoe gaat het shape-wise Joost? Beetje zoden aan de dijk met het huidige trainingsregime?
Dat is een half kilo'tje per week. Toch lang zo slecht niet manZeker met de Pasen er nog tussen.
Met 1DB tegelijk? Doe ze zelf met 2 (om en om) en dat bevalt erg goed.
![]()
1db tegelijk ja, dus eerst 8 reps met links, dan 8 reps met rechts.
Mooi om deze vorderingen te zien. Wij lopen behoorlijk gelijk met cutten. Nu weer zakken hoor met de verjaardagen en pasen achter de rug!
nice cutprogress
laatste regeltje blijft ietsjes gelijk..even afwachten gok ik?

Niet zo heel streng geweest idd, komt door die pizza van jou![]()
)
ey, pizza past prima in een cut
(maar niet als je 3 van die hele zelfgemaakte krengen in je strorrie douwt)
kan me niet herinneren dat ik ze in die trechter van je ganzennekkie stopte hoor