Fitness Seller

Joost goes true natty recomp

• Topic Starter Topic Starter
brotip 1: pak altijd dezelfde stang (en schijven)

true, maar moest me warming up samen met iemand anders doen die al aan het deadliften was, hij deed deadlifts altijd met die stang zei hij. toen ie weg was meteen stang verwisseld :o

true, maar moest me warming up samen met iemand anders doen die al aan het deadliften was, hij deed deadlifts altijd met die stang zei hij. toen ie weg was meteen stang verwisseld :o

Brotip 1.1: pak dezelfde stang, zonder excuses als 'hij was al bezig'. Er is vast plek voor nog een stang op die plek en zo hoef je niet bij zwaardere setjes eerst alles eraf te halen en bij de andere stang er weer op te doen.

Bedoel voor de stang he, jijzelf wacht even met je setje tot de ander klaar is. Als je geen ruimte hebt voor nog een stang, dan deadlift je dus in een ruimte waar nog net 1 stang en 1 persoon in/op kan?
Als ik en sky samen deadliftte, pakten we altijd 2 stangen. Degene die niet bezig was had de stang gewoon uit de weg gerold zodat de ander kon deadliften.
Dus of je gym is klote of je snapt niet wat ik bedoelde :p

Bedoel voor de stang he, jijzelf wacht even met je setje tot de ander klaar is. Als je geen ruimte hebt voor nog een stang, dan deadlift je dus in een ruimte waar nog net 1 stang en 1 persoon in/op kan?
Als ik en sky samen deadliftte, pakten we altijd 2 stangen. Degene die niet bezig was had de stang gewoon uit de weg gerold zodat de ander kon deadliften.
Dus of je gym is klote of je snapt niet wat ik bedoelde :p

mijn gym staat redelijk vol gebouwd, maar is echt een goede gym met genoeg gewichten en apparatuur.
Het was waarschijnlijk wel mogelijk, maar dan stond ik mss weer andere mensen in de weg.

Ga denk overigens me biceps en triceps dag ruilen. vind persoonlijk borst / biceps lekker maar heb het gevoel dat me rug training de dag erna onder leid. dus misschien omwisselen met triceps.

Ga denk overigens me biceps en triceps dag ruilen. vind persoonlijk borst / biceps lekker maar heb het gevoel dat me rug training de dag erna onder leid. dus misschien omwisselen met triceps.

bij mij precies andersom, maar ben dan ook tricepts dominant. jij biceps volgens mij (toch?) dus dan kan dat wel kloppen idd.

dat ik de neiging heb mn triceps meer te gebruiken, en daarme dominanter is tov andere spieren in een bepaalde oefening

dunno eigenlijk, maar merk vooral met pullups dat me biceps gauw afhaken de dag na me superdude tren. is misschien aan de ene kant dan beter omdat ik dan meer me lats gebruik.. of juist slecht voor me biceps progressie.

Pizza gains, blijf het apart vinden, ene moment niks en dan opeens aders everywhere. Vanavond staat schouders en triceps op het programma

Laatst bewerkt:
Carb, salt and fluids ;)

Pizza confirmed for epic gains

Toen mijn ouders zeiden dat ik eens wat anders moest gaan doen dan die schermen de hele dag, speelde ik domino's.

• Like
Waarderingen: Jimn
Toen me ouders over de schijf van 5 begonnen, dacht ik meteen aan een pizza.

• Like
Waarderingen: Jimn
Toen mijn ouders zeiden dat ik eens wat anders moest gaan doen dan die schermen de hele dag, speelde ik domino's.
Karma onderweg :)

---------- Toegevoegd om 15:48 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 15:48 ----------

Toen me ouders over de schijf van 5 begonnen, dacht ik meteen aan een pizza.
:roflol: lach srs in een deuk achter com , Karma ;)

---------- Toegevoegd om 15:49 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 15:48 ----------

OT : lekker die aderen ;) pizza is instant gains

Terug
Naar boven