Fitness Seller

Joost goes true natty recomp

• Topic Starter Topic Starter
  • #2.841
Mooie PR's Joost! Cutten gaat ook goed, nog 4% :thumbs:

• #2.846
Mooie PR's Joost! Cutten gaat ook goed, nog 4% :thumbs:

thanks!

gewicht vanochtend: 73,1

1a Squat (high bar)
74,5x4 -> meh voelt zwaar en geen controle.
60x10
60x7

1b Arnold press
20x2 -> nope
14x8
14x10

1c Neutral grip chin-up
bw+12x7
bw+12x7
bw+12x6
bw+12x5

2a Machine fly
50x10
50x9
50x9

2b Unilateral liggende leg curl
55x4 -> nope niet vandaag
40x17

3a one-arm rope push down
20x14
20x12

3b One leg calf raise (tenen naar binnen)
34x12
34x10
34x10

Rating:
2agn2bs.gif
2agn2bs.gif
2agn2bs.gif

Ondanks dat me kracht foetsie was toch nog redelijk lekker getraind. Daarna heel de dag me auto staan poetsen (yes full r*tard, blinken zal ie gvd) dus ben echt versleten nu :D

Morgen rustdag om aapjes te kijken in de apenheul :cool:

Mooie log en een creatieve titel trouwens :p

Succes met het behalen van je doelen!

Die rating blijft geniaal :D Je moet eigenlijk ook een rode hebben, dan is t duidelijker of je 3/5 of 3/10 doet :P

Had bij het lezen van het begin geen drie humps verwacht, dus je hebt met verrast!

Mooi bakkie trouwens!:thumbs:

Mooie rating ondanks het feit dat je kracht even verdwenen was..
Misschien vreemde vraag, maar ben erg nieuwsgierig. Heb je nooit dat wanneer je "je dag niet hebt" juist ontzettend gefrustreerd wordt? Hoe ga jij er in het algemeen mee om? Ik ga tegen beter weten in juist forceren om geen stapje terug te hoeven doen.. Natuurlijk juist meer risico op blessures op die manier.

Veel plezier morgen!

• #2.851
Mooie log en een creatieve titel trouwens :p

Succes met het behalen van je doelen!
thanks!

Die rating blijft geniaal :D Je moet eigenlijk ook een rode hebben, dan is t duidelijker of je 3/5 of 3/10 doet :P
haha, iemand die dat hier kan maken?

Had bij het lezen van het begin geen drie humps verwacht, dus je hebt met verrast!

Mooi bakkie trouwens!:thumbs:

suprise!

thanks, heb er ook een jaar hard voor gespaard ;)

Training van afgelopen zaterdag, was te lazy om dat van het weekend te doen.

gewicht vanochtend:73,1

Romanian deadlift
87,5x14
87,5x8
87,5x5

Flat dumbbell press
32x7
32x6
32x5

Barbel hip thrust
104x8 PR
104x8

Pull-up
bw+2x9
bw+2x8
bw+2x7
bw+2x6

Reverse bayesian fly
4,5x12
4,5x12

One-leg calf raise (tenen naar buiten)
bwx17
bwx15
Had enorme spierpijn, dus even rustig aan gedaan.

Unilateral cable side raise
7,5x10
7,5x10
7,5x9

Unilateral leg extension
40x10
40x10
40x10

Unilateral hammer curl
12x12
12x10

Rating:
2agn2bs.gif
2agn2bs.gif
2agn2bs.gif

na een week op onderhoud te hebben gezeten gaat er nu weer een lichte deficit aangehouden worden. hopen dat ik me nu wat fitter blijf voelen :)

Laatst bewerkt:
Goeie pull ups!

• #2.854
lekker!!
ik haat die RDL's iedere keer opnieuw ;)

Jaja, negeer mijn vorige reactie maar... :sad:

• #2.858
Jaja, negeer mijn vorige reactie maar... :sad:
oops zie het nu pas :D

Mooie rating ondanks het feit dat je kracht even verdwenen was..
Misschien vreemde vraag, maar ben erg nieuwsgierig. Heb je nooit dat wanneer je "je dag niet hebt" juist ontzettend gefrustreerd wordt? Hoe ga jij er in het algemeen mee om? Ik ga tegen beter weten in juist forceren om geen stapje terug te hoeven doen.. Natuurlijk juist meer risico op blessures op die manier.

Veel plezier morgen!

Ik merk dat ik echt baat heb bij een vast schema, en rep targets en gewichten die van te voren beschreven staan. ook heb ik een methode die ik moet toepassen als ik mijn rep target niet haal. je kan niet altijd alles halen, vooral als je aan het cutten bent, dan is het gewoon herpakken en de keer erna weer proberen.

oops zie het nu pas :D Ik merk dat ik echt baat heb bij een vast schema, en rep targets en gewichten die van te voren beschreven staan. ook heb ik een methode die ik moet toepassen als ik mijn rep target niet haal. je kan niet altijd alles halen, vooral als je aan het cutten bent, dan is het gewoon herpakken en de keer erna weer proberen.
Dat is dus precies mijn punt, ik kan mij er niet toe zetten dat het soms gewoon er niet inzit om je targets voor die dag te halen. Mijn uitgangspunt is altijd dat zo veel mogelijk meer/zwaarder (meer reps/zwaarder gewicht) moet dan de vorige training, maar op een gegeven moment gaat dat niet meer.. Of je hebt gewoon je dag niet en voelt je slap, dan kan ik ontzettend lang hangen in zo'n negatief gevoel.
Wat is die methode die je gebruikt als je de rep target niet haalt?

• #2.860
Dat is dus precies mijn punt, ik kan mij er niet toe zetten dat het soms gewoon er niet inzit om je targets voor die dag te halen. Mijn uitgangspunt is altijd dat zo veel mogelijk meer/zwaarder (meer reps/zwaarder gewicht) moet dan de vorige training, maar op een gegeven moment gaat dat niet meer.. Of je hebt gewoon je dag niet en voelt je slap, dan kan ik ontzettend lang hangen in zo'n negatief gevoel.
Wat is die methode die je gebruikt als je de rep target niet haalt?

gewoon een lager gewicht pakken en speedreps hiermee uitvoeren :)

Terug
Naar boven