MuscleMeat

Joost goes true natty recomp

Nice, zaterdag training met Victor.
Ben vooral benieuwd of hij je kan helpen met squatten, zou mooi zijn als je wat tips op kunt doen waarmee je weer verder kunt.

Iedereen onder de 110kg @ 6% mag toch sowieso zn shirt niet uit op een festival? Graatmagere sprinkhanen :mad:

• Topic Starter Topic Starter
  • #2.986
Daarom kijkt half haefland je altijd na ;)
niekie onderschat zichzelf.

Nice, zaterdag training met Victor.
Ben vooral benieuwd of hij je kan helpen met squatten, zou mooi zijn als je wat tips op kunt doen waarmee je weer verder kunt.
ben ook benieuwd!

bedoel je soms mij? :( bedankt he :P maar was wel goed feesie he. niet tegen gekomen helaas.

haha je stond vooraan zeker? was goeie ofnie? alleen beetje raar met hardwell.

Treen met victor? Ben benieuwd

Denk ook niet dat het alleen met HGH is. Veel van die festival kuur-boys hebben naar mijn mening een beetje appart buikje.

Overigens haal je hierdoor zo deze kuur-boys eruit..:rolleyes:

..Kan ik mijn onrealistische natty doel ook weer bijstellen

Ja, en denken dat je peeled, shredded, cut bent als je geen massa hebt Marv is wel sexy zeker :roflol: Dan
ben je gewoon een voetballer :p
Ziet er naar mijn mening beter uit dan compleet opgeblazen fysiek wat schreeuwt om anabolen ge- en misbruik..

Het mag dan een vies woord zijn in de bodybuilding, maar doe mij maar een wat esthetischere look..

Sowieso zonder shirt lopen op een festival om je muscles te showen is super zielig..

Ziet er naar mijn mening beter uit dan compleet opgeblazen fysiek wat schreeuwt om anabolen ge- en misbruik..

Het mag dan een vies woord zijn in de bodybuilding, maar doe mij maar een wat esthetischere look..

Je hebt nogal een verknipt beeld gekregen denk ik... en bent nogal cynisch geworden Marv... Iedereen die buffer is dan jij zit daarom
niet aan een monster dosis anabolen. Net zo min als de typische festival ganger aan de HGH zit. Dan kan die zijn ticketje noch zijn
danskaramellen nadien betalen. Als die al goede HGH vind en in zulke dosissen toedient dat je zulke sides krijgt.

---------- Toegevoegd om 14:19 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 14:17 ----------

ik ben ook benieuwd. ze krachtstats zijn impressive :)

ga je dan ook aan de juice Joost?

Denk ook niet dat het alleen met HGH is. Veel van die festival kuur-boys hebben naar mijn mening een beetje appart buikje.

Overigens haal je hierdoor zo deze kuur-boys eruit..:rolleyes:

..Kan ik mijn onrealistische natty doel ook weer bijstellen

Sniezel heeft ook z'n dikke hgh buik he, ook al gebruikt hij het year long...

• #2.997
Je hebt nogal een verknipt beeld gekregen denk ik... en bent nogal cynisch geworden Marv... Iedereen die buffer is dan jij zit daarom
niet aan een monster dosis anabolen. Net zo min als de typische festival ganger aan de HGH zit. Dan kan die zijn ticketje noch zijn
danskaramellen nadien betalen. Als die al goede HGH vind en in zulke dosissen toedient dat je zulke sides krijgt.

---------- Toegevoegd om 14:19 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 14:17 ----------

aan die welles nietes natty discussies ga ik niet beginnen ;)

Veel krachtsporters hebben een vrij grote Anterior Pelvic Tilt waardoor hun kont naar achteren steekt en hun buik naar voren.. dat kan er vreemd uit zien inderdaad.

hqdefault.jpg

Laatst bewerkt:
  • #3.000

Zal ik het dan zo formuleren: ga jij dan dan aan de juice? :D

kijk is hoeveel blessures ik nu al heb en dan heb je daar je antwoord al denk ik ;)

Terug
Naar boven