MuscleMeat

Joost goes true natty recomp

het leven gooit ook altijd roet in het eten

je kan misschien eens naar Dogcrap kijken... is vrij flexibel gezien er eigenlijk maar 2 workouts zijn

• Topic Starter Topic Starter
je kan misschien eens naar Dogcrap kijken... is vrij flexibel gezien er eigenlijk maar 2 workouts zijn

2 workouts is te weinig :P maar duurt nog wel ff, loop beetje vooruit op de zaken ;) eerst deze opleiding maar is afronden dit school jaar

2 workouts is te weinig :P maar duurt nog wel ff, loop beetje vooruit op de zaken ;) eerst deze opleiding maar is afronden dit school jaar

Bedoeling is wel dat je 3 workouts per week doet h ;) Maar je kan beter schipperen op die manier als je het eens druk hebt

Hoi kapitein!

2l3n6x.jpg - 359237

2011 > Heden. Ben een half jaar na de foto in 2011 begonnen met afvallen.

Netjes joostje.
Beetje zelfde verleden op dat gebied, helaas was ik niet slim genoeg om pics te maken toen ik fat was.

Mag je meer dan trots op zijn Joost!

Vet hempje ook trouwens:thumbs:

Goeie progressie hoor! Denk je dat je ook een stuk beter in je vel zit nu of niet? :D

Netjes joostje.
Beetje zelfde verleden op dat gebied, helaas was ik niet slim genoeg om pics te maken toen ik fat was.
were all gonna make it!
Mag je meer dan trots op zijn Joost!

Vet hempje ook trouwens:thumbs:
Thx marvin!

Goeie progressie hoor! Denk je dat je ook een stuk beter in je vel zit nu of niet? :D

Zit idd stuk beter in me vel, baal nog steeds van me onderbuikvet, wil het helemaal strak hebben, daarom is bulken extra moeilijk voor me.

Trennetje met LM7790 gisteren:

Legs:

Squat:
5x70KG
5x70KG
5x70KG
Ging best lekker, behalve dat me aanhechtingen echt zeer deden eerste twee setjes, van de week ff naar sportmasseur om te kijken of hij het kan verhelpen.

Legpress:
8x105KG
8x107.5KG
8x112KG
dropset flink wat herhalingen.
LM zat stiekem gewicht toe te voegen :D

Daarna legs compleet verzuurd, tussendoor nog wat biceps pompjes gedaan en reverse curls voor me onderarmen, en nog wat pullups en shoulder presses voor de lol.

Was goeie tren, en LM had braaf worstenbroodjes gehaald.
Daarna savonds uit eten met vinnievince en LM, gains were made.

2s8ol79.jpg - 359416

400 gr ossenhaas hnggg

Goed stukje vlees:)

Klinkt als een goed dagje :)

Hnngg dat stuk vlees!!!

mmm steak mmm

mirin' de cola light van LM

Vanavond borst en triceps (ipv biceps).

Ga vandaag voor een VPR op bankdrukken (8x4 72.5KG) en dan volgende week verhogen naar 5x5 75KG :)

nom nom nom dat ziet er goed uit :)

Terug
Naar boven