Fitness Seller

Joost goes true natty recomp

Verstandige keuze je kcal even omhoog te gooien. Op naar een goed herstel om later weer goed te kunnen knallen. Hyperventilatie is absoluut een teken dat je iets moet gaan veranderen (helaas spreek ik uit ervaring). Grijp op tijd in en laat het niet uit de hand lopen.. Goed bezig dus :).
Succes!

Ik zit al een tijdje niet lekker in me vel, last van hyperventilatie (af en toe), pijntjes, laag libido etc. dus heb ik in overleg besloten deze week me kcals omhoog te gooien. trainingsdagen 2900 en rustdagen 2100, wat ongeveer op onderhoud komt. dieet is speciaal aangepast om me herstel te bevorden. 800gr groenten per dag incoming :o
Dat klinkt idd niet al te best. Heb je daar een directe aanleiding voor in je privé omgeving? Sterkte daarmee in ieder geval, hopen dat je kcal uppen je daarbij gaat helpen!

• Topic Starter Topic Starter
  • #2.783
Verstandige keuze je kcal even omhoog te gooien. Op naar een goed herstel om later weer goed te kunnen knallen. Hyperventilatie is absoluut een teken dat je iets moet gaan veranderen (helaas spreek ik uit ervaring). Grijp op tijd in en laat het niet uit de hand lopen.. Goed bezig dus :).
Succes!
dankje!

Dat klinkt idd niet al te best. Heb je daar een directe aanleiding voor in je privé omgeving? Sterkte daarmee in ieder geval, hopen dat je kcal uppen je daarbij gaat helpen!

mwa niet echt stressvolle situaties, maar heb wel heletijd met blessures gelopen en pijntjes, en ik dat heeft me lichamelijk veel stress gegeven.

En daar zijn ze, de 100 kg bb glute bridges :D

800 gr is trouwens prima weg te krijgen hoor, zeker in je cut als je toch honger hebt.

Netjes Joost die PR's! Squat-PR's zijn de beste:cheer:

Verstandige keus ook om op onderhoud te gaan zitten!:thumbs: Supplementeer je al vitamine D (minimaal 1000IU dagelijks..)

800 gr groente? :eek:

Goed bezig kerel! Groente gebruik ik zelf altijd als filler tijdens de cut. Heerlijk tegen het hongergevoel en stukke beter dan aan je zieke cravings toe te geven.

Brute tanktop op die pic :D GL met je issues man, hoop dat t beter gaat op meer cals. Wel lekkere PR's verder!

Goeie side delt wel.

• #2.790
En daar zijn ze, de 100 kg bb glute bridges :D

800 gr is trouwens prima weg te krijgen hoor, zeker in je cut als je toch honger hebt.

Netjes Joost die PR's! Squat-PR's zijn de beste:cheer:

Verstandige keus ook om op onderhoud te gaan zitten!:thumbs: Supplementeer je al vitamine D (minimaal 1000IU dagelijks..)

Goed bezig kerel! Groente gebruik ik zelf altijd als filler tijdens de cut. Heerlijk tegen het hongergevoel en stukke beter dan aan je zieke cravings toe te geven.
Wat voor groenten eten jullie? vind het nogal duur allemaal.. en ja vit d moet ik maar eens mee gaan beginnen denk ik.

jup sick.

Brute tanktop op die pic :D GL met je issues man, hoop dat t beter gaat op meer cals. Wel lekkere PR's verder!

Thanks guys! much appreciated.

Wat voor groenten eten jullie? vind het nogal duur allemaal.. en ja vit d moet ik maar eens mee gaan beginnen denk ik.
Per dag:
Lidl -> 400 gr roerbakmix (Chinees, Thais of Italiaans) -> €1,29
Lidl/AH -> 450 gr sperziebonen (diepvries) -> €0,59 bij AH
Lidl -> 4 avocado's per week verdeeld -> €0,99 per stuk

Kom je per week uit op €17,12

• #2.792
Per dag:

thanks, kwam nu op 21 euro uit ofso, incl nog wat andere zaken zoals chocola etc.

Ga van de week weer een musclemeat bestelling doen, groenten blijven wss voorlopig zo hoog.

Per dag:

Per dag:
XXL > 1 multivitamine

Wat is de rede dat je 800gr groente eet/gaat eten? Puur voor een meer verzadigd gevoel?

Wat duurder, maar verse spinazie is voor mij iets wat vaak terug komt qua voeding! Weer eens wat anders dan de eeuwige broccoli en op veel verschillende manieren te bereiden!

Ben zelf groot fan van de roerbakmixen.. Vult enorm. Wat eieren doorheen, kruiden, alles in de wok en aanvallen maar :).

• #2.797
Per dag:
XXL > 1 multivitamine
:roflol:

Wat is de rede dat je 800gr groente eet/gaat eten? Puur voor een meer verzadigd gevoel?
de reden is dat mijn voedingschema nu "Extreem anti-inflammatory" is. oftwel tegen ontstekingen.

Wat duurder, maar verse spinazie is voor mij iets wat vaak terug komt qua voeding! Weer eens wat anders dan de eeuwige broccoli en op veel verschillende manieren te bereiden!
ik ga bij musclemeat maar een order plaatsen.

Ben zelf groot fan van de roerbakmixen.. Vult enorm. Wat eieren doorheen, kruiden, alles in de wok en aanvallen maar :).

true!

800g groente per dag, lekker!
Smakelijk :)

hoop dat dat anti-inflammatory goed helpt

succes met de 800 gr groente, oef!!

Terug
Naar boven