XXL Nutrition

Joost goes true natty recomp

staande arnold presses: dayummmmmmmm
en three humps this time: dayummmmmmm

Hihi stiekem je verborgen foto nog gezien, gaat prima joost :D

• Topic Starter Topic Starter
  • #2.564
staande arnold presses: dayummmmmmmm
en three humps this time: dayummmmmmm
yihoe

Hmm.. Zal het eens een kans geven :).
doe dat maar is.

Hihi stiekem je verborgen foto nog gezien, gaat prima joost :D
hihi

Training van gisteren was een beetje een experiment met nieuwe oefeningen en 5RM tests. de sets liggen daarom ook wat lager.

BW vanochtend 74,4

1a Romanian deadlift
110x5 PR
90x9
90x8

1b Flat dumbbell press
34xF
32x5
26x9
26x8

2 Barbel hip thrust
60x8
70x5
70x7
Bankje was net te hoog waardoor ik me eerst omhoog moest wringen met de stang om me schouderbladen op het bankje te krijgen. die 70 kg kreeg ik toen ook niet goed meer op me heupen, en me voetstance was ook lastig om die nog aan te passen. met bankje is kut dus.

3a Lat prayer
55x5
Blijft ook nog even lastig.

3b Standing Cable High row
50x5
Ook niet echt een ideale oefening, zat al aan fullstack.

3c One-leg calf raise (tenen naar buiten)
40x8
40x8
40x8

3d Unilateral cable side raise
4x17
4x15
4x12

4a Unilateral leg extension
35x10
35x11
35x12

4b Unilateral hammer curl
12x11
12x11

Rating:
2agn2bs.gif

Meh, nieuwe oefeningen zijn niet echt ideaal.

Hoe kan je nou failen met die 34 DB BP en die 32 dan 5 keer pressen? Kreeg je ze niet in positie?

Imo toch een betere oefening keuze dan de vorige...

• #2.566
Netjes die RDL!
De hipthrust verdient een betere kans. Ik doe hem op de rand van m'n bed. Maar in de gym is misschien een step bankje of zo te vinden wat lager is.

Hoe kan je nou failen met die 34 DB BP en die 32 dan 5 keer pressen? Kreeg je ze niet in positie?

Imo toch een betere oefening keuze dan de vorige...

He... alles is mogelijk in deze log. Je zou beter moeten weten Rob :)

• #2.568
Netjes die RDL!
De hipthrust verdient een betere kans. Ik doe hem op de rand van m'n bed. Maar in de gym is misschien een step bankje of zo te vinden wat lager is.

He... alles is mogelijk in deze log. Je zou beter moeten weten Rob :)

Er is wel een step bankje volgens mij wat ik nog zou kunnen checken of ie de goede hoogte is.

Pff, jij loopt ook al te kloten met de setup van die thrusters! Het kost mij serieus veel tijd om alles voor die oefening klaar te zetten!:o

Als iemand daar nog tips voor heeft..

Pff, jij loopt ook al te kloten met de setup van die thrusters! Het kost mij serieus veel tijd om alles voor die oefening klaar te zetten!:o Als iemand daar nog tips voor heeft..
Je moet er beetje handigheid in krijgen..
Ik zet altijd gewoon een bankje tegen een pilaar (anders schuift bankje weg), leg er een matje voor, pak barbell en hang de grootste schijven eraan en ga thrusten :o.
Door grote schijven er aan te hangen is het gemakkelijker extra gewicht er elke set op te laden, dan blijft de barbell goed van de grond..

• #2.574
Of twee step bankjes op elkaar zetten..
We hebben er maar 1 volgens mij :o en heb echt een hekel eraan om hele setups te moeten maken.

Pff, jij loopt ook al te kloten met de setup van die thrusters! Het kost mij serieus veel tijd om alles voor die oefening klaar te zetten!:o

Als iemand daar nog tips voor heeft..

Jup idd..

Je moet er beetje handigheid in krijgen..
Ik zet altijd gewoon een bankje tegen een pilaar (anders schuift bankje weg), leg er een matje voor, pak barbell en hang de grootste schijven eraan en ga thrusten :o.
Door grote schijven er aan te hangen is het gemakkelijker extra gewicht er elke set op te laden, dan blijft de barbell goed van de grond..

bankje is gewoon net te hoog..

of gewoon niet doen.

Heb Ronnie ook nooit hip thrusters zien doen :P

sterke incline db pressert wel

het ligt bij mij aan de soort hipthrusters die ik moet doen.
Bij reguliere barbell thrusters ga ik gewoon aan het einde van een benchpressbankje liggen.
Ik doe grote schijven op de barbell, een schuinrubber matje op mijn heupen en rol onder de barbell door.
Kost niet meer tijd dan een benchpresssessie voorbereiden.

Bij single legged hipthrusters is het een ander verhaal. Dan moet ik de halve gym verbouwen :S

Terug
Naar boven