AndroidHealthClinic

Joost goes true natty recomp

Uiteindelijk kan je zeggen wat je wilt, maar de zogezegde 'PHM manier' werkt wel... zeker op gebied qua kracht.
Natty of niet, heb ik bij sommige wel mijn twijfels over, maar dat hebben er al enkele bewezen. En ik vind bij Victor
zijn manier, dat het meer niet werkt dan wel. Maar goed, dat is een discussie die we hier niet moeten voeren. Maar
imo mogen we het wel in twijfel trekken.

Als dat overkomt als haat, mijn excuses Joost

• Topic Starter Topic Starter
  • #2.762
Damn son, I'm proud!

Waar zit deze wok Joost??? Die toetjes:heart:

wok van papendrecht, gebak kwam van een ambachtelijke bakker en ijs van la venetia. :cool:

---------- Toegevoegd om 09:02 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 09:00 ----------

Uiteindelijk kan je zeggen wat je wilt, maar de zogezegde 'PHM manier' werkt wel... zeker op gebied qua kracht.
Natty of niet, heb ik bij sommige wel mijn twijfels over, maar dat hebben er al enkele bewezen. En ik vind bij Victor
zijn manier, dat het meer niet werkt dan wel. Maar goed, dat is een discussie die we hier niet moeten voeren. Maar
imo mogen we het wel in twijfel trekken.

Als dat overkomt als haat, mijn excuses Joost

tuurlijk mag je het in twijfel trekken, maar kom dan wel met goede argumenten he robbie. maar verwacht niet dat ik snel ga afwijken over wat mijn pt me aanbeveelt. ik heb in het begin genoeg vragen gesteld waarom bepaalde zaken zo zijn en doe dat nog steeds, en tot nu toe komt hij met goede argumenten en onderzoeken. sta al droger dan ik ooit geweest ben :o. mijn laatste cut was echt slecht en kracht zakte naar beneden.

• #2.767
Even helemaal off topic, maar voor de duidelijkheid: niemand bij phm traint op precies dezelfde manier. Iedereen heeft een eigen trainingsopzet en eigen doelstellingen. Voor een schets van de principes die we allemaal wel hanteren zie http://forum.dutchbodybuilding.com/...ptatie-progressief-laden-powerlifting-382759/

Succes verder!

Bedankt! ik ga het artikel van de week even lezen, ben nu niet echt helder.

Whut, woon je in Papendrecht?!

Nope, de opa en oma van me vriendin wel ;)

alhoewel ik wel dicht in de buurt van dordrecht woon.

Argumenten Joost? Argumenten zijn enkel een keuze van een persoon die die wilt aanvaarden. Voor de anderen is het
gewoon poep en hetgene wat zij denken is waarheid. Voor elke studie, elk argument is er wel één tegen te vinden. Ik ben
nu ook droger en groter dan ik ooit ben geweest. Moet ik daarom maar 75eur oid gaan vragen? Nee, want iedereen kan gear
kopen en minder eten en hetzelfde resultaat behalen.

• #2.769
Training van gisteren

Vergeten bw te wegen vanochtend

1a Romanian deadlift
102,5x7
102,5x5
102,5x5
102,5x5

1b Flat dumbbell press
32x6 -> moest eigenlijk 34 doen maar had zon vermoeden dat et niet ging lukken.
26x11
26x10

2 Barbell glute bridge
97,5x12 VPR
97,5x12

3b Reverse bayesian fly
3,5x13
3,5x12

3c One-leg calf raise (tenen naar buiten)
42x8
42x8
42x8
42x8

3d Unilateral cable side raise
5x16
5x12
5x14

4a Unilateral leg extension
40x14
40x10
40x12

4b Unilateral hammer curl
14x8
14x8

Rating:
2agn2bs.gif
2agn2bs.gif

Op 3 uur slaap was het nog niet eens zon slechte train.

Zo is het maar net Joost! Toch nog een VPR tussendoor ook:!:thumb:

Idd nette treen op 3u slaap man :thumbs:

Argumenten Joost? Argumenten zijn enkel een keuze van een persoon die die wilt aanvaarden. Voor de anderen is het
gewoon poep en hetgene wat zij denken is waarheid. Voor elke studie, elk argument is er wel één tegen te vinden. Ik ben
nu ook droger en groter dan ik ooit ben geweest. Moet ik daarom maar 75eur oid gaan vragen? Nee, want iedereen kan gear
kopen en minder eten en hetzelfde resultaat behalen.
Wut? Als er 10 studies voor zijn en 1 tegen dan vind jij dat die ene studie net zo goed gelijk kan hebben? Waar baseer je trouwens op dat Victor zijn methode vaak niet werkt? Ben ik wel benieuwd naar. Niet verschuilen achter zo'n drogreden als hierboven dan aub maar kom met voorbeelden?

PHM methode werkt heel goed idd voor powerlifting, gasten halen hele mooie resultaten, diep respect voor, dit zijn echter totaal niet de doelen waar Joost nu voor gaat.

Joost...wat is eigenlijk je doel (fysiek) ongeveer?

• #2.775
Joost...wat is eigenlijk je doel (fysiek) ongeveer?

mijn doel is natuurlijk zo groot mogelijk worden, met de daarbij behorende krachtstats.

Maar om dat doel te verwezenlijken moet eerst me vetpercentage naar een fatsoenlijk niveau, zit al jaren rond de 20% en dat moet nu naar 10%. vanaf daar wil ik lichte cleanbulks doen waar ik niet teveel aankom qua vet.

Binnenkort doe je de barbell glute bridge even sterk als Nicky :D

Ga toch ook echt over die bb glute bridges beginnen hoor.. Fijn dat steeds meer mannen besloten hem erin te gooien :D.
Nette training voor 3 uurtjes slaap, hoop dat je dit weekend wat meer uren kunt pakken.. Dan geef je de komende trainingen vast weer meer humps ^^.

• #2.780
Training van gisteren & vandaag.

BW vanochtend 73,4

Vrijdag:

1a Squat (high bar)
67,5x10 VPR
70x9 PR
70x7
woppaaaa.
Had een spotter die me aanmoedigde, scheelt ook een hoop denk ik.

1b Arnold press
18x8
18x6
18x5

1c Neutral grip chin-up
bw+12x8 VPR
bw+12x5
bw+12x5
bw+12x4

2a Machine fly
45x10
45x9
45x10

2b Unilateral liggende leg curl
50x10
50x8

3a one-arm rope push down
20x14
20x12

3b One leg calf raise (tenen naar binnen)
34x11
34x9
34x10

Vandaag:

1a Romanian deadlift
87,5x14
87,5x8
87,5x8
lijkt wel cardio.

1b Flat dumbbell press
30x6
30x5
30x5
slap.

2 Barbell glute bridge
100x12 VPR
100x10

3a Pull-up
bwx11
bwx9

3b Reverse bayesian fly
3,5x13
3,5x15

3c One-leg calf raise (tenen naar buiten)
42x10
42x10
42x10

3d Unilateral cable side raise
7,5x10
7,5x9
7,5x7

4a Unilateral leg extension
45x8
40x12
40x10
burn

4b Unilateral hammer curl
14x6
14x6
dit keer zittend gedaan, voelde stuk beter.

Nog een mededeling:

Ik zit al een tijdje niet lekker in me vel, last van hyperventilatie (af en toe), pijntjes, laag libido etc. dus heb ik in overleg besloten deze week me kcals omhoog te gooien. trainingsdagen 2900 en rustdagen 2100, wat ongeveer op onderhoud komt. dieet is speciaal aangepast om me herstel te bevorden. 800gr groenten per dag incoming :o

nog speciaal voor robke:
[afbeelding niet meer beschikbaar]

Terug
Naar boven