- Waardering
- 17.420
- Lengte
- 1m72
- Massa
- 105kg
- Vetpercentage
- 15%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
We staan niet in een powerlifters log robbie, zoals ik al zei, enige wat voor mij nu telt is dat ik progressie maak ten opzichte van mijn vorige training.
Victor Mooren systeem... helaas vergelijken ze zich vaak met een hoop fake natty's daar. En mensen die het
natty deden, wel, die zagen er uiteindelijk plat uit met amper nog kracht op de compounds.
Ik ben er helemaal geen fan van... maar goed, dat heeft iedereen hier wel door

kon anderhalf jaar niet onder paralel komen.gast.. ik ben amper kracht kwijt man
zoals ik al zei is mijn squat gewoon een slecht voorbeeldkon anderhalf jaar niet onder paralel komen.
Niet om te haten, maar zo bijzonder sterk was je niet, dus veel kracht kan je ook niet verliezen. Er voorbeelden te vinden op 't forum waar mensen toch behoorlijk wat kracht zijn kwijtgeraakt.
Daarnaast zijn er ook genoeg voorbeelden te vinden van mensen die met wat minder fancy methoden gewoon kracht hebben behouden of sterker zijn geworden.
Maar goed, volgens mij is dit nutteloos.
Niet om te haten, maar zo bijzonder sterk was je niet, dus veel kracht kan je ook niet verliezen. Er voorbeelden te vinden op 't forum waar mensen toch behoorlijk wat kracht zijn kwijtgeraakt.
Daarnaast zijn er ook genoeg voorbeelden te vinden van mensen die met wat minder fancy methoden gewoon kracht hebben behouden of sterker zijn geworden.
Maar goed, volgens mij is dit nutteloos.

Joost heeft een enorme hoeveelheid ervaring en credibility, dus op zich snap ik het wel.

Yeah buddy!thanks!
vanavond geen training! moet met me schoonfamillie uit eten bij de wok.. dus ala marvin leven op 1 bakje kwark overdag![]()
Haha, 'A la Marvin', 'Marvin-style' en 'strafcardio' beginnen een begrip te worden hierHaha, Marvinstyle is toch wel een begrip geworden inmiddels![]()
Veel plezier vanavond! .. Zorg ervoor dat je er morgen meerwaarde uit kan halen, mocht je dan gaan trainen.

Hmm, ga daar maar vanuit Joost!...full yolo it is!Nu ik mezelf overdag "straf" ga ik wss full yolo vnv![]()
Beetje recomp dus! Verloopt goed zo te zien..ik zit zelf ook nog te twijfelen of ik volgende week al moet verlagen..cutten is geen sprint natuurlijk..nog steeds hetzelfde als aan het begin van me cut
2500 op trainingsdagen, 1800 op rustdagen. (ongeveer dan)

Hey wat leuk, de haters zijn naar Joost zijn log gegaanJoost heeft een enorme hoeveelheid ervaring en credibility, dus op zich snap ik het wel.

Opzich niets mis met Kritiek..maar Joost probeert gewoon een schema te volgen van een coach waarvoor hij betaald. Ik snap dat die werkwijze onder discussie staat, maar ergens moet wel een punt zijn waarop we begrijpen dat Joost niet gaat afwijken..Oh ja wacht kritiek wordt niet gewaardeerd in deze sectie aangezien, mijn excuses!
In eerste instantie werd er gewoon geprobeerd te helpen, maar goed, dat is kennelijk ook 'haten'.

Ja prima, fluwelen handschoen alles. Maar ik hoef toch niet uit te leggen dat een korte termijnvisie en progressie van training tot training meten gewoon vreselijk dom is? Dat staat echt overal beschreven en ligt zo voor 't pakken.
Muh, meen je dat nou.. Heb je jezelf zo schaamteloos volgevroten dat je er ziek van werd?
Sterkte vanavond..
is een lang verhaal.Damn son, I'm proud!De wok was geslaagd, de avond en nacht daarna was echt een horror nacht maar zal de details besparen.
Workout van gisteren:
1 bord sushi
1 bord kangaroovlees + bord chinese meuk zoals nasi, rood vlees etc.
1 bord kipfilet met woksaus en groenten
1 bord varkenshaas
1 bord poffertjes
1 bord monchoutaart, creme brule, bastogne koek,
1 bord slagroomtaart(met iets van noten, echt mega lekker), roze koek, schepijs van la venetia, lange vingers, negerzoen, klein cakeje.
oja en 2 cola light en een thee want ik wil natuurlijk niet dik worden.
gewicht vanochtend 73,5 dus prima bulk.
ongeveer 3 uur geslapen dus rip training vnv
Die toetjes
Aight, dat is wel flink wat anders dan zeggen "het enige wat me boeit is progressie tov m'n vorige training". Ik ben benieuwd wat 't je uiteindelijk gaat brengen. Wanneer verwacht je op 10% te staan?