- Waardering
- 7.946
- Lengte
- 1m85
- Massa
- 105kg
- Vetpercentage
- 14%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.

67kg.. interessant getalEn een VPR, altijd lekker.
microprogress.. ik heb een rep target, als ik die haal mag ik 2kg zwaarder pakken.
.Heb je bij je gym gekalibreerde gewichten? Anders is microloaden ook dweilen met de kraan open.
Ik heb er zelf ook over na zitten denken om micro schijfjes aan te schaffen, maar 20kg schijven kunnen bv 19.5 of 20.5 zijn en dan is het qua microladen ook maar gokwerk.

Hoe kan die 67x 9 nou een PR zijn als je een tijd geleden nog +100 SQ![]()
Heb je bij je gym gekalibreerde gewichten? Anders is microloaden ook dweilen met de kraan open.
Ik heb er zelf ook over na zitten denken om micro schijfjes aan te schaffen, maar 20kg schijven kunnen bv 19.5 of 20.5 zijn en dan is het qua microladen ook maar gokwerk.
zo autistisch ben ik niet.. zorg gewoon dat ik dezelfde schijven hebt.
Of stiekem de schijven markeren met benzinestift 
Haha, Marvinstyle is toch wel een begrip geworden inmiddelsthanks! vanavond geen training! moet met me schoonfamillie uit eten bij de wok.. dus ala marvin leven op 1 bakje kwark overdag![]()
.Haha, Marvinstyle is toch wel een begrip geworden inmiddels![]()
Veel plezier vanavond! .. Zorg ervoor dat je er morgen meerwaarde uit kan halen, mocht je dan gaan trainen.

in het verleden behaalde resultaten is geen garantie voor de toekomst.
Daarnaast is het een vpr.. ik kijk gewoon niet naar het verleden![]()
Maar goed. Alles naar wens dus nog?Je bent soms een raar mannetje JoostMaar goed. Alles naar wens dus nog?
Mooie training weer Joost! Nog steeds lekker VPR's aan het pakken
Gewicht daalt ook gestaag verder, goed bezig!![]()
Hoe is je voeding momenteel qua kcals (op rustdagen/trainingsdagen)?

longtime pr's zijn niet interresant man, vind het veel interresanter of ik nu vooruit ga ja of nee.
Vind dat je je hier toch een beetje vergist man. Het is niet omdat je andere oefeningen kiest dat je daarom
ook vooruit gaat. Dead PR is 150, doe nu RDL en pak 120. Hoppa! PR. Nou ok. Nadien terug naar 140DL
en dan heb je ineens terug een PR omdat je van 140 naar 150 gaat? Hahahaha. Nee
We staan niet in een powerlifters log robbie, zoals ik al zei, enige wat voor mij nu telt is dat ik progressie maak ten opzichte van mijn vorige training.
tijdens je cut. Volgens mij is dat best wel belangrijk ook voor toekomstige vooruitgang te blijven maken.
Als je een 100kg SQ hebt, heb je een 100kg SQ als je tijdens je cut dan nog 80kg SQ overhoud, maakt het
geen hol uit of je meer SQ dan je vorige training. Dan ben je 20kg op je SQ kwijt. En dat is allesbehalve een PR.
En die 20kg moet je na je cut weer bijbenen om uiteindelijk op dezelfde kracht en ook vaak massa uit te komen.
Mijn squat is gewoon een slecht voorbeeld.. ik heb heel lang niet onder paralell kunnen komen, en toen was mijn squat pr 100kg ja.. nu is mijn vorm veel dieper en is de vergeleiking dus ook helemaal niet redelijk.
. Als het eerst quarter squats waren en nu below parallel