MuscleMeat

Joost goes true natty recomp

trok tijdje geleden 8x80 volgens mij.. en wovano deed 75.

---------- Toegevoegd om 11:02 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 11:01 ----------

mindset is alles ;)

oja gisteren barbell glutebridge in een volle gym.

Kerel zat me uit te lachen en zei:"heb je dat op tv gezien?"

Toen ik zei dat hij niet eens onder de stang kon komen met ze vetpens was ie stil :roflol:

:roflol:

Gisteren hier ook de halve gym die om een heer heen ging staan die dit met 300 kg (:eek:) ging doen, helft kende die oefening geeneens.
(moest trouwens ook de barbell op een verhogingkje leggen om eronder te komen gniffel)

:roflol:

Gisteren hier ook de halve gym die om een heer heen ging staan die dit met 300 kg (:eek:) ging doen, helft kende die oefening geeneens.
(moest trouwens ook de barbell op een verhogingkje leggen om eronder te komen gniffel)

300kg?? Was Marvin in the house :D

300kg glute bridge.

Uwotmate.

Wel mooie burn Joostd "met die pens kom je er niet eens onder" :roflol:

mindset is alles ;) oja gisteren barbell glutebridge in een volle gym. Kerel zat me uit te lachen en zei:"heb je dat op tv gezien?" Toen ik zei dat hij niet eens onder de stang kon komen met ze vetpens was ie stil :roflol:
Vreemd goedje, die mindset.. Gisteren zette ik voor mijn gevoel een baggertraining neer terwijl het cijfermatig best meeviel. Maar toch, dat gevoel.. Neh..

En wtf, irritant dat iemand commentaar heeft op oefeningen en vervolgens zelf genadeloos wordt afgemaakt door een opmerking, de heerlijkheid :rolleyes:

• Topic Starter Topic Starter
  • #2.685
Vreemd goedje, die mindset.. Gisteren zette ik voor mijn gevoel een baggertraining neer terwijl het cijfermatig best meeviel. Maar toch, dat gevoel.. Neh..

En wtf, irritant dat iemand commentaar heeft op oefeningen en vervolgens zelf genadeloos wordt afgemaakt door een opmerking, de heerlijkheid :rolleyes:

mijn mindset word huidig verneukt door pijntjes.

Ik zat gisteren TV te kijken, zag ik een bodybuild documentaire waarop een pro bodybuilder glute bridges voor deed en zei dat het top was voor glute ontwikkeling.

kom ik in de gym, zie ik iemand die oefening doen.
Ik vraag dus heel enthousiast van "Heb je dat op TV gezien!", ik had dat wel namelijk.

Zegt die vent opeens dat ik m'n klep moet houden en dat ik met m'n pens niet eens onder de stang zou komen :(.

Ik zat gisteren TV te kijken, zag ik een bodybuild documentaire waarop een pro bodybuilder glute bridges voor deed en zei dat het top was voor glute ontwikkeling.

Ik vraag dus heel enthousiast van "Heb je dat op TV gezien!", ik had dat wel namelijk.

Zegt die vent opeens dat ik m'n klep moet houden en dat ik met m'n pens niet eens onder de stang zou komen :(.

hahaha:roflol:

300kg?? Was Marvin in the house :D
Wat? Ik wil wel strakke billetjes...maar 300kg..

..gaat vast over een andere Marvin..:o

:roflol: heerlijk dit!!

• Topic Starter Topic Starter
  • #2.691
Training van gisteren:

Gewicht vanochtend: 73,1

1a Squat (high bar)
65x9 -> rep target gehaald dus alvast verhogen.
67x5
67x5

1b Arnold press
19x5 -> rep target niet gehaald dus speedsets.
14x12
14x12

1c Neutral grip chin-up
11x7 VPR
11x5
11x5
11x5

2a Machine fly
40x14 VPR
40x12
40x12

2b Unilateral liggende leg curl
50x8
50x8
Sinds dat ik glute bridges doe is me kracht hierbij naar beneden.

3a one-arm rope push down
15x12
15x12
Vervelende klik in me elleboog, nog steeds.

3b One leg calf raise (tenen naar binnen)
34x10
34x10
34x10

Rating:
2agn2bs.gif
2agn2bs.gif
2agn2bs.gif

om 4 uur paracetamol op en rond kwart over 6 redelijk pijnloos getraind :o

jeej voor pijnloze train en behalen reptarget

Paracetamol aparte PWO ;)
Goeie tren verder!

apririne joost: gewoon aan de doping
foei, had ik niet achter je gezocht

aspirine staat gewoon op de dopingwaaier schat

Ja Joost het is zover. Haal dat true in je logtitel maar weg.
Owee als mister10 hier achter komt....

Dat dit kan in nederland

Terug
Naar boven