joostd
Huge Freak
- Waardering
- 1.627
- Lengte
- 1m84
- Massa
- 72kg
- Vetpercentage
- 11%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
zie mensen het van squats tot presses gebruiken. zag zelfs een keer een bor in het squatrack
Smith machine incline benchpress kun je niet in een squatrek doen.Waarvoor dan, er is eigenlijk geen oefening die ik kan bedenken waarvoor je de Smith gebruikt die geen beter alternatief heeft..
Smith machine incline benchpress kun je niet in een squatrek doen.

Waarvoor dan, er is eigenlijk geen oefening die ik kan bedenken waarvoor je de Smith gebruikt die geen beter alternatief heeft..
Eens, al vind ik het verlies in te genereren kracht niet erg tov het dwingen tot gebruik van stabiliteitsspieren. Dit is uiteraard geheel persoonlijk!

4-punts meting? Dus zonder je lovehandles dan?
14% is nice man. Congrats. Nog 4% te gaan dus![]()

Waar is de 14.4% foto?! Ons wel lekker maken met een cijfertje maar vervolgens geen foto plaatsen.Je maakt me nieuwsgierig #nohomo.

paar pagina's geleden nog een
Ik zit sinds deze week op onderhoud dus geloof nooit dat er heel veel meer af is.

Dus je staat er nog ongeveer hetzelfde bij als op die foto? Er zal vast wel hard op de tang zijn geknepen dus![]()

Deze?Jatoch?Of niet?

Joost, lieverd, vergelijk even met dit:
[Afbeelding niet meer beschikbaar]
of dit
![]()
En zeg dan eens eerlijk, vind je werkelijk dat je op die 14 a 15% pics lijkt qua droogheid?
Die glute bridges..
Benieuwd hoe de wc-bril morgen voelt![]()