XXL Nutrition

Joost goes true natty recomp

• Topic Starter Topic Starter
  • #3.041
Geloof ook niet dat er groepslessen gedaan worden?
In de avonden wel, maar de gymeigenaar vond dat dit te weinig geld binnen bracht dus hij heeft dat van de ene op andere dag eruit gegooid en gaat nu dus alles doorbreken. Ik vind helemaal mooi. Misschien komen er dan weer wat goede spullen bij :cool:

Nice, ziet er goed uit, I do approve!! :D

oeh nice pic joostje!!
en leuk samen techniektrainen, als was het lekker bezweet dicht tegen elkaar aan :P

Volgens victor is de RDL een betere hypertrophie oefening dan een normale deadlift omdat er bij een normale deadlift geen excentrische beweging zit (dus het laten vallen van je bar), daarnaast had tie nog een voordeel maar die ben ik vergeten :o

Ligt er maar net aan of je de bar laat vallen of rustig terug legt.

en 11%, nice bro!

Goeie pic pik :thumb:

Volgens victor is de RDL een betere hypertrophie oefening dan een normale deadlift omdat er bij een normale deadlift geen excentrische beweging zit (dus het laten vallen van je bar), daarnaast had tie nog een voordeel maar die ben ik vergeten :o

Daarnaast zaterdag bij Victor geweest, daar techniek besproken op eigenlijk alle losse oefeningen in mijn schema. Hij kwam heel rustig en aardig over. getraind in zijn homegym, in een schuur waar net een powerrack in past :roflol:

Tuurlijk kan je ook de clean DL langzamer terug dan heen doen, doe ik altijd.

Leuk dat je daar een keer contact mee heb gehad. Goeie tips verder?

ziet er goed uit.

lekker lean aan het worden ook.

Die foto had ik gemist, goeie droge arm :thumbs:

• #3.051
Nice, ziet er goed uit, I do approve!! :D
thanks!

oeh nice pic joostje!!
en leuk samen techniektrainen, als was het lekker bezweet dicht tegen elkaar aan :P
haha nou twas meer techniek he, heb niet echt gezweten :P

Ligt er maar net aan of je de bar laat vallen of rustig terug legt.

en 11%, nice bro!
wss heb ik dat andere argument nodig wat ik ben vergeten om je te overtuigen :o
En 11% is nice, vind et alleen nog steeds teveel :(

thanks ouwe pik.

Tuurlijk kan je ook de clean DL langzamer terug dan heen doen, doe ik altijd.

Leuk dat je daar een keer contact mee heb gehad. Goeie tips verder?
zeer goede tips ja :)

ziet er goed uit.

lekker lean aan het worden ook.

Lean & skinny

+1 goeie arm
slim ook, leidt de mensen weer even af..... :)

Mooi die 11%, dat is bijna je doel?
Me doel is 10%, maar vind dat ik nog teveel buikvet heb :o

Die foto had ik gemist, goeie droge arm :thumbs:
ghehe sneaky :cool:

Training van gisteren

Gewicht vanochtend: 72,8

1a Front squat
-opbouwen naar 5m-
60x5
Is nog even wennen met grip, pak hem met 2 vingers.

1b Arnold press
18x7
18x6
18x5

1c Neutral grip chin-up
bw+10x5
bw+5x6
bw+5x5
Grip hiermee veranderd.

2a Low incline db flyes
14x9
14x9
14x9

2b Liggende leg curl (alternating)
20x18
20x12
20x12

3a prone reverse db flyes
7x5
5x12

3b one-arm rope push down
22x12
22x10

Rating:
k03d3o.gif
k03d3o.gif
k03d3o.gif

Succes met FSQ, ik vond het in het begin een klote ding, maar het gaat langzaam beter.... hij is wel goed voor je heupen en core activiteit.

Wat is eigenlijk de reden erachter dat je bij sommige oefeningen rond een reprange van 20 zit?

Lekkere training weer Joost! 3 humps!:thumbs:

Hoever wilde je ook alweer gaan met cutten? Heb je voor jezelf een minimum gewichts grens?

• #3.056
Succes met FSQ, ik vond het in het begin een klote ding, maar het gaat langzaam beter.... hij is wel goed voor je heupen en core activiteit.
dat heb ik idd gemerkt, is vooral ff wennen aan me handen, omdat er nu redelijk wat stress op me vingertjes staat.

Wat is eigenlijk de reden erachter dat je bij sommige oefeningen rond een reprange van 20 zit?
Enige oefening waarbij ik nu rond de 20 reps zat was omdat deze oefening net is ingevoerd, dan is het altijd nog even aftasten en gewicht opvoeren :thumbs:

Lekkere training weer Joost! 3 humps!:thumbs:

Hoever wilde je ook alweer gaan met cutten? Heb je voor jezelf een minimum gewichts grens?

Gewicht zegt me niet zoveel, als ik een weekend losbollig heb gedaan ben ik zo 2kg zwaarder en daarna is het weer afgezakt :o

Ik heb het idee dat ik sterker ben dan voor me cut. victor gokt dat ik ongeveer tot eind juli nodig heb.

Weet uiteraard niet de reden van Joost.. Maar als ik voor mezelf spreek moet ik zeggen dat dit af en toe echt wel lekker is :).
Enige oefening waarbij ik nu rond de 20 reps zat was omdat deze oefening net is ingevoerd, dan is het altijd nog even aftasten en gewicht opvoeren :thumbs:
Doe het zelf ook wel eens maar puur ter afwisseling en op gevoel. Dacht dat victor er misschien een wetenschappelijke onderbouwing voor had :rolleyes:

• #3.058
Doe het zelf ook wel eens maar puur ter afwisseling en op gevoel. Dacht dat victor er misschien een wetenschappelijke onderbouwing voor had :rolleyes:

Hij heeft wel een berekening achter mijn rep targets zitten, zal ook even moeten navragen hoe dat precies zit :)

jeej @ frontsquat!!

11% is netjes man! De foto laat ook al mooie definitie zien :thumb:

Terug
Naar boven