Fitness Seller

Joost goes true natty recomp

• Topic Starter Topic Starter
  • #2.642
denk zelf dat ik rond de 70/71 zal eindigen, zodra de bulk begint verwacht ik ook gelijk 2 of 3 kilo aan te komen qua darminhoud etc :roflol:

Dan zou je in het beste geval enkel 3kg vet nog mogen kwijt raken om rond die 10% te komen... en geen VVM meer.
Ga je nog aardig aan de bak mogen. Zeker gezien je pas echt goed VVM gaat verliezen eens je -12% gaat.

• #2.644
Dan zou je in het beste geval enkel 3kg vet nog mogen kwijt raken om rond die 10% te komen... en geen VVM meer.
Ga je nog aardig aan de bak mogen. Zeker gezien je pas echt goed VVM gaat verliezen eens je -12% gaat.

ach tot nu toe gaat kracht nog prima, merk nu wel wat stallingen, vandaar de nieuwe oefeningen.

Nice dat gewicht! Volgens heb jij ook dat het een paar dagen op een plateau hangt, en dan weer even naar beneden schiet.
Chin ups worden steeds makkelijker nu he!

ow je wordt een minijoost!! gaat goed.

• #2.653
Nice dat gewicht! Volgens heb jij ook dat het een paar dagen op een plateau hangt, en dan weer even naar beneden schiet.
Chin ups worden steeds makkelijker nu he!

Lats blijven zowieso mijn sterke kant, kon zelfs meer op de latpulldown als wovano, en die is toch echt wel een beer vergeleken met mij :roflol:

ow je wordt een minijoost!! gaat goed.
minimini

true story :roflol:

Ik, met mijn kleine jongetjes quads :(.

ontopic: Goed bezig joost, er is al cutvooruitgang te zien.
Ben benieuwd naar het eindresultaat!

ik ook, nog een maandje of anderhalf hoop ik.

Enkel en alleen op gebied van lengte dan :trollface:
fu dikz*k :mad:

Lats blijven zowieso mijn sterke kant, kon zelfs meer op de latpulldown dan wovano, en die is toch echt wel een beer vergeleken met mij :roflol:
Blijf je dit nu altijd erbij halen :(
En dat terwijl ik over mijn rug ook weinig te klagen heb :eek:

zegt degene die claimt op 23% te staan :roflol:

Als jij 23% bent dan ben ik echt geen 20%.

Ik meet waar het vet zit ;) Niet waar ik geen vet heb. Dan is het makkelijk :) Nu ja, DBB standards op
gebied van vet% liggen gemiddeld wel 5 a 10% te laag :p

• #2.660
Terug
Naar boven