- Waardering
- 8.297
- Lengte
- 1m60
- Massa
- 62kg
- Vetpercentage
- 24%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Hmm.. Zal het eens een kans gevenEn met zittend wel? je kan makkelijker zittend cheaten dan staand hoor, en een klein beetje arch mag.
.yihoestaande arnold presses: dayummmmmmmm
en three humps this time: dayummmmmmm
doe dat maar is.
hihiHihi stiekem je verborgen foto nog gezien, gaat prima joost![]()
Hoe kan je nou failen met die 34 DB BP en die 32 dan 5 keer pressen? Kreeg je ze niet in positie?
Imo toch een betere oefening keuze dan de vorige...
Hoe kan je nou failen met die 34 DB BP en die 32 dan 5 keer pressen? Kreeg je ze niet in positie?
Imo toch een betere oefening keuze dan de vorige...

Netjes die RDL!
De hipthrust verdient een betere kans. Ik doe hem op de rand van m'n bed. Maar in de gym is misschien een step bankje of zo te vinden wat lager is.
He... alles is mogelijk in deze log. Je zou beter moeten weten Rob![]()
He... alles is mogelijk in deze log. Je zou beter moeten weten Rob![]()

Ja, er is veel mogelijk, maar dat maakt het niet minder bizar![]()

Of twee step bankjes op elkaar zetten..Er is wel een step bankje volgens mij wat ik nog zou kunnen checken of ie de goede hoogte is.
Je moet er beetje handigheid in krijgen..Pff, jij loopt ook al te kloten met de setup van die thrusters! Het kost mij serieus veel tijd om alles voor die oefening klaar te zetten!Als iemand daar nog tips voor heeft..
.We hebben er maar 1 volgens mij
en heb echt een hekel eraan om hele setups te moeten maken.Pff, jij loopt ook al te kloten met de setup van die thrusters! Het kost mij serieus veel tijd om alles voor die oefening klaar te zetten!
Als iemand daar nog tips voor heeft..
Je moet er beetje handigheid in krijgen..
Ik zet altijd gewoon een bankje tegen een pilaar (anders schuift bankje weg), leg er een matje voor, pak barbell en hang de grootste schijven eraan en ga thrusten.
Door grote schijven er aan te hangen is het gemakkelijker extra gewicht er elke set op te laden, dan blijft de barbell goed van de grond..
Pff, jij loopt ook al te kloten met de setup van die thrusters! Het kost mij serieus veel tijd om alles voor die oefening klaar te zetten!
Als iemand daar nog tips voor heeft..
of gewoon niet doen.
Heb Ronnie ook nooit hip thrusters zien doen![]()